'SALOPE!!'
'bitch''Sorry!!'
'C'est que vous êtes la mère de ma fille sont.'
'Het is dat je de moeder van me dochter bent.'Terwijl Melayah bij Chris in bed lag. Besloot Lion (Melayah's vader) een bezoekje te brengen. Hij had de brief van haar gelezen en begreep het niet. Toen hij las wat er was gebeurd met haar werd hij woedend!
Hij begreep ook wel dat Melayah boos was op de manier hoe hij weg was gegaan zo uit het niets. Toen hij aankwam in zijn 'oude' huis zag hij Dunya voor de deur met een nachtjapon aan.
'Lion, I don't know where she is!!'
'Lion, ik weet niet waar ze is!!'Dunya wist wel dat ze bij Nigel was maar als ze dat aan Lion zou vertellen zou hij flippen. Hij mag de ouders van Nigel maar Nigel zelf is een ander geval voor hem.
'U better call her right now!'
Dunya liep naar de woonkamer en pakte haar telefoon. Ze probeerde Melayah te bellen maar het ging steeds naar voicemail. 'She's not picking up!'
'Where is she?'
Lion stond inmiddels al in zijn oude huis. Hij had een duistere blik over zich heen wat Dunya best wel bang maakte. Ze heeft hem nog nooit zo gezien.
'baby please, I can explain....'
'Ik heb heb je nog gezegd!!'
Lion is heel erg beschermend over zijn eigen dochter. Dunya weet dat ook dus toen hun besloten om uit elkaar te gaan vond ze het heel raar dat hij niet zij dat hij Melayah wilde meenemen.
Lion ging zitten op de bank en pakte de afstandsbediening. 'Ik blijf hier totdat ze er is'
'Waarom ben je zo boos? Ik begrijp het niet!'
Dunya trok haar zijden badjas over zich heen en ging naast em zitten. Tussen de twee is er geen bad blood alleen heel veel problemen die opgelost moeten worden.
Dunya is nogal een wild persoon. Lion is daar het tegenovergestelde van. Als Melayah ergens heen wilde gaan vroeg ze eerst haar vader, dan haar moeder.
Aan de gezichtsuitdrukkingen die Dunya gaf kon Lion al zien dat ze niet weet wat er met Melayah is gebeurd.
'Stupide, je weet niet wat er met je eigen dochter is.'
Lion haalde de brief uit zijn zak en gooide het op haar schoot. 'Lees dan mag je bepalen of je een slechte moeder bent of niet!'
Dunya las de brief en er waren bij de derde zin al tranen. Om te lezen dat zij niet meer naar Melayah omkijkt deed haar pijn. Ze had niet door dat ze haar eigen dochter aan het verwaarlozen was. Ze had niet door dat ze zo dom was om haar eigen broer bij Melayah te laten. Wetend dat hij van jongere meiden houd en altijd zijn zin krijgt.
Van tranen ging het naar huilen en huilen. Ze pakte direct haar telefoon en begon te bellen naar Nigel zijn huis.
'Familie Winters huis, spreekt met Yadiëlle!'
'Yadi? Met oma Dunya, is je vader thuis?'
'Ja hij is hier!'
.....
'Moeder van Melayah? Hai?'
'Hey schat, zou ik Melayah mogen spreken?'
'Uhm, ze is nu aan het douchen, ik zeg dr wel even dat je hebt gebeld.'
'Nn..ne..nee! Wacht, als ze klaar is, zeg tegen haar dat ze zo snel mogelijk naar huis moet komen het is dringend!!'
'Zal ik doen..'
'Nigel nog een ding'
'Ja?....'
'Hebben jullie seks gehad?'
Zenuwen schoten bij Nigel omhoog. Als hij de waarheid vertelde wist hij niet wat er zou gebeuren. Hij probeert gewoon een goeie jongen te zijn en het feit dat ze maar een paar dagen hier slaapt en nu al met hem in bed is gedoken klinkt niet goed.
'Uhhh, uhm ja maar dat was een misverstand we waren allebei dronken.'
Wat? Het is niet dat hij loog. Hij veranderde de waarheid alleen een beetje.
'Schaam je Nigel' Dunya hing op en keek Lion aan. Ze durfde hem niet te vertellen dat Melayah daar was. Lion kon voor zijn geluk wel alles verstaan.
'Je denkt dat ik het niet heb verstaan?'
'Je denkt dat ik dom ben belle?'
Dunya schrok even van zijn woordkeuze, ze heeft die bijnaam lang niet gehoord. Diep van binnen kreeg ze daarvan wel een warm gevoel.
'Het spijt me Lion, vergeef me please.'
Lion gaf haar een harde kus en stond op. 'Ik hou van je, maar het is klaar.' En toen was hij de deur uit.
Dunya stond op en zakte huilend in. 'God waarom ben ik zo een slechte moeder.'
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...