'40

158 1 0
                                    

Het is vrijdag en 23 graden. Een mooie dag voor een terrasje na school.

"Morning schat, lekker geslapen?"

Ik keek dr aan en dacht; waarom ben jij zo blij?

"Je oom is opgepakt.. wegens verkrachting van een 14 jarige." Nou mijn dag begon HEERLIJK.

"Oh wat fijn om te horen, niet voor die 14 jarige maar wel fijn dat hij achter slot en grendel zit."

"Ja ik ben ook blij, ook voor jou lieverd. Ik geloofde je meteen toen het bij jou gebeurde. Ik heb altijd een goede band gehad met m'n broer, maar ik wist dat hij niet helemaal in orde was."

Ik keek dr aan en stapte uit bed. Ik pakte me telefoon en besloot om Sheraily te bellen.

"Hallo?"

"Hey schat met Layah.."

"Ja dat snap ik.. wat wil je?" Ik keek een beetje schuin toen ze dat zei, want hoezo vraagt ze het zo?

"Uhm alles goed?"

"Ja gaat z'n gangetje.. Melayah ik moet iets doen is het dringend?"

"Uh nee ik wilde je gewoon spreken, ik heb je lang niet gezien."

"Ja weet je het lijkt me beter als wij elkaar niet zien."

"Ooh oké dan niet toch." Met dat gezegd te hebben hing ik op. Alle vrienden uit m'n verleden keren hun rug tegen mij, tja dan krijgen ze een dikke vette middelvinger.

Ik heb KC, en daarmee zit ik wel goed. Mijn gevoelens zijn zo in de war nu, maar ik weet dat ik een beter persoon wordt. Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat iemand van me houdt.. ik wil de liefde voelen van iemand die echt om me geeft.

Ik ben gewoon echt bang om me nu open te stellen voor iemand anders, ik durf mijn bodycount niet eens op te noemen. Ik heb ook al zo lang niks gedaan ik sta echt droog.

Meneer Masters is wel leuk, maar hij is 27 ofzo dat is echt veel ste oud voor mij en ik zou dat nooit kunnen met een leraar, ik zal er wel gewoon over dromen.

1 jaar later

"Ik heb het gehaald jij?!"

"...."

"KC?"

"Nee man, moet in tweede jaar gaan nokken ervoor."

"Ooh maakt niet uit toch, niet iedereen haalt z'n p in het eerste jaar."

"Wat ga jij doen dan?"

"Uhm hoe bedoel je?" Vroeg Melayah "Nou je hebt nu je p, wat voor zin heeft het om deze opleiding nog te volgen." Ergens vond Melayah dat KC wel een punt had, maar ze dacht ook dat ze lariekoek sprak. Waarom zou ze direct ermee stoppen, met iets wat ze leuk vind.

Aan de ene kant kon ze nu wel aan de slag als gym docent op de basisschool. Zo kon ze haar eigen geld verdienen op een andere manier. Maar ze kon die baan ook aannemen als stagiaire.

"Nja ik kijk wel wat ik doe, ik denk niet dat ik ga stoppen tho."

KC vond het raar dat ze niet wilde stoppen. Maar dat waren haar eigen gedachtes. Zij vond het niet nodig om door te gaan op die stomme school, maar Melayah had andere redenen ook om te blijven.

Na school

"Het is nu 25 graden, zullen we terras pakken?" vroeg KC

"Ja Isgoed, gelukkig heb ik cute aangetrokken." zei Melayah
Ze had een strand jurk aan met enkellaarsjes en de voorkant van haar haar zat in een staart en de achterkant was gewoon los zodat haar krullen mooi konden zitten.

"Volgends mij moeten we reserveren ik ga dat nu ff doen. Je bent met de scooter toch?"

"Jaa, kom we laten onze boeken in ons kluisje is beter."

KC en Melayah waren onderweg naar het terras op de scooter. Eenmaal aangekomen namen ze plaats op het terras. "Je haar zit echt leuk zo hoor je moet het vaker zo doen Layah."

"Awhh dankjewel, die van jou zit altijd leuk ik weet echt niet hoe je het doet." KC had haar haar blond geverfd en het zat in een strakke paardenstaart.

Ze namen hun bestellingen op bij de serveerster en gingen wachten.

The end

Oké dit was dus het einde van 18 plus. Het heeft zo lang geduurd. Naar mate ik ouder werd, zag ik het nut van dit boek niet meer zitten. Ik wilde het wel gewoon afmaken en verder gaan met andere boeken.

I hope you enjoyed,

bbygirlvgd

💕💕💕

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu