'19

737 15 2
                                    

'Nee ik vind haar zooooo zoo zooo lief.'

'Is ze ook, zij is echt mijn zwakte.'

Nigel en Melayah liepen naar de keuken om een tosti te maken in de avond. Het was al 7 uur en ze hadden Yadi net in bed gestopt. Na het spelen met poppen en haren doen kreeg Melayah honger.

Chris pov
What the fack?! 'Ey hoezo neemt ze die kk telefoon niet op?'  Vroeg ik aan Kenzo.
Kenzo is zo een dealer van het appartement complex. Ik probeerde Melayah al de hele dag te bereiken sinds ze had afgezegd. Ze had blijkbaar iets beters te doen. Ik had ook plannen met haar.

Ik had weer afgesproken met de boys om weer een rondje met haar te doen, daarom had ik Kenzo gebeld en gevraagd om te komen voor als ze moeilijk zou doen. Dan had ik middelen om haar te kalmeren. Maar nu ze er niet is kan ik het net zo goed laten!

Ik belde nog een keer en eindelijk nam ze op.

'Hallo wat is er?'

'Hoe bedoel je wat is er, waar ben je?'

'Ik had toch al afgezegd'

'Melayah aub man ik heb je aandacht echt ff nodig.' Loog ik

Viel heel even stil aan de lijn.

'Oke ik kom er aan, maar ik blijf niet lang.'

Melayah
Ik draaide me weer om. 'Uhm dat was Chris hij wilt echt dat ik kom..'

'Je moet het zelf weten, maar ik heb het gevoel dat hij je weer gaat gebruiken. Als je beste vriend kan ik niks meer doen dan je waarschuwen.'

'Ik mis hem gewoon hoe dom het ook klinkt.'

'Wil je dat ik meega? Of dat ik je breng en in de auto wacht?'

'Uhm nee ik ga wel ff lopen aangezien het weer heeft gesneeuwd.'

'Layah doe niet gek man, als je echt wilt gaan pak ik mijn vaders autosleutels en breng ik je snel.'

Alwetend
Melayah twijfelde heel even. Na lang twijfelen zei ze toch ja. Nigel ging even naar boven om Nazaira te vragen om op Yadi te letten en pakte zijn vaders autosleutels.

Aangekomen bij Chris stonden ze geparkeerd voor zijn appartement. 'Oke ik blijf 10 minuten hier, als hij iets raars doet stuur me een sms en ik kom er aan.'

'Nigel rustig, hij is echt veranderd hij heeft me beloofd niks te doen.' Nigel keek Melayah strak aan en gaf haar uiteindelijk een kus op dr wang. Ze stapte uit en belde aan.

Eenmaal aangebeld zag ze dat Kenzo de deur open deed. 'Hey Kenzo waar is Chris?'
'Hij is hier, kom binnen je weet ik bijt niet.'

Melayah liep naar binnen en zag Chris op de bank liggen. Kenzo trok al zijn schoenen aan om weg te gaan. 'Ey C ik spreek je later man.'

'Ja isgoed bro'

Chris stond op en liep naar Melayah toe. 'Ik heb je echt gemist man geef me een knuffel.'

Melayah pov
'Ik jou ook' zei ik tegen hem. Het was ook zo, Chris was een drug en ik was verslaafd aan hem. Hij had een kort voetbalbroekje aan van Ajax en zoals gewoonlijk geen shirt. 'Heb je het niet koud?' vroeg ik em'

'Nee nu jij hier bent zeker niet nee.' ik moest blozen en liep naar de keuken om drinken te pakken. Chris liep heel snel achter me aan.

'Wat ga je doen?'

'Drinken pakken, ik heb echt dorst opeens.'

'Wacht ik zet wel, ga ff in me kamer liggen.' Nou dat deed ik, ik liep naar zijn kamer deed de tv aan en ging op Netflix. Ik keek naar Deathnote maar mijn gedachtes namen het van mij over. Ik dacht opeens aan seks met Chris en hoe dat voor nu niet verkeerd klonk.

'Heb gewoon fanta gezet hoor, ik weet dat je dat lekker vind.'

'Dankjewel'

Ik dronk netjes mijn fanta en ging meer liggen. Chris ook en begon op me te kussen. 'Chris ik heb eigenlijk niet zo een zin..'

'Dan voor wat ben je gekomen Melayah?'

'I..ii....ik miste je'

'Ja ik jou ook maar ik miste je lichaam even meer kom op man laat me niet smeken.'

Hij ging door en toen begon hij op me te liggen. Eigenlijk wilde ik het niet maar ik kon niet veel doen of zeggen. Hij wilde het, ik niet dus tja waarom niet gewoon even snel dan.

Hij begon de hoodie van Nigel die ik aan had uit te trekken en toen zat ik in mijn bh. Een voor een gaf hij lichte zuigzoenen op mijn borsten en trok toen mijn bh uit. Van heel sensueel en lief ging het maar grof en ruw. 'Au'

'Doe je broek uit' zei hij. Ik deed mijn broek uit en vlug spreidde hij mijn benen uit elkaar. Hij deed zijn voetbalbroekje omlaag en ik zag zijn trofee. Hij zette het voor mijn opening en schoof mijn string aan de zijkant. Met volle kracht duwde hij zich bij mij naar binnen.

'Chris je doet me pppijj- aaaauuwww'

'Hou je bek slet'

Ik weet niet of het de sekstalk was of omdat hij me echt een slet vond, maar dat deed pijn om aan te horen. 'Van wie is het?'

Lichte kreuntjes verlieten mijn mond.

'Van wie is het Melayah?'

'Vv...vaa van jou'

'Goedzo brave meid'

Na 20 minuten was hij al klaar. Met de nadruk op HIJ. Ik ben niet eens klaargekomen, hij was moe zei hij. Toen ik op mij telefoon keek zag ik dat ik 40 gemiste oproepen van Nigel had. Ik besloot snel een appje te sturen met 'ik blijf bij Chris slapen we hebben heel veel dingen uitgesproken, ik kom morgen.' En draaide me om en zag dat Chris al in slaap was gevallen. Jaa deze powerpussy maakt je moe dacht ik.

Ik draaide me om en ging ook maar slapen.

Deel 19 zit erop!

Melayah heeft weer seks gehad met Chris en hij is in haar klaargekomen!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Melayah heeft weer seks gehad met Chris en hij is in haar klaargekomen!!

Volgend deel is in de oven!

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu