Niet gecheckt op spelfouten of rare zinnen, tips zijn niet nodig! Word niet meer aangepast😋.
Christian
Ik werd wakker op de bank en had nog steeds hetzelfde aan toen Melayah weg ging, een joggingbroek zonder shirt natuurlijk. Ik stond op en ging ontbijt maken- nogmaals ik bespaar het jullie😹. Melayah kwam gister echt meer uit haar schelp. Dat betekend dat ze zich veilig voelt bij me. Wat jullie ook vinden ik vind Melayah echt niet leuk. Ik heb zeg maar een zwak voor haar maar ik vind haar niet leuk. Hoezo vind ik haar leuk dan ben ik van plan haar te gaan delen met mijn vrienden? Ik denk nu dat jullie willen weten wat ik van plan ben, nou ik ga haar simpelweg gewoon ontgroenen. En aangezien mijn vrienden lang geen seks hebben gehad laat ik hun haar ook ontgroenen. Ik denk niet dat ze dat een probleem gaat vinden. Zo dom en onzeker is ze wel😹😹.Half uurtje later
M: heeey Chris!
C: Hoi schat hoe gaat het? (Ieuw iedereen noemt me ChrisJE maar goed.)
M: goed hoor met jou?
C: ja gaat wel gaat wel wat doe je?
M: Uhm ik zit op bed, maar ik wilde jou iets vragen...
C: Vraag maar
M: Hou je van me?
C: Wat voor een vraag is dat nou? natuurlijk hou ik van je hoezo vraag je dat?
M: omdat het lijkt voor mij allemaal zo snel te gaan, ik weet niet of dat hoort in zo een relatie maar gisteravond had je me jurk al naar boven getrok-
C: Layah luister, in een relatie hoort dat zo als je het niet fijn vind dan moet je het zeggen ik kan niet weten wat jij denkt Oke? Ik mag niet eens aan mijn vriendin voelen Jezus.
M: jj..j....ja jawel maar ik moet er nog aan we-En ik hing op, fuck haar hoor het is maar goed ook dat ze niet ziet dat ik haar alleen wil neuken anders zou ze nog meer lullen. We gaan pas een fucking dag en ze lijkt het al door te hebben Pff. Relatie's daar doe ik echt niet aan ik ga haar neuken en dan uitmaken. Waarom? omdat neuken lekker is en relatie's zijn stom. En nee ik ben geen fuckboy.
Melayah
'Weet je Raily, ik snap het niet hoezo hing hij op ik zei toch niks verkeerds?''Hij wilt je gewoon in bed krijgen meer niet.'
'Dus je wilt zeggen dat hij niet van me houdt?'
'Nee Melayah zie je dat dan niet'
'Hij houdt wel van me!! Hij zei dat ik de ware ben voor hem, nu is hij gewoon even boos maar dat gaat wel weer over.'
'Isgoed ik ga er vandoor je zoekt het maar uit.'
Toen ging ze weg en lag ik te netflixen. Mijn telefoon ging over en je kon al raden wie het was. Zie je Sheraily zat fout hij houdt wel van me anders zou hij niet terug bellen.
'Ja?'
'Kom je naar me toe? Ik moet je spreken.'
'Isgoed ik kom eraan ly'
'Love you to'
Zie je wel? Ik ging naar beneden en trok mijn jas en schoenen aan. 'NAAR WAAR GA JIJ ZO VROEG MELAYAH?!' Jezus ik was mijn ouders helemaal vergeten. Ik vertel ze zulke dingen niet want jullie weten wat me pa ervan vind. 'Rijles met Charlotte'
Ik zit niet op rijles hoor, ik wil het wel maar ik besteed mijn geld en aandacht nu aan Chris. 'Doe voorzichtig!!' 'Jaa mam doeg!' Ik ging onderweg naar Chris op de scooter. Ja ik heb een scooter hij is gekomen toen ik gister bij Chris was, was een verrassing van mijn ouders. Aangekomen bij Chris zet ik mijn scooter op slot en loop naar zijn voordeur. Ik hoor mensen in zijn schuur heel raar? Ik loop dichterbij om te kijken maar ik zorg ervoor dat ik niet gezien word. 'Jaaaaaaa man is ze dr al?'
'Ik weet niet ik denk ze gaat aanbellen of appen' dat was de stem van Chris. 'Kan echt niet wachten sta te lang droog!' Uhm ga je dan insmeren of zwemmen ofzo:s. 'Doe rustig ze is nog maagd he je kan niet zomaar op dr afgaan.' Maagd? Wie ik? Houd Chris dan echt niet van me? Jaweeeelll tuurlijk houdt hij van je hij en zijn vriend praten gewoon over die jongen zijn vriendin ofzo. Ja dat zal het wel zijn. Ik liep weer naar de voordeur en belde aan en daar zag ik mijn vriendje staan. 'Uhm hoi kom binnen.''Ik weet niet wat ik fout het gezegd aan de tel maar het spijt me ja, je weet dat ik alles voor je doe en over heb.
'Het is al goed hoor ik wilde je gewoon weer zien we gaan tenslotte maar 2dagen bijna dan.'
'Zullen we film kijken ofzo iets?'
'Ja Isgoed moet je iets drinken?'
'Ja doe maar Fanta' (fanta is life😍)
Christian
Ik liep naar mijn keuken en had Fanta voor ons twee gezet. Ik had natuurlijk een middeltje in haar drinken gezet waardoor ze later wat losser word. Ik liep terug en zag haar op de bank zitten met haar voeten onder dr bil waardoor haar bil goed uit kwam. Ik dacht van damn😍😍. Maar ja zoals ik al zei I do not like her. 'Dankjewel' ze dronk het in een keer leeg Ahahaha zij gaat niks voelen denk ik? We zaten al een uur in de film het was Harry Potter ze is een megafan zo belachlijk. Ze deed al wat losser en ik dacht van nu is het moment. Ik begon haar volop te zoenen en ze deed nog eens lekker mee. 'Ik heb geen ervaring' yeaaahhh right ze deed het heel goed! Ik begon aan haar te voelen enzo en tilde haar op en nam haar mee naar mijn schuur. Daar was iedereen er al Darryl, Justin, en Marcel.
Ik had haar uitgekleed en ze deed niks toen ik haar onderbroek uit wilde doen riep ze 'wacht! Hh..hheb je een condoom?' 'Ja tuurlijk schat' ik had er wel echt eentje iedereen eigenlijk maar ze zag hun nog niet. Ik ging naar binnen en zag dat ze pijn had ik deed het rustig aan en daarna viel het wel mee zei ze. Ik haalde mijn kleine vriend er even uit en ze had haar ogen de heletijd dicht? Ze maakt het wel makkelijk he. Marcel drong naar binnen en ze genoot er gewoon van ze dacht nog steeds dat ik het was.
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...