Ik maakte het open en zag 2 stukjes rechthoekige papier. "Wat is dit?"
"Kijk dan."
Ik keek en zag dat het vliegtickets waren. Eentje naar Australië en eentje naar Nederland.
"O mijn God Oma dit hoefde u echt niet te doen!" Ik gaf haar een knuffel en begon te huilen.
"Ik weet dat je het hier niet leuk vond en dat ik te streng ben geweest, maar ik hoop dat je je nu kan gedragen. Ga je dat beloven?"
Ik keek haar diep aan en loog. "Ja oma"
Ze stond op en liep uit de kamer. Ik begon al met het inpakken van mijn kleren.
Ik vond het wel heel lief van mijn oma, maar nu voel ik me echt heel dom dat ik naar seks heb gehad voor geld. Shit man ik heb nu wel genoeg geld als ik in Nederland ben. Ik ga direct voor mijn rijbewijs en een fucking huis.
Op het vliegveld..
"Niet vergeten te bellen ja? Geniet van je verjaardag schatje."
"Dank u wel opa, love you too en ook u hoor oma."
Ik liep door de gate en kon eindelijk normaal ademen. Ik kan niet geloven dat ik na 2 jaar eindelijk van ze af ben.
1 uur later
Aahhh wat voelt het fijn om weer terug te zijn. Ik liep uit de gate en ging mijn koffers halen.
Nadat ik mijn koffers had gehaald. Ging ik kijken hoeveel geld ik nog over had. Genoeg om een Uber naar huis te bestellen.
Toen ik voor mijn deur werd afgezet zag ik dat het huis te koop stond.
"Te koop??"
Bij de voordeur lag er een envelop met mijn naam erop. Ik pakte het op en deed em open.
Lieve Melayah,
Als je dit leest ben je al terug in Nederland. Dad en ik zijn verhuisd om opnieuw te beginnen.
Geen zorgen we zijn je niet vergeten. Dit is het adres. Reden van deze brief is omdat je natuurlijk geen nummer meer hebt.
Zie je zo.
Liefs,
Je moeder
"Fucking bitch, ze laat me helemaal geld betalen voor een Uber om vervolgens hier te eindigen voor een leeg huis met 2 koffers."
Algemeen pov
Melayah kwam aan bij het nieuwe huis van haar ouders. In haar hoofd klonk het zo raar om te horen dat ze weer samen waren."Oh je bent er.. come inside." Zei haar vader
Ze liep naar binnen met haar koffer en bewonderde het huis een beetje. "Wie heeft dit huis kunnen kopen?"
"Both of us, sit down I wanna know how it was living with my parents." Zei hij met zijn ogen rollend.
Melayah ging zitten en legde haar vader uit dat ze het niet zo naar haar zin had. Ze vertelde ook dat ze het moeilijk vond om niet in contact te komen met hun.
Ze had niet verteld wat ze allemaal deed zodat ze geld kon krijgen. Leon keek haar maar vreemd aan. Dunya had hem gezegd dat Melayah was veranderd.
Diep van binnen wist hij dat dat een leugen was. Hij kon het zien aan zijn eigen dochter. "I created a psychopath" dacht hij dan.
"Where's mom?"
Oké dus kijk ik was een beetje vergeten hoe het nou echt met haar ging. Vandaar dat ik niks heb gepost maar ik weet het weer lol.
So I'm back☺️ hebben jullie Andere wereld deel 2 al gelezen?
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...