Christian
Eerlijk gezegd ik kreeg het echt niet warm door haar, ik had het gewoon echt warm door het weer. Ik dacht bij mezelf dit word een lange zomer... Ze keek weg toen ik dat zei en ik pakte haar kin weer en kuste haar en je kan het al raden. Ik voelde niks precies niks, toch heeft ze wel iets... ik weet gewoon niet wat het is.Melayah
Wauw mijn eerste kus door Christian.. het was magisch ik voelde alleen maar tintelingen door mijn buik gaan. Hij moet vast hetzelfde voelen toch?'Christian i...ii..iik denk dat ik verliefd op je ben geworden in zo een korte tijd.'
Wat heb ik gedaan? Hoezo heb ik het gezegd ik ben zo dom.
'Melayah ik ook op jou vanaf het moment dat ik je zag in de club wist ik dat ik voor je zou vallen.'
Christian
Ja hoooor juist nadat ik haar heb gekust komt ze me deze bullshit vertellen. Nu moet ik snel iets verzinnen. Bij die kus voelde ik niet eens iets maar toch.. Ze is een prachtkind echt waar maar ik voel gewoon echt niks, ik dacht echt dat ik wat voelde maar- nee ik ga niet over mijn gevoelens praten.Dus ze is verliefd op me hmm okeoke daar kan ik wel misbruik van maken niks mis mee toch? Dacht ik
Het is niet alsof ik haar hart ga breken ofzo.
Toen ik dat zei omhelsde ze me en gaf me een kus op me wang.'Nu je mijn vriendin bent kan je hier vaker ko-'
'Ik wil het nog rustig aan doen omdat dit nog nieuw voor me is snap je? Maar ik zal wel vaker komen gewoon zodat ik je vaker kan zien natuurlijk.'
'Ooh isgoed' Pff dat ook nog ik heb vakere vriendinnen gehad en met die was ik al zo snel in bed. Deze heeft helemaal geen ervaring niks. Mja ik zal het haar wel leren.
'Ik wil je wel beter leren kennen als je dat niet erg vind.'
'Tuurlijk niet je weet me naam, hoe oud ik ben en waar ik woon wat wil je nog meer weten?'
'Wat is je achternaam?'
'Delf''Hoeveel exen heb je gehad?'
'3''Waar zijn je ouders?'
'Mijn moeder nu denk ik thuis en mijn vader is aan het slapen denk ik.''Wat voor werk doe je?' Shit voor deze vraag was ik nou ze bang. Lijkt wel een ondervraging. Ik kan haar moeilijk vertellen dat ik drugsdealer ben en af en toe fraude via het internet pleeg.
'Ik werk nu in een bedrijf voor apps enzo' loog ik snel.
'Leuk vertel me meer' chickie weet niet wat het us om dr bek te houden.
'Andere keer schat'
Melayah
'Hahaa isgoed het lijkt wel alsof ik je ondervraag het spijt me.''Geeft niets jij mag altijd doorvragen voor meer' en hij gaf een knipoog ik kon al nadenken wat hij daarmee bedoelde. Hij gaf me weer een kus maar dit keer in mijn nek en bleef daar hangen toen begon hij te zuigen aan mijn nek..
'Wat do-!!' Hij kuste me op mijn mond en zei wees stil en geniet ervan. Hij ging weer verder met zuigen. Ik vroeg me af waarom hij dat deed. Het voelde raar, maar ook weer vertrouwd.
Nadat hij klaar was stond ik Ff op om naar de wc te gaan. Eenmaal in zijn wc deed ik mijn ding en spoelde door. Daarna ging ik mijn handen wassen en keek ik in de spiegel. Mijn ogen werden groot door een grote roodachtige vlek in mijn nek. Heeft hij dit gedaan? Fluisterde ik heel zachtjes niet zacht genoeg blijkbaar.
'Jaa sorry je vind het niet erg toch?'
'Uhm nee hoor' hij stond achter me en drukte zichzelf echt tegen me aan waardoor ik iets voelde je kon al raden wat en ik werd echt knalrood, dat zag hij in de spiegel natuurlijk. 'Het spijt me Melayah maar aan mijn kleine vriend moet je echt gaan wennen als je verder wilt gaan.' Ik wist niet wat ik moest zeggen dus keek ik maar weg. Hij trok me jurk een beetje omlaag zodat je mijn bil niet meer kon zien Tfoe gelukkig deed hij dat maar en niet omhoog! 'Melayah je moet zulke dingen niet meer aantrekken denk aan je waarde.'
Waarde? een meisje zoals ik? Heb ik dat?
'Mijn vriendin vind het me mooi staan jij niet dan?' Dat klonk zo onzeker maar ik moest gewoon weten wat hij ervan vond.
'Het staat je tering lekker zelfs, de dingen die ik nu met je wil doen alleen al omdat je die jurk aan hebt Melayah..'
'Maar daarom wil ik ook dat je zulke dingen niet aantrekt ik kan me dan niet inhouden.'
'Isgoed ik doe alles voor jou Christian ik trek zulke dingen niet meer aan.' Zei ik tegen hem niet wetende dat hij die zin letterlijk zou nemen.
Christian
Ahahah ze zegt zo net dat ze alles voor me doet. Daar zullen we wel eens achter komen. Na een tijdje ging ze weg want tja het werd ook laat voor haar om naar huis te gaan en blablablabla dat verstond ik nog en ze ging weg. Ik appte me matties even in de groepsapp.*Hoeren Neuken is een lifestyle*
eeeeeeyyyyy faka boysss heb een verhaal voor jullie
Marcel: broer vertel dan? Je hebt chickie gefixt?
Benno: deze pik sws, vertel dan
Darryl: noooooooit hij chickie gefixt hijs lelijkste van deze hele groep iedereen weet van mij ik fix de beste!
Justin: Yoo Darryl wees stil aub jij lijkt op een verotte tand manboys ik heb geen chickie gefixt ik heb haar gefixt je wilt niet weten. Die kont dr borsten plus ze is nog maagd!
Justin: eehhh broer zeg K zweer hoe vind je nu nog een maagd dan. Heb lang geen strakke gehad als jij klaar bent dan laat me dr nemen dan? Of mag ik eerst?
Marcel: ik moet sws als eerst ik sta te lang droog Chrisje gun me deze chick.
geen stress ik deel toch altijd met mn broeders of niet? Deze chick toch ze is te dom, ze is nog verliefd op me hahah we gaan allemaal in dr Soon ik beloof.
*Benno heeft de groep verlaten*
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...