'28

499 7 0
                                    

Korst stukje!!

Oke je kan het, je bent oud genoeg, ga gewoon naar binnen en maak nieuwe vrienden!

Dat ging door Melayah's hoofd toen ze voor de deur van de club stond. In haar eentje. Ze kon haar fake friend Sheraily vragen, maar die ligt zwanger met stress in bed.

Ze liep naar binnen zonder dat haar legitimatie werd gevraagd. Eenmaal binnen deed ze haar jas uit en stelde ze haar mooie, maar aan de sexy kante jumpsuit bloot. Ze liep toen verder naar de danszaal en begon te kijken of ze een paar jongens herkende.

Ze zag 4 jongens van haar buurt staan tegen de muur aan. Kevin, Darryl, Rendell en Moses. Alle vier waren het knappe jongens, waarvan Melayah maar met 1 van ze sex heeft gehad.

'Yooo faka Melayah?'

'Rustig, met jou Darryl?'

'Gaat lekker, met wie ben je?'

'Alleen..'

'Serieus? Je kan met ons chillen als je wilt'

Melayah accepteerde die uitnodiging en bleef bij hun staan. Kevin was de mooiste van de groep. Hij bleef maar naar Melayah staren. Darryl had de jongens wel over hun avontuur verteld en hoe strak ze wel niet was. Sindsdien kon Kevin het niet uit zijn hoofd krijgen om het ook te proberen.

Hij sloeg zijn arm om Melayah heen en fluisterde dingen in haar oor. Melayah wist precies wie Kevin was en wat zijn intenties waren. Daarom zorgde zij er voor dat hij verliefd op haar zou worden. Melayah had die effect gewoon op mannen.

'Bro je bent in de club dan ga je met 1 chickie flexen? Laat haar bro ze wilt niet.' Riep Rendell

'Hou je bek man!' riep Kevin naar Rendell

'Je moet niet naar em luisteren man, hij weet niet wat hij zegt.'

Melayah keek em met een blik van ben je serieus?

'Hij heeft gelijk, ik wil niet van je horen ik weet precies wie je bent en wat je intenties zijn. Dus laat me met rust.'

Melayah liep van em weg en ging naast Darryl staan. Kevin keek haar aan en dacht na. No way dat ik haar niet ga krijgen! Dacht hij.

Melayah pov
Dus ik stond naast Darryl te dansen en toen dacht ik waarom naast hem dansen als ik ook met hem kan dansen. Dus dat deed ik.

Darryl was een one night stand, maar we zijn daarna wel vrienden gebleven.

(A/n: als je goed hebt gelezen zou je weten dat het niet maar een keer tussen hun is gebeurd.😏)

Als je in dezelfde buurt woont waar iedereen je broer kent is het niet makkelijk om mensen te ontlopen.

'Dus met deze kil wil je wel dansen maar niet met m-'

'WENAND!!!!' ik riep zijn naam hard over de muziek heen zodat hij mij kon horen. Wat deed hij hier terwijl hij zich zorgen moet maken over Sheraily.

Hij liep naar me toe en keek eerst vreemd omdat ik met zo veel jongens was. 'Wat doe je hier?'

'Nee wat doe jij hier? Je doet alsof je geen zorgen hebt.'

'Melayah die shit is al geregeld chickie gaat abortus plegen.'

Ik keek hem strak aan en trok hem mee naar een rustig plekje. 'Hoe bedoel je? Ik was laatst nog bij dr.'

'Ja ze zei me en daarna had ze me verteld toen heb ik dr gezegd is wat jij wilt man, maar ik ga er niet voor dat kind zijn.'

Ik sloeg hem zo hard op zijn wang. 'Tante heeft je totaal niet zo opgevoed en je hebt al een dochter!!! Hoe kon je dat tegen haar zeggen?'

Hij keek me alleen aan en liep toen weer weg. Mijn familie begint langzaam uit elkaar te vallen en iedereen merkt het ook.

Zei je toch dat het kort was..

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu