'37

178 3 0
                                    

"Doe je broek uit."

"Weet u het zeker? Dit kan eigenlijk toch niet?"

"Maakt niet uit, jij bent een uitzondering."

TRRRRIIIINGGGGG

En mijn wekker ging af. Daar ging mijn droom. Ik had gedroomd dat ik iets had met mijn mentor. Ja sorry hij is echt een mooie man.

Ik stond op en liep naar beneden om eten klaar te maken. Ik had nog een bakmix liggen van American pancakes dus ik besloot dat te maken.

Ik nam mijn telefoon mee om KC te bellen.

"Hey bitch!, waarom bel jij mij zo vroeg?"

"Uhm we hebben zometeen les? Ik dacht misschien wilde je samen naar school gaan."

*ik weet echt niet meer of Melayah een scooter of auto ofzo had dus we doen nu alsof ze dat nooit had*

"Oh ja kan wel, wil je met ov of met de auto. Ik heb die van me zus vandaag."

Wat voor een stomme vraag is dat nou weer. En waarom deed ze alsof we geen les hadden.

"Tja mij maakt niet uit, zolang ik maar op tijd kom."

Ik probeerde mijn leven echt op orde te krijgen. En ik had het gevoel dat KC mij daarbij kon helpen.

"Isgoed dan haal ik je op. Wat is je adres?"

"*******"

Het was even stil aan de lijn.

"Isgoed ik ben er zo"

Inmiddels op school (algemene POV)

Melayah en KC waren net op tijd. KC moest nog haar make up doen en dat duurde iets langer dan gedacht.

"Hey KC hoezo deed je zo lang om te reageren toen ik m'n adres vertelde." Vroeg Melayah

KC dacht na of ze haar moest vertellen of niet. "Uhm ik ken gewoon een jongen die ook daar in de buurt woont."

"O wie dan?"

"Uhm ik vertel je wel na school oké?"

Tijdens de les
Melayah had nu lichamelijke opvoeding van haar mentor tuurlijk. Elk meisje van de klas zat op de mentor te geilen elke keer wanneer hij sprak.

"We gaan vandaag beginnen met trefbal, daarna 10 push ups, dan verder met trefbal en als laatste vertel ik nog wat over het lichaam. Begrepen?"

Melayah had niks gehoord van wat hij zei. Ze was gewoon aan het dagdromen.

"Melayah!"

"Ja meneer?"

"Ik zei heb je dat begrepen?"

"Oh uh ja hoor."

"Nou dan mag je naar voren en je team uitkiezen. Jij ook KC."

Ik had hem amper gehoord, ik bleef maar gewoon naar hem staren. Maar goed als er een ding is wat ik echt leuk vond van LO dan was het trefbal.

Tijdens het spel was iedereen fanatiek bezig. Als je af was dan moest je dus 10 push ups doen. Niemand wilde dat natuurlijk doen.

"EY LAYAH PAS OP!!"

En boem die bal raakte me gezicht. Bij deze tref al mocht je alles van het lichaam gewoon raken. Ik deed mijn push ups en mijn mentor blies toen op zijn fluit.

Hij ging ons kort even uitleggen waarom het zo belangrijk is om je conditie goed te houden en daarna was de les voorbij. Dat was gelukkig ook onze laatste lesuur.

Ik liep samen met KC en de andere meiden in de kleedkamer.

"Ik ga een van die nerds gewoon omkopen zodat zij mijn huiswerk kunnen maken. Heb totaal niet opgelet in de les hoor."

"Laat me raden, je gaf meer aandacht aan je vriendje?"

"Lool nee en hij is mijn vriendje niet. Is gewoon een jongen met wie ik praat."

We liepen uit de kleedkamer en vervolgens liepen we naar dr auto.

"Ik ga je thuis zetten ja? Die jongen met wie ik praat woont bij jou in de buurt."

We zaten al in de auto en gingen onderweg. "Ooh hoe heet hij dan?"

"Christian, maar ik noem hem gewoon Chrisje."




Oke bij deze beloof ik dat ik echt meer ga schrijven. Maar ik had er echt moeite mee met het feit dat ik mijn diploma nog niet heb etc. Maar het gaat nu weer beter. 🤍🤍

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu