'Uuhhhmmm fuckk!!'
'Harder!'
'Jaaa jaa o mijn god'
'Yeah vind je dat lekker?'
'Hmm ja, jaa'
WARNING SEXUELE ACTIVITEITEN!
Ik voelde steeds hoe hij in en uit me ging. Van zachter naar harder en zo andersom. Het deed zelfs nog een beetje pijn omdat zijn pik zo groot was.Je hoorde alleen het gekreun en het geklets van onze geslachtsdelen die tegen elkaar schuurden.
Hij draaide me om waardoor ik met mijn rug op bed lag en greep met een handvol mijn borst. De andere ging hij zuigen en spelen met mijn tepelpiercing.
Hij draaide me weer om en we zaten weer in de bekende doggy style.
Kevin ging uit me en liet me vallen op bed. Ik was een beetje in de war want zijn pik was nog stijf. We waren toch niet klaar? Dacht ik.
Hij lag en mijn hoofd zat tussen zijn benen. Ik denk al dat ik wist wat hij van me wilde.
'Wat is er schatje?'
'Uhm ik heb het nog nooit gedaan..'
'Woow serieus? Ik leer je wel.'
Nou ik luisterde naar zijn instructies. Ik deed Mn hoofd naar voren en begon zijn tip te likken. Van zijn tip nam ik zijn pik in mijn mond en begon op en neer te gaan met mijn hoofd.
'Geen tanden baby!'
Oeps, nou ik deed het dus zonder tanden wat eerst best wel moeilijk ging. Na een tijdje viel het wel mee. Ik probeerde zijn hele pik in mijn mond te proppen en het lukte totdat ik moest kokhalzen.
'Aaahhhh fuck'
Nou aan zijn gekreun te horen deed ik het goed. Ik ging nog ff verder en greep met mijn andere hand zijn balzak en begon die te masseren.
'Weet je zeker dat je dit nog nooit hebt gedaan, aahhhh.'
Na een tijdje kwam hij klaar en stond ik al op om te gaan douchen. Voordat ik wilde opstaan greep hij Mn hand.
'Naar waar ga je? We zijn nog niet klaar?' Ik keek em vreemd aan en hoopte niet dat er nog meer matties van hem door de deur kwamen.
'Hoe bedoel je?'
'Jij hebt mij hoofd gegeven nu ga ik jou geven.'
Ik bleef stil en keek em aan.
'Laat me raden ook nog nooit gehad?'
'Ahaha nee'
30 minuten later
Kevin pov (eenmalig)
Ik keek hoe ze opstond om te gaan douchen. Na het douchen kwam ze terug en kleedde zich aan. 'Naar waar ga je?' vroeg ik.'Uhm, naar huis... waar moet ik anders gaan?'
Ik begrijp dat het een one night stand was, maar ze hoefde niet direct weg te gaan.
'Je kan nog ff blijven als je wilt..'
'Nee hoor, maar dankje voor je aanbod dit was leuk.'
Ik denk dat deze kerel zonet voor haar is gevallen. Een meisje heeft me nooit zo behandeld. Gewoon als een quick fuck. Dat was anders om aan te voelen. Ze heeft me behandeld hoe ik haar zou behandelen, maar toen ik in haar ging was dat niet meer de planning.
Ze was zo strak als een knoop en zo nat als een fontijn. Ik kan haar echt niet zomaar laten gaan.
'Ey wacht zou ik je nummer mogen?'
'Uhm waarvoor?'
'Gewoon voor als ik weer met je wil kaatsen.'
'Dacht het niet, dit was eenmalig Kevin. Ik ga nu weg.'
En ze liep de deur uit. Dan maar vragen aan Darryl.
Sheraily pov
'Weet je het zeker mevrouw Delf?''Ja, just get it over with.'
'Nou oke dan.'
15 minuten later...
'Zo het zit erop, de embryo is verwijderd en het zal nu nog 1 tot 2 uurtjes duren voordat je weg kan.'
'Uhm oke.'
Nou dus zo voelt een abortus dus. Ik kan niet geloven dat Wenand me heeft overgehaald om dit te doen. Is ook beter, ik moet nog wat van mijn leven maken.
2 uurtjes later..
Zo ik ben er klaar mee. Ik stond op om uit het kliniek te lopen, maar ik werd tegen gehouden.
'Uhm mevrouw Delf wacht even!'
'Uhm jaaa?'
'Hier een pamflet, hierin staat hoe je met een abortus kan omgaan en wat voor gevolgen het voor je lichaam fysiek en mentaal kan hebben.'
'Oh nou thanks, denk niet dat ik het nodig ga hebben hoor.' Ik nam het aan en liep uit het kliniek.
Na went tijdje kwam ik een prullenbak tegen en gooide ik de pamflet weg. Ik zag de tram al aankomen en besloot niet om te rennen. 'Pretty girls don't run for shit!'
(A/n: sorry maar dit zegt ze tot de dag van vandaag nog steeds en het is echt bullshit😂😂)
Ik ging zitten op het bankje van de tramhalte en besloot Wenand te bellen. Na 3x ging hij over..
'Wat moet je?'
'Uhm kan je me ophalen van het kliniek?'
'Voor wat, er is toch een tram halte daar..' Hij was heel hard aan het hijgen en sprak met moeite.
Oh lord, ik hoop echt niet dat hij iets doms doet..
'Wat?! Ik vraag jou toch? Je hebt toch een fucking auto? Kom me gewoon halen man.'
'Brooo vraag Melayah ofzo ze fixt vast wel iets.'
'Wenand ik heb net ons kind vermoord beter kom je me halen voordat ik LOPEND naar je huis kom en je persoonlijk kom klappen.'
'Tjew oke man geef me 10min.'
En met dat hing ik op en ging ik wachten.
Algemeen pov
'HOE BEDOEL JE, JE STUURT ME WEG?'
'Like I said, you are going to France to stay with your grandparents.'
Melayah kreeg net het slechtste nieuws ooit te horen. Haar ouders wilde haar naar Frankrijk sturen zodat ze weer 'normaal' kon worden.
'No fuck that, i'm not going.'
Melayah stond op en liep de deur uit. Net voordat ze een stap wilde nemen werd ze gebeld. Zonder te kijken nam ze op.
Ik heb het gevoel dat het einde nadert.💀 Ik vergeet soms echt dat ik dit aan het schrijven ben.😂😂
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...