'16

1K 15 1
                                    

Inmiddels zijn we bij mij thuis aangekomen. Ik liep naar de deur en zij liep achter me.

'Pa we zijn er!'

Hij liep naar de voordeur en keek Melayah aan. 'Dus jij bent de dame waar mijn zoon over blijft praten!'

'Ahahsga is dat zo??' ze keek me aan en ik keek met een frons naar mijn vader. We liepen verder naar de eettafel en begonnen te zitten.

'Nazaira kon er vandaag niet bij zijn, ze had al afgesproken met vriendinnen.' zei mijn vader

We begonnen al te eten en ik zag gewoon dat Melayah het lekker vond.

'Dit is echt heel lekker, meneer heb heel lang niet zo lekker gegeten.' zei ze

'Ahahaha ik mag jou wel Melayah.'

Ik kon daarin tegen kon amper eten. Hoe ga ik haar zo uitleggen dat ik haar eigenlijk ook zou verkrachten maar het niet kon omdat ik andere dingen te doen had..

Na het eten wilde ik naar boven gaan. 'Kom naar boven.' zei ik tegen haar

'Waarom?'

'Dan kunnen we privé even praten.'

'Ik wil niet met je praten ik ben alleen gekomen omdat ik heb verloren met FIFA.'

'Melayah laat me je die shit uitleggen dan ga niet moeilijk doen.

Melayah

Uhggg ik had zo geen zin om met hem te praten. En zeker niet alleen. Niet omdat ik het niet wilde maar ik kon mezelf dan niet beheersen. Ik was die weddenschap helemaal niet vergeten.

Hij wilde als eerst naar boven lopen maar hij zei 'dames eerst' ik wist het gewoon. Hij wilde gewoon naar mn kont kijken!

Ik liep naar boven en voelde dat hij op mn bil sloeg. 'Ik zei toch dat je dat niet moest doen!'

'Ik kon het niet laten schat.'

Ik moest lachen maar dat zag hij gelukkig niet.

Eenmaal in zijn kamer begon ik op zijn bed te zitten.

'Praat dan'

'Ai' hij kwam naast me zitten en begon met praten.

'Ik ken Chris gewoon via via je weet hoe die dingen gaan. Na eentje leerde ik die andere boys kennen. Ik wist wel dat ze iets met je zouden doen maar ik wist niet dat ze het echt zouden doen! Ik was na die dag toen ze het zeiden in de groepsapp eruit gegaan.'

'Mag ik zien?'

Hij liet me het gesprek zien van de groep. Heel triest allemaal van Chris. 'Waarom ging je eruit dan?'

'Ik had andere dingen te doen had geen tijd voor die bullshit'

'Wat voor andere dingen?'

'Maak je daar niet druk over.'

Hij stond op en begon zijn broek uit te doen.

'Wat doe je?!' vroeg ik

'Rustig ik kleed me uit ik wil in Mn bed gaan liggen.'

Hij kleede zijn mooie coltrui ook uit en nu was hij alleen in zn onderbroek. Hij ging liggen en begon de tv aan te doen.

'Kom liggen dan?'

'Huh nee ik ga zo weg' zei ik

Ik wilde echt niet weg, ik wilde mijn kleren ook uit doen en bij hem gaan liggen. Ik moest sterk blijven voor mezelf.

'Wat jij wilt dan blijf je daar zitten toch.'

'Wie is Nazaira trouwens?'

'Me zusje'

'Oh okay'

'Melayah vergeef je me nu, ik heb wel spijt dat ik je niks heb gezegd enzo..'

'Ja ja ik vergeef je, weer vrienden?' vroeg ik

'Ey luister ik kan geen vrienden met je zijn, ik wil meer.'

Hoe bedoeld hij meer? Hij is precies zoals Chris misschien heb ik me toch vergist.

'Hoe bedoel je meer?'

'Gewoon beste vrienden die ook die leuke dingen doen enzo, heb sinds die shit van die jongens iedereen genegeerd. Heb even geen matties meer nu alleen me pa en me zusje.'

'Oh okay maar alleen vrienden meer niet!' riep ik hem toe

Ooooh whewww opgelucht. Ik dacht hij bedoelde een relatie.

Na een tijdje was het echt al pikdonker en stond ik van zijn bed op. Ik keek uit het raam en zag dat het had gesneeuwd en niet een klein beetje ook.

'Fuckkkkk het heeft gesneeuwd ik heb die sneeuwbanden niet gezet!'

'Je kan toch met de bus naar huis?'

'Ben mijn ov kwijt weet je nog?'

Hij was zo gefocust op die stomme film. 'Dan ga je toch lijn 11🤣'

'Ahahah niet grappig' zei ik

'Wat wil je dat ik doe Melayah? Je mag hier blijven slapen hoor maar de logeerkamers zijn vol met rommel. Ik denk niet dat je bij mij wilt.'

'Ik slaap wel bij jou als het van je vader mag.' Door wat ik zei keek hij weg van de tv en toen naar mij. 'Ben je serieus? Gaat sws mogen hoor'

'Oke maar ik heb geen slaap kleren.'

'Je hoeft toch niet met kleren te slapen?'

'Doe ff serieus Nigel!'

Hij stond op en liep uit de kamer. Hij kwam terug met een slaap short en een liep toen naar zijn kast en pakte een shirt.

Hij gooide het naar me en ging weer liggen en zette de film weer op play. 'Heb je een badkamer?'

'Ja einde van de gang'

Ik liep naar de badkamer om me om te kleden. Die short wat hij had gegeven was nogal klein. Besloot er niet veel achter te zoeken en terug te lopen naar zijn kamer.

Ik kwam terug en ging weer op zijn bed zitten. 'Kom je nu wel liggen of blijf je daar zittend slapen?'

Ik besloot te gaan liggen onder de dekens. Ik maakte wel een soort van spatie tussen ons. Ik keek hem even aan maar zijn gezicht was naar de tv.

Hij maakte een handgebaar van kom tegen me aanliggen. Dus wat deed ik met me domme ass.....

Toen ik tegen hem aanlag rook ik zijn geur. Hij ruikt zo lekker mompelde ik.

'Dankjewel'

Shit ik moet stoppen met mompelen man. Ik keek ook maar naar de film.

'Waarom kijk je dit heb je taken nog nooit gezien?'

'Jawel maar had gewoon zin om die te kijken. Inmiddels was zijn arm om mij heen en trok hij me dichter bij hem.

'Melayah'

Ik keek hem aan en ik zag dat hij me ook aan keek. 'Kus me'

1011 woorden!!

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu