'30

466 10 0
                                    

'Je hebt me laten zien wat liefde was, en daarvoor ben ik je eeuwig dankbaar.'













2 jaar verder......

Algemeen pov.

Calvin
Calvin was uiteindelijk terug gegaan naar Australië om weer bij zijn kinderen te zijn. De band tussen zijn vader en hem is nog steeds hetzelfde. Geen contact

Met zijn moeder communiceert hij wel nog. In het begin ging het alleen om zijn kinderen, maar ze zag daar over heen omdat het haar zoon is.

Met Melayah gaat het ook beter. Dit jaar komt ze naar Australië om haar neefje en nichtje te zien.

-
Christian Delf
Chris was nog steeds een fuckboy... hij was nog steeds bezig met het verleiden van meisjes en groepsverkrachtingen. Dat stopte doordat hij een jaar geleden was opgepakt wegens internetfraude en meer..

Tijdens zijn verblijf achter de tralies had hij nog contact met Melayah en Sheraily. Hij besefte dat hij eigenlijk echt verliefd was op Melayah.

Hij kwam er ook heel snel achter dat zijn 'matties' niet zijn echte vrienden waren. Nooit gebeld of opgezocht.

-
Sheraily Delf
Sheraily werd langzaam steeds meer roekeloos. Ze begon steeds meer seks te hebben met verschillende jongens. Ondanks haar abortus had ze nog contact met Wenand.

Ondanks alles werd ze closer met Melayah en zijn ze weer de beste vriendinnen die ze als eerst waren. Af en toe nog ruzie's over het verleden, maar hun band was niet meer te breken.

-
Nigel Bennop Winter
Nigel zijn gevoelens voor Melayah waren al gezakt. Hij had altijd nog wel een speciaal plekje voor haar ookal hadden zij geen contact meer.

Hij vond het niet jammer, alleen voor Yadi want zij begon echt gewend aan haar te raken.

Hij probeerde ook weer iets te beginnen met Pearl, maar hij wist dat dat niet hetzelfde zou zijn als die band die hij had met Melayah.

Toen hij te horen kreeg dat ze naar Frankrijk was verhuisd had hij haar direct gebeld.

(2 jaar terug laatste alinea in hoofdstuk 29)

'Wat is er?!'

'Melayah, met mij Nigel...'

'Wat moet je? Ik heb even geen tijd als het om Yadi gaat moet je me appen.'

'Nee! Ik hoorde van mijn moeder dat je naar Frankrijk gaat verhuizen..'

'Je moeder lult uit haar nek want ik ga niet.' Zei ze met veel agressie over de telefoon.

Nigel moest heel even zijn telefoon van zijn oor halen en goed kijken over wie Melayah zo sprak. 'Je wilt me zeggen dat me ma uit me nek lult?' 'Weet je zeker dat je dit zegt Melayah?'

Het was even stil....

'Je weet dat ik het niet zo bedoelde, ik word gewoon gedwongen en ik wil niet gaan sorry oke.'

'Wees volgende keer voorzichtiger met wat je zegt.' 'Kom naar me.'

'Hoezo? Yadi is toch bij Pearl vandaag?'

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu