'8

1.8K 19 1
                                    

Christian was om 4uur in de nacht al vertrokken. Voor het eerst heb ik geen seks met hem gehad, en ergens diep van binnen was ik gewoon blij om met hem te knuffelen alleen. Hij zei nog dat hij van mij houd, soort van. Was het maar gemeend... zo dom ben ik niet meer om in zijn vallen te trappen.

Sinds het incident met mijn oom.. ik bibber als ik hem zo noem. *Sinds het incident met *** kom ik niet meer naar buiten en laat ik mensen gewoon maar mijn huis komen. Ik besloot op te staan en te gaan douchen.

37 minuten later....

Oehhh dat was een goeie douch na een lange tijd! Ik liep uit de douch en greep naar mijn handdoek. Net wanneer ik mijn 'haar' wilde drogen ging de bel. Thankgodd dat mijn haar zo snel groeit. Ik deed mijn extensions snel in en liep naar de voordeur.

Ik doe ook niet meer zomaar open dus vroeg alvast wie het was.

'Wie is het?'

'Uhm Benno de zoon van Karin, vriendin van je moeder.'

'Wat kom je doen?'

'Ik moet kijken hoe het met je gaat en ik moet 2nachten blijven slapen..'

Mijn moeder is soms echt ziek in haar hoofd, ik weet niet eens waar dat wijf uithangt! Ik deed de deur open en wat ik zag was een engel...

'Uhm hoi, kom binnen.'

Hij liep naar binnen met zijn tas en trok automatisch zijn Nike air max 99 uit. Trainingspak en mooie krulletjes... niet te vergeten zijn stem. Ik bleef zijn bewegen maar volgen totdat hij zijn vest had uitgedaan en vroeg waar hij zijn tas kon zetten. Toen hij zich omdraaide sloeg de slag over! Zijn ogen waren blauw.. een getinte jongeman met blauwe ogen😍.

'Uhm sorry, ik vroeg je wat..'

'Oh HUH wat zei je?!'

'Waar kan ik mijn tas zetten.'

'Gewoon hier in mijn kamer.'

Ik liet hem mijn kamer zien en hij bleef even staan voordat hij er weer uit kwam. 'Is er iets mis?' vroeg ik. 'Nee, alleen dat ik niet op de grond wil slapen.'

Pardon! Wie is hij om dat te zeggen in mijn huis! Zo hij durft hoor. Op een of ander manier vond ik het toch wel opwindend dat hij zo stoer maar met respect tegelijk sprak.

'Oh de bank is ook nog vrij, ik denk niet dat mijn moeder wilt dat jij in haar bed slaapt..'

'Kan ik niet bij jou en dat jij bij haar gaat? Ik heb enorme rugklachten en jou bed ziet er echt niet verkeerd uit.'

'Mijn moeder maakt mij dood als haar deken ook maar een centimeter verplaatst! Je slaapt wel naast me dan kan je kijken hoe het met mij gaat.'

'Ai'

Benno
Deze dame is wel heel mooi en gastvriendelijk maar ja ze moet wel. Ik moet haar zeker leren kennen en ik hoop dat het binnen 2dagen gaat lukken.

Zij laat me al naast haar slapen dat is lief maar toch wel vreemd...

Nadat zij haar kamer had laten zien zaten wij in de woonkamer een film te kijken. Haar huis dus zij koos de film.

'Insidious 3'

Ik haat horror met heel mijn ziel, maar omdat het haar huis is zeg ik niks. 30 minuten in de film en zelfs op momenten waar het daglicht was, was het kkr eng! Ik zat helemaal in de hoek van de bank met een dekentje die zij mij gaf. Die chick zelf zat gewoon in het midden. Ik heb haar naam niet eens gevraagd wat voor een sukkel ben ik!

'Uhm, hoe heet je eigenlijk?'

'Melayah en ssstt ik probeer te kijken!'

'Sorry.. mooie naam.'

'Ben je zo bang dat je mij probeert af te leiden?!'

'Nee, ik hou gewoon niet van horror films wilde je gewoon beter leren kennen.'

Ze had de film op pauze gezet en keek naar mij. Mooie gezicht heeft ze zeker. Voor even bleef ik te lang staren. 'Je mag wel achter mijn schouder schuilen ofzo' zei ze. Ze schoof naar me toe waardoor ik op haar schouder leunde.

'Eigenlijk vind ik dit nog steeds heel raar, ik laat een vreemde in mijn huis!'

'Melayah, je gaat mij wel leren kennen. We worden vrienden goed?'

'Leuk ik zal je moeder wel zeggen dat je er al bent. Hoe heet jij trouwens?'

'Uhm Benno.'

'Ja dat weet ik maar je hele naam??'

'Nigel'

'Waarom dan Benno?'

'Melayah dat zijn veel vragen maar goed. Mijn hele naam is Nigel Bennop Winter vandaar dus.'

Ze keek weer naar de tv scherm en zette weer op play. 'Nigel, zo ga ik jou noemen' zei ze. Nadat ze dat zei keken wij de film verder en ik viel niet lang daarna in slaap.

Kennen jullie Benno nog!!! Van deel 3😏

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu