'23

633 10 0
                                    

Een week later...

Alwetend pov
'NEE IK WIL NIET!!'

'MELAYAH ALS JE HET NIET DOET KAN JE WEG GAAN!'

'OKE DAN GA IK WEL WEG!'

Ze kwam los van Chris zijn grip en probeerde op te staan. Chris greep haar arm weer en trok haar terug. Het ging al een week lang zo. Als Chris iets wilde doen, wilde Melayah niet. Drie dagen geleden liep het zo uit de hand dat zelfs politie was langsgekomen.

•••Drie dagen geleden•••

Melayah werd wakker ik de woonkamer van Chris op de bank. Toen ze wakker werd zag ze ontbijt op tafel. Dat zorgde ervoor dat ze een grijns op haar gezicht kreeg.

Ze stond heel snel op om haar tanden te poetsen.

Toen ze terug kwam zag ze Chris ook in de woonkamer zitten op de bank. Ze sprong van achter op de bank en plofte naast hem neer.

'Goeiemorgen Chris'

'Goeiemorgen Melayah, ik heb ontbijt voor je gemaakt.'

'Ja iknow ik ging even me tanden poetsen.'

'Oh geeft niet proef die pannenkoek eens.' Ze proeft het en haar gezicht deed niks raars. Dat betekende voor Chris dat ze het wel lekker vond.

'Ik ben blij dat je het lekker vind, ik moet je iets vragen...'

Ze stopte met kauwen en keek hem bezorgd aan. 'Uhm vraag maar?'

'Ik wil dat je met een van mijn matties naar bed gaat voor geld.'

Ze verslikte zich bijna en keek hem met grote ogen weer aan. 'Wat? Chris dat is ten eerste geen vraag en ten tweede hoezo wil je dat ik dat ga doen?'

'Je hebt het toch al een keer of meerdere keren gedaan Melayah.' Nog een paar keer valt wel mee.

'NOG EEN PAAR KEER!!'

'BEN JE FUCKING GEK IN JE HOOFD?!!'

'Melayah praat rustig met mij, je gaat het gewoon doen ik wil niks meer horen.'

'Chris what the fuck???'

'MELAYAH LUISTER IK MAAK ONTBIJT VOOR BEN AL DIE KKR DAGEN LIEF TEGEN WAT WIL JE NOG?'

'IK WIL JOU AANDACHT NIET DIE VAN ANDERE!'

'Ik laat je nog hier leven, zonder dat je een cent naar me hoeft te gooien en zo bedank je me?'

'Wat je zegt is gewoon bullshit.'

Melayah en Chris gingen even door tegen elkaar schreeuwen tot de bel opeens ging. 'Hij is er ga naar de kamer en maak je mooi.'

Chris was zo wanhopig en gierig voor geld dat hij zelfs een van zijn matties hem liet betalen zodat hij Melayah kon neuken in zijn bed.

Melayah liep verslagen naar de kamer en trok een mooie jurk aan die Chris 2 dagen geleden voor haar had gekocht.

Daarna deed ze haar, haar in een strakke knot en deed haar baby haartjes.

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu