'38

174 3 0
                                    

NIET GECHECKT OP SPELFOUTEN XX

"Oh oké leuk.."

Melayah deed alsof ze van niks wist. Ze dacht oké we gaan kijken hoe lang ze met elkaar gaan blijven. Aangezien hij vast zat.

"Nou wees wel voorzichtig want de jongens van mijn buurt zijn geen goede jongens haha."

KC keek haar aan en dacht van tja zal wel.

Melayah dacht gelijk aan hem. Ze wilde hem weer opzoeken in de gevangenis.

Ze had Melayah netjes afgezet en ging toen naar huis. Melayah kwam thuis in stilte. Ze moest wennen aan het feit dat haar ouders weer gaan en nu vaak op dates gaan.

Ze ging dr handen wassen en ging daarna op de bank zitten.

Volgende dag
"Fijn dat iedereen op tijd is." Het was wiskundeles en die kreeg ze ook van haar mentor.

"Rick? Ik snap deze opdracht niet zo goed."

"Ik kom zo bij je Melayah."

Aan het einde van de les nam Rick haar nog even apart.

"Ik merk dat je moeite hebt met wiskunde, klopt dat?"

Melayah dacht na. Als ze nu ja gaat zeggen kan ze meer tijd met hem besteden.

"Ja, ik begrijp het gewoon niet."

"Geeft niet, als je wilt kan ik je bijles geven. Het moet dan wel elke vrijdag na schooltijden."

"Uhm Isgoed.."

"Oh en Melayah, je haar zit mooi vandaag."

Ze had dr haar na een hele lange tijd los. Ze was bang om dat te doen, maar het was mooi gegroeid.

"Dankje, fijne dag nog."

Ze ging toen naar huis en onderweg werd ze gebeld door KC.

"MELAYAH!!! Waar ben je? Ik moet je nu spreken!"

"Ik ben thuis huiswerk maken jij?"

"Ik kom nu naar je toe!"

"Oké"

Melayah ging wachten tot KC kwam. Ze vroeg zich af waarom ze zo enthousiast sprak aan de telefoon.

Inmiddels thuis bij Melayah

"Christian heeft verlof!!! Ik ga hem eindelijk kunnen vast houden Melayah. Je moet hem echt ontmoeten!!!"

"Uhm weet je wel waarvoor hij vast zit dan?"

"Ja hij zei dat hij medeplichtig was bij een overval."

Yeaahhh right...

"Ooh oke, ik wil jullie wel eerst de tijd geven om alleen te zijn." Met mij direct erbij is zo awkward vind je niet?"

"Oké je hebt gelijk. Ik vertel je wel hoe alles is verlopen dan!"

"Toppie"

KC ging weg en Melayah ging crackers met kaas voor haar zelf maken. (Het lijkt echt alsof ze nooit eten in dit boek🤣).

Toen Melayah op bed zat zag ze dat zij werd gebeld. Ze raakte geïrriteerd want ze keek naar een nieuw seizoen van Teen Wolf.

Ze nam maar op want het was een anoniem nummer. Ze was opeens heel nieuwsgierig.

"Hallo?"

"Hey, heb je me gemist?"

"Wie is dit?"

"Herken je me stem niet meer. Ik ben het Christian."

Melayah bleef even stil. KC zei wel dat hij verlof had maar hoe kwam hij aan haar nummer zo snel?

"Hoe kom je aan me nummer?"

"Ssst dat doet er niet toe. Ik wilde gewoon zeggen dat ik je mis en dat ik je weer voor me wil winnen. Ik weet dat het moeilijk is om mij te vergeven voor de afgelopen tijden ma- "WAT? moeilijk? Ik ga je nooit vergeven! Ik wil niks meer met jou te maken hebben! Blijf uit mijn buurt!"

Melayah hing op en had daarna het nummer direct geblokkeerd. Daarna belde zij met haar provider zodat zij van nummer kon veranderen. Ze wilde jiet dat Christian haar zou gaan stalken.



Did y'all miss me???? Heeel lang weggeweest iknow, maar kom op? Y'all can't blame me. We leven nu echt in moeilijke kut tijden. I hope everyone is doing okay❤️.

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu