'10

1.5K 18 1
                                    

Melayah
Weet je hoe het voelt? Weet je wat er in mijn hoofd omgaat? Nee? Dat dacht ik al. Jij was mijn superheld, mijn voorbeeld, mijn alles. Jij had mij gewaarschuwd voor jongens, maar ik luisterde niet.... jammer dat je nu weg bent.

Ik mis je

Waarom ging je weg? Mama kijkt nu niet eens meer naar mij om. Ik heb jou nodig! Ik haat mijn leven.

Verkracht door 5 jongens en je oom?! De broer van je moeder...

Papa kom terug ik heb je nodig, ik weet niet of ik het nog vol houd zonder jou.. ik heb geen steun van niemand meer. Sheraily is de enige die er nog voor mij is, soms dan.

Waar je ook bent, ik stuur dit naar jou adres die je had gegeven toen je mama verliet. Ik hoop dat je dit leest en snel want...

Ik hou van je kom aub terug,

Liefs,

Je enige echte dochter❤️.

'Woow, het spijt me dat je dit hebt meegemaakt'

Ik voelde een hand op mijn schouder.

'Blijf van me af! Ik heb jou medelijden niet nodig. Bemoei je met je eigen zaken.'

Gewoon staat die Benno of Nigel achter mij mee te lezen, wat brutaal!

'Wie zijn die jongens? En je oom? Als je wilt dat ze lijden dan kan ik er voor zorgen.'

'Dat is niet relevant meer, hoelaat ga je weg want ik krijg Zometeen bezoek voordat mijn moeder terug komt.'

Benno
'Uhm ik kan vandaag niet weg mijn moeder moet ook nog komen, ik heb geen sleutels.'

'Dan moet ik mijn bezoek maar afzeggen..'

TRINGGG***

De bel? hmm Melayah zei niet hoe laat haar bezoek zou komen. Ik liep naar haar kamer om daar te chillen zodat ik geen last zou zijn. 'Ik ben in je kamer dan kunnen jij en je bezoek gewoon chillen, ik app je wel als ik iets nodig heb.'

'Je hebt me nummer niet eens?'

'Geef het nu dan'

Yesss ik heb haar nummer, ik dacht dat ik het op een andere manier zou krijgen maar zo is ook goed. Ik wil haar zo hard helpen met haar verleden en problemen.

10 minuten later zat ik nog FIFA te spelen op haar ps4. Ik was eigenlijk best nieuwsgierig naar wie haar bezoek zou kunnen zijn.

'Ben je alleen layah?' Hoorde ik uit de woonkamer. Hmm een mannenstem betekend dat zij een vriend heeft? Ik deed haar kamer deur een beetje open zodat ik kon kijken en wie ik zag....

CHRISTIAN?!! Wtf doet hij hier!!! O NEE O NEEE IS ZIJ???? SHIT SHIT SHIT ZIJ IS HET MEISJE!!! O LIEVE HEER GELUKKIG BEN IK UIT DIE GROEPSGESPREK GEGAAN!

Pfff shit ik moet echt zo snel mogelijk weg hier, ze is gewoon zo kapot en verdrietig door mijn vrienden, ex-vrienden dan. Christian en die andere hebben geen hart. Hij geeft niet om Melayah dat kan echt niet!.....

Ik heb een plan. Ik ga naar de wc stilletjes dan zorg ik ervoor dat hij mij ziet en dan doe ik alsof ik niet wist dat hij hier was en zeg dan dat ik Melayah heb leren kennen via een mattie! Ja dat ga ik doen.

Ik ging even wachten totdat hij naar de gang zou komen.

5 minuten later....

Eindelijk, ik zag hem zijn schoenen uitrekken? Nu pas? Maar goed. Ik liep naar hem toe en zag  hem geschrokken naar mij kijken.

'What the fuck doe jij hier Benno?!'

'Een maatje van me zei dat ze goeie was dus ik wilde het zelf even meemaken.'

'Broer, waar was jij die dag en hoezo ging jij uit die gg?, als je gewoon kwam had je dr allang gepakt zij is dat meisje over wie ik het had!'

'Je weet me problemen thuis had even geen zin in shit.' 'Maar wat doe jij hier, jij doet niet aan meerdere keren toch?'

'Nee maar deze chickie pff heb dr echt verpest man, heb een beetje medelijden dus nu doe ik alsof ik echt om haar geef en shit.'

'Ooh dan wat gaan jullie nu doen?'

'Weet ik veel, layah wilt film kijken dus.... maar jij bent hier en dat verbergt ze voor mij dus ik ga weg en doe alsof ik een afspraak had dan kan jij verder genieten.'

'Ai thanks Chris'

Hij ging zo snel mogelijk weg zonder haar te melden? Hmm ik liep naar de woonkamer en zag haar op de bank zitten met haar oordopjes in. Dat betekent dat ze niks heeft gehoord gelukkig.. anders zou ze me per direct wegsturen.

Ik liep terug naar haar kamer om FIFA te spelen. Zo heeft ze geen last meer van Chris voor vandaag.

Melayah

Ik heb alles gehoord, letterlijk alles... hiervoor gaat Chris spijt krijgen.

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu