Sheraily's pov
Shit shit shit! Dit kan echt niet waar zijn! Ik pakte de andere testen en keek allemaal naar ze. Allemaal fucking positief! Ik kan het niet, ik kan het echt niet!Ik ben helemaal de fout in gegaan. Ik had nooit naar Melayah moeten luisteren. Ik moet haar bellen.
Ondanks alles heb ik toch wel een soort van band met haar opgebouwd. Alleen jammer dat alles zo moest gaan.
Ik pakte me telefoon en twijfelde eerst even om te bellen. Na lang twijfelen deed ik het toch.
'Hallo met Melayah?'
Ze had me nummer denk ik verwijderd. 'Uhm Melayah ik be-'
'Doe geen moeite, Sheraily ik heb je nummer niet voor niks verwijderd!'
'Ik ben zwanger!' Het floepte er gewoon uit. Als ik dat niet zei had ze al opgehangen en mij geblokkeerd. Het bleef even stil aan de lijn.
'Van?'
'Melayah, je weet van wie ik kan het echt niet houden.'
'Ik kom zo naar je toe.' En met dat gezegd te hebben hing ze op. Ik liep uit de badkamer en liep naar de keuken om wijn in te schenken. Net toen ik ook een glas had gepakt bedacht ik me dat het natuurlijk niet kon.
Ik gooide de glas zo hard naar de andere kant van de keuken.
Melayah's pov
'Oke ik moet nu weg''Nee Jada, blijf even.'
'Ik moet echt ga-.'
Hij kneep in me dij. 'Je blijft'
Hij keek me aan alsof hij op mijn goedkeuring ging wachten. 'Nee je zou me toch thuis brengen!'
'Dat zei ik, maar ik zei niet wanneer! Nu ga je mooi weer op bed liggen en laat mij van je genieten.'
'O..ok..oke maar kan je me hierna aub thuis zetten?'
'Isgoed schatje'
30 minuten later
'Je hebt het goed gedaan zoals altijd Jada. Kijk hier is 200euro omdat je toch bent gebleven. Laat me je nu thuis brengen, kan ik ook zien waar ik je voortaan kan ophalen.'
Ik stond op en nam een boxer van hem en trok het aan. Hij deed zn broek weer naar boven en liep de kamer uit.
Ik pakte een nieuwe broek en truitje die Chris voor me had gekocht. Ik voelde me zoals altijd weer vies.
'Ben je klaar?' Vroeg Victor aan me. (Victor uit deel 5 van wie ze zwanger was)
'Uhm ja, Victor ik moet je eigenlijk wat vertellen.'
'Vertel..'
Ik ging weer zitten op zijn bed en hij ook. 'Ten eerste, mijn naam is geen Jada maar Melayah.'
Hij keek me lang aan en zei daarna; 'hoezo lieg je over je naam?'
'Ik kon je niet vertrouwen toen, ik dacht dat het tussen ons gewoon eenmalig was totdat je me geld begon te geven.'
'Maar Ja- ik bedoel Melayah? Ik ben toch niet zo erg?'
Ik keek hem lang aan en daarmee werd zijn vraag al beantwoord.
'Nog een ding..'
'Ik was zwanger van jou..'
'Je liegt, ik ben altijd voorbereid.'
Flashback naar de nacht van Victor en Melayah:
Ik was in de club met Sheraily, dansen op muziek, drankjes doen en jongens ontmoeten.
Ik stond natuurlijk bij de bar toen ik wilde bestellen. Lekker een shotje kopen dacht ik. Mijn pas werd geweigerd.
'Uhm laat maar dan..'
'Nee ik betaal wel voor je, doe maar mevrouw.'
Ik keek em aan en gelukkig deed ik dat. Een van Gods mooiste creaties hier voor me. 'Ik ben Victor, en jij?'
'Mme uhm Jada ..'
'Mooie naam, voor een mooie dame.'
We gingen daarna een beetje meer praten en we hadden het niet eens door maar ik was zo op hem geplakt dat hij vroeg; 'kom je met me mee naar me huis?'
'Ja'
Inmiddels bij hem thuis vlogen de kleren alle kanten op. Ik had niet eens tijd om zijn huis te bewonderen.
Eenmaal in de slaapkamer lagen we op bed. 'Heb je een condoom?'
'Altijd schat' hij deed em om en ging naar binnen.
'Fucckkk je bent zo strak, dit kan ik niet zonder condoom doen man.'
Hij deed em af en voordat ik iets kon zeggen ging hij weer maar binnen.
Einde flashback
Hij keek voor zich uit en was stil. 'Jongen of meisje?' Vroeg hij
'Uhm ik heb abortus gepleegd'
Hij keek me toen aan en zijn blik veranderde van verrast naar woedend. 'WAT?!'
'Victor je moet het begrijpen ik ben pas 18 en met het leven dat ik op dat moment ging leven kon ik geen kind opvoeden.'
'Fuck dat man, je had het me gewoon kunnen zeggen.'
'HOE?!' Na die paar keren zag ik je meer dan een snelle neuksessie! Ik heb het geprobeerd, maar ik was met meer dingen bezig.'
'Yooo Ja- Melayah je weet dat je me alles kan zeggen naast het neuken weet je hoe ik ben man.'
Ik keek em aan en wist niet wat ik moest zeggen. 'Het spijt me, ik kon het gewoon echt niet aan.'
'Nee fuck dat, sta op laat me je wegbrengen.'
5 minuten later zaten we al in de auto. 'Waarheen?' Vroeg hij zonder me aan te kijken.
Ik vertelde hem het adres en hij reed er naar toe.
Toen we er waren wilde ik al uitstappen maar hij deed de deuren op slot. 'Kijk ja- Melayah pff'
'De reden waarom ik ben wie ik ben is omdat ik je gewoon leuk vind oke?' 'Elke keer als je me verteld wat die Chris je aandoet word ik boos en laat ik je zien dat ik veel beter kan. Ik geef je geld omdat ik weet hoe zwaar je het financieel hebt.'
'Al mijn bedoelingen zijn goed met jou, ik wil je gewoon mijn liefde geven. En voor zo een harde kil als ik die je dit nu allemaal verteld hoop ik dat je het kan respecteren en mij een kans wilt geven.'
Ik keek hem aan en kreeg bijna tranen van zijn woorden. Dit waren geen slappe woorden die Chris mij steeds gaf of zielige woorden die ik van Nigel kreeg te horen. Nee dit waren sterke woorden van een man die om mij geeft.
'Victor, ik hoor je luid en duidelijk. Ik respecteer dit ook echt. Maar ik heb moeite met mezelf minden aan iemand. Chris was de eerste bij wie ik dat deed en kijk hoe dat is geëindigd.'
'Melayah ik weet het, maar geef me gewoon een kans.'
'Victor het spijt me, maar nee ik kan het niet. Nog niet tenminste geef me tijd.'
'Aight'
Toen hij dat zei stapte ik uit. Nu kijken wat die bitch van mij wilt.
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...