'32

318 4 1
                                    

Ondertussen in Nederland
"Gaat goed hoor."

"En hoe gaat het met Chris?"

"Melayah voor de zoveelste keer, ik weet het niet. Je weet dat het contact tussen hem en ik nu anders is."

"Raily, ik heb geld gespaard. Ik ga meer sparen zodat ik een huis kan kopen in Nederland."

Sheraily keek vreemd naar haar telefoon. "Hoe kom jij in Gods naam aan dat geld dan?"

Het was even stil aan de lijn...

"Dat doet er niet toe, zorg er gewoon voor dat wanneer ik kom, je weer normaal contact hebt met Chris."

"Isgoed, ik spreek je"

En met dat ging Sheraily op. Ze vind het nog steeds heel raar en vervelend dat Melayah nog verliefd is op Chris. Als ze haar verteld dat hij vast zit word ze gek.

Om eerlijk te zijn leek het Sheraily geen goed idee dat Melayah weer naar hier zou komen. Sinds dat Melayah in Frankrijk is gaan wonen gaat het beter met Sheraily op school.

Ja school, Sheraily deed op het MBO de kappers opleiding op niveau 3. Na twee keer gezakt te zijn leek het Melayah een goed idee om gewoon te stoppen.

Sheraily dacht dat het geen slecht idee was, maar ze had niet door dat Melayah het alleen maar zei zodat ze meer tijd met haar kon besteden. Melayah was toch al klaar met school en nam een tussenjaar.

Sheraily was ouder dan Melayah, maar ze voelde zich altijd geïntimideerd door haar schoonheid. Elke keer als ze samen liepen en jongens kwamen op hun af, vroegen ze Melayah's nummer of Snapchat. Nooit die van Sheraily.

Ze voelde zich zo erg geïntimideerd dat ze net zoals Melayah probeerde te zijn. Lief, onschuldig en naïef. Natuurlijk lukte het haar niet. Ze wilde het niet toegeven, maar hun leeftijds verschil zat er ook tussen.

Melayah begon pas alles te beseffen nadat ze 18 werd. Sheraily had dat allemaal al meegemaakt.

Die dag toen ze Melayah zag had ze niet de intentie om haar aan Chris te geven. Maar toen ze zag dat Melayah heel veel aandacht kreeg van jongens dacht ze: "Je houdt van aandacht? Cool ik ken wel een paar jongens die je alles willen geven."

Het was niet haar bedoeling om, Chris en zijn matties zo ver te laten gaan. Ze wilde Melayah gewoon laten zien hoe jongens altijd geil waren en nooit echt iets met je wilde opbouwen.

Nadat ze het te horen kreeg voelde ze zich dom. Ze was helemaal verstrikt geraakt in haar eigen onzekerheden dat ze die van Melayah ook probeerde te beschadigen. Wat ook was gelukt.

"Ey je moet wel opstaan man." zei Wenand tegen Sheraily. "Hoezo?"

"Ik moet naar ballie, ik heb geen tijd voor dit Raily ga gewoon weg."

Ze stond op en keek hem aan. "Melayah komt terug hè."

Hij was op zijn telefoon, maar keek haar toen aan. "Oké en nu?"

"Boeit het je echt niet zo veel? Het is wel je nichtje hoor.."

"Raily, ze is allang geen bloed meer van mij. Ze wilde die vieze shit met tientallen boys flikken toch, dus het boeit me niet."

Toen de hele familie het kreeg te horen over Melayah's verkrachting geloofde ze het niet en haar oom zei direct dat ze het had verzonnen om aandacht te zoeken.

Melayah's ouders hebben tot die dag met niemand meer van de familie gesproken.

"Wat jij wilt, ik ben weg wanneer zie ik je?"

"Raily, wat doen we nu?"

"Hoe bedoel je?" "Je doet alsof je hier gewoon kan komen, het was eenmalig je weet wat het is tussen ons."

"Nee dat weet ik niet, begin me maar uit te leggen dan." Sheraily bleef nog even staan en keek hem diep aan.

"Je bent gewoon hoer die makkelijk is, en nu wil ik dat je uit me huis gaat ik zeg het niet nog een keer."

Sheraily liep met vocht in haar ogen de deur uit en ging naar huis. Emoties kropen naar boven en namen het beste van haar.

Jaloezie was weer een van ze. Ze dacht dat ze over haar onzekerheden was, maar Wenand liet haar anders zien. Hij was de original fuckboy.

Hoe boos ze ook op hem kon zijn. Ze wist dat hij gelijk had. Als zij niet zo makkelijk was, zou Melayah dat ook niet zijn.

Toen Melayah werd verkracht waren de rollen omgedraaid. Sheraily wilde toen niks van jongens weten en Melayah weer wel.

Melayah pov
Ik werd wakker in mijn kamer en keek op de alarm. 30 juli 2019 iemand is vandaag jarig.

Ja ik!

Jullie girl is vandaag 20 geworden. En hier zit ik dan in fucking Frankrijk, in the middle of nofuckingwhere!

Ik liep naar beneden, want mijn opa riep me. Toen ik beneden aankwam zag ik dat ze een taart met kaarsen voor mij hadden aangezien en ze begonnen te zingen.

Na het zingen blies ik de kaarsjes uit.

"En wat heb je gewenst?" Vroeg mijn oma.

"Dat ik uit deze tering ellende verdwijn!!"

Ik stormde weer naar boven en ging naar mijn kast. Ik pakte mijn geld en mijn pinpas en ging het tellen. Van contant geld had ik 1500 euro. Dat ga ik allemaal storten op mijn rekening en weg van hier.

Ik ging me klaarmaken om weg te gaan totdat ik geklopt hoorde.

"Ik ben het, ik wil even met je praten."

"Niet nu ik ga douchen."

Mijn oma liep toch naar binnen en ging op bed zitten. "Kijk ik heb een cadeautje voor je."

"Ik hoef het niet oma, ik wil gaan douchen." Oma schoof het toch in mijn handen en het was een kistje die je open kon maken.

"Maak open."

CLIFFHANGER😈😈

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu