5.B-Sınav𓂸

3.2K 248 185
                                    

yazar chan- medya çok tatlııııı💖😭
Ertesi sabah okula gittim sırama oturdum herkes kaynaşmış şekilde konuşuyordu. Herkesin bir arkadaş grubu vardı, benim dışımda...

sıram pencerenin yanındaydı,dışarı baktım izukuyu gördüm koşarak okula giriyordu anlaşılan geç kalmıştı kendimce kıkırdadım. Hala napmam gerektiğini bilmiyordum. İzukuyu kaybetmek istemiyordum ama onunla arkadaş olmaya devam edersem bakugou ona zarar vericek. Bu çok bencilce olurdu arkadaşıma zarar versin istemiyordum sanırım en doğru karar bu olacaktı.

arkadaşlığımı bitirecektim. Ama nasıl bitirmeliydim onunla konuşup anlaşıp bitirmek istesem bana nedenini ve daha bir çok soru sorucaktı, hiç bir şey demeden onla konuşmayı kesersem kendini suçlardı izukuyu tanıyordum her türlü üzülürdü ama bu onun iyiliği içindi. Kararımı verdim konuşmayı kesicektim.

Dersler bitmişti eve gidiyordum tenefüste izukuyu görmemek için dışarı çıkmamıştım.
Okulun kapısından çıkarken izukuyu gördüm içimden "hayır beni görmesin,lütfen beni görmesin" diye geçirirken arkamdan "yumiiii" diye bağırdı napıcaktım kaçmam lazımdı evet bu tek çareydi koşar adımlarla eve doğru gittim izuku galiba peşimden gelmiyordu kendimi çok kötü hissettim ama bu onun iyiliği için diyerek kendimi teselli ettim.

eve gelince yatağıma attım kendimi tavana bakmaya başladım. Sadece bakıyordum düşünmeden aklıma geldi izukunun telefon numarasını almamıştım artık gerekte yoktu
tek arkadaşımı yine kaybetmiştim...

Bir kaç gün bu şekilde geçti ne zmn okula gitsem izukudan saklanıyordum bunu fark etmiş olcakki bir gün sıramda otururken sınıfta adını bile bilmediğim bir kişi omzumu dürttü

"Pardon bir kişi sizi soruyor" dedi kim beni soruyo olabilirdiki hemen aklım başıma geldi kim beni sorucaktı salak kafam zaten sadece izukuyu ve şu bomba çocuğu tanıyordum telaşlandım ve

"burda olmadığımı söyle lütfenn" dedim oda

"çok geç burda olduğunu ve çağıracağımı söyledim bile" dedi izuku kapıdan bana "yumi!" Dedi sesi hem üzgün hemde biraz sinirliydi ilk defa onu bu şekilde gördüm birden sınıfa daldı...

kolumdan tuttu ve beni sınıftan dışarı çıkardı etrafıma bakınıyordum bomba çocuk buralardaysa bu iyi olmazdı ama etrafta kimsenin olmadığı bir koridora getirdi beni izuku. Ve konuştu

"Neden benden kaçıyorsun Yumi yanlış bir şeymi yaptım" dedi çaresiz ses tonuyla.

"Senden kaçmıyorum sadece..." dedim.

"benimle dalga geçme benden hergün kaçıp saklanıyorsun bunu fark etmemek için aptal olmak lazım..." izukuya baktım her ne kadar bende üzgün olsamda

"izuku ben arkadaşlığımızı bitirmek istiyorum" dedim ve izukunun konuşmasına izin vermeden ordan gittim izukuya bakmıyordum ama arkamdan yere düşüş sesini duydum dizlerinin üstündeydi ve bana baktığını hissediyordum, gözümden bir yaş düştü ve ordan gittim.

UA sınavına 1 gün var
İzukuyla arkadaşlığımı bitirdiğimden beri piskolojik okarak iyi değildim uyku düzenim yoktu tamamıyla bitmiştim tek umudum artık UA sınavını kazanmaktı.
hergün antrenman yapıyordum özgünlüğümü geliştirmiştim ve artık canım yanmıyordu. Tabiki çok fazla kullanınca yanıklarım oluyordu ama kendimi çok fazla zorlamıyordum. UA sınavına 1 saat kala Ren in mezarına gittim.

elimdeki çiçekleri mezar taşının önüine koydum ve elimi toprağında gezdirdim.
"Birazdan sınava gidicem senin için kazanıcam Ren ve bende kahraman olucam sana söz verdim, yapıcam" dedim ve sınav yerine gitmeye başladım.

Sınav olcağımız gruplar falan belirlendikten sonra etrafıma bakındım izuku yoktu içimden "umarım gelmişsindir brokoli kafa" dedim ve present mic konuştu "BAŞLA DEMEYE GEREK YOK (falan böyle bişeydi) dedi ve herkes robotlara doğru koştu.

hemen bir kılıç yaptım ve robotları kesmeye başladım güneş ışığının verdiği sıcaklıkla robotları kolaylıkla kesiyordum 3 robotu yok etmiştim bile yan tarafıma bakınca bomba çocuğu görmemle şok oldum vahşice robot patlatıyordu çok hızlıydı ve "SHINEEE" Diye bağırıyordu gerçekten sinir problemleri vardı bu çocuğun.

Robotları parçalamaya devam ettim 4 olmuştu galiba bir anda herkes kaçmaya başladı neden kaçtıklarını çözemedim bomba çocuk beni fark etti ve "kıyma olucaksın az sonra" dedi ve arkama baktım kocaman bir robot gördüm kaçmaya şansım olmadan beni yakaladı hayır,hayır,hayır!!! Bu olamazdı ve beni yere fırlattı bacaklarımda ağır bir acı hissettim bitmişti daha çok az robot parçalamıştım böyle giderse sınavı geçemezdim bacaklarım çok acıyordu kalkmaya çalıştım ama yapamadım ve süre bitmişti. "k-kazanamadım" dedim titreyen sesimle ağlamaya başladım...

iyileştirici kadın geldi ve beni iyileştirdi hala bir uyuşma vardı bacaklarımda ama önemli değildi kazanamıcaktım 4 robot parçalamıştım imkanı yoktu kazanmamın eve geldim. Babaannem yanıma gelip hemen "sınav nasıldı" dedi heycanla yüzümü görmesiyle bana sarıldı ve "sorun değil yumi başka kahramanlık liseleride var" dedi ama sorun bu değildi sözümü tutamamıştım bu kadar emek boşuna gitmişti ağlayarak odama çıktım sınav sonuçları 1 hafta sonra açıklanıcaktı

sonuçlara ihtiyacım yoktu zaten kaybetmiştm...

selamın hellooo evet tam bir peç im 😌 acaba kazandıkmı yoksa kazanamadıkmı çok güzel bölümler sizleri bekliyor takipte kalınn

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin