43.B-Dertleşme𓂸

1.5K 132 638
                                    

Varyaaa tam bir drama kralişesiyim bu yüzden acıklı ve biraz soft bir bölüm yine sizi bekliyo dkjflfkfkfkkf

bidee konuşma yerine yazmıştım ama burayada yazmak istiyorum

Bir çok yazarın kitabını okuyorum okunma ve oy sayıları gerçekten fazla ama yorumları yok denicek kadar az. Ben açıkçası oydan ve okunmadan çok yorumlara değer veriyorum.

çünkü yorumlarda sizlerle konuşuyorum eğleniyorum hatta baya arkadaş gibi olduğum kişiler var bu yüzden çok teşekkürler.

resmiyet ve yazım kurallarından çok samimiyete önem veririm bu yüzden hikayeyi yazarken olabildiğince kendim olmaya çalışıyorum neyse yine boş yaptım hade iyi okumalar 💗

1gün sonra otelde

yumi anlatım

hastaneden bugün akşama doğru çıkmıştım.

şuan otel odasında zorla dinleniyordum kaç kere iyi olduğumu söylesemde hem sensei hemde arkadaşlarım beni dinlenmeye zorluyordu. sınıf akşam 8 gibi kahraman ajanslarından dönmüşlerdi

İzuku kahramanlık ajansından geldikten sonra gün içinde o kadar fazla özür dilemişdiki defalarca sorun olmadığını söylesemde kendini yeterince yanımda olamadığı için suçluyor katsuki ise sürekli bana karşı mahçup hissediyordu.

minanın zoruyla yatakta yatıyordum ama canım çok sıkılmıştı ayrıca yarın bende diğerleriyle birlikte geziye katılacaktım.

katsukiden bugün hakkında bilgi almak istiyordum ama daha dışarı çıkmama izin vermiyorlardı uraraka ve mina sürekli

"dinlenmen lazım yumi"

"evet yumi kalkıyım deme sakın"

diyip başımın etini yediler, resmen küçücük odaya tıkılı kalmıştım.

uraraka ve mina odada değildiler antrenman yapmak için gittiklerini söylediler ve ben yine yanlız kalmıştım yatakta tavana bakarken kapı çaldı "gir" dedikten sonra içeri gelenin biricik yakışıklı bombam olduğunu gördüm.

o kadar sevinmiştimki resmen beni kurtarmaya gelen beyaz atlı prens gibiydi şuan gözümde, sıkıntımı geçirecek beyaz atlı prensim beni bu odadan kurtarıcak prens.

yanıma yaklaştı ve yatağa oturmak için izin istedi.

"oturabilirmiyim?"

"tabiki" dedim gülümseyerek aslında izin alması beni şaşırtmıştı hala biraz durgun ve üzgün gibiydi bu konuyu unutturmak için bana bugün yaptıklarından bahsetmesini istedim.

"neler yaptınız bakalım az anlatta öğreniyim" dedim heycanlı sesimle

"pek bişe yapmadık bir ajansa gittik bok gibiydi" dedi

"bakıyorum pek beğenmemişsin" dedim

"hayır! içi bile berbattı tasarımıda çok kötüydü her yer beyaz beyaz çiçekli falandı kusasım geldi"

Sanırım çiçek kahramanı Runa nın ajansına gitmişti özgünlüğünün her türlü çiçeği zehirli bitkiyi yapabildiğini duymuştum biraz renin özgünlüğünü andırıyordu.

"bizim ajansımızı sen dekore edersin o zaman" dedim gülümseyerek

"beraber tasarlarız ama çiçek böcek olmasın!"

"Tamam katsuki olmaz" dedim ve güldüm

şöyle bir düşündüm ve katsukinin beyaz atlı prens olamayacağını anladım.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin