yazar chan: medya aşırı şirin değilmiii(ᗒᗣᗕ)՞o olaydan sonra 2 hafta geçmişti ve villianların saldırmasına karşı artık okul yurdunda kalıyorduk. Yaz tatili olduğu için haftada 2 kere yurttan çıkabiliyorduk ama aizawa sensei her seferinde dikkatli olmamız için bizi uyarıyorudu. bu sadece villianlar için bir önlemdi 1 hafta daha tedbir alıcak sonra istediğimiz zaman izin belgelerimizle çıkabilecektik.
yaz için yarın stajlarımız başlıcaktı bu yüzden mutluydum yurtta kalmak sıkıcıydı.
benim yurt odam denkinin yanında dekunun karşısındaydı dekunun yarası iyileşiyordu ve hergün ona iyi olup olmadığını soruyordum oda "ben iyiyim yumi artık merak etmene gerek yok" diyerek gülümsesede, ben hala suçluluk hissediyordum.
2 gün sonra.
stajlar başlamıştı. Genelde akşam 8 gibi stajlarımız biterdi ben staj için ..... kişisiyle çalışıyordum ama saat sabah 10 olduğunda telefonum çaldı arayan aizawa senseiydi. Onay tuşuna bastım ve
"alo?"
"yumi stajda olduğunu biliyorum ama *ağlama sesleri*"
"ımm sensei her şey yolundamı?"
"Ah- evet evet yani yurda gelmen laz- yağ bende konuşucam"
"yumi yurda gelmen lazım sana herşeyi orda açıklıcam"
dedi ve telefonu kapattı. ..... dan izin aldım ve yurda gitmem gerektiğini aizawa senseinin acil çağırdığını söyleyince izin verdi hızla yurda gitmeye başladım.
yurda geldim ve etrafıma bakındım aizawa senseiyi aramaya başladım ortak salona geldiğimde ağlama sesleri ve bir sürü bağırış duydum koltuğun önünde oturan sensei ve etrafındaki çocukları görünce dona kaldım.
sensei bana baktı ve "yumi sonunda gelebildin" dedi
"şeyyy sensei bu çocuklar?"
"konuda bu zaten bunlar bakugou kirishima denki mina todoroki uraraka ve midoriya"
şok olmuştum gerçekten bu minik çocuklar benim arkadaşlarımmıydı? ne olmuştu , neden bu haldeydiler derken aizawa sensei söze devam etti.
"Geçenki villian saldırısıyla ilgili konuşmak için onları yanıma çağırdım beklenmedik bir sarhoş yabancı gelip üstlerine bir toz döktü ve onlarda böyle çocuk oldular özgünlüğü olduğunu tahmin ettiğimiz bu adamı polisler yakaladı ve sorguya çekti etkisi yarına kadar geçermiş benim işlerim var yani bu minikleri sana emanet ediyorum"
dedi ve bacağımda bir ağırlık hissettim "bu abla çok güzel" diye ayağıma yapışmış küçük denkiye baktım boyutları küçülmüştü ama hala çapkın bir pikaçuydu.
aizawa sensei gidicekken ona bir soru sordum "sensei yaşadıkları şeyleri hatırlıcaklarmı?" Dedim bana baktı ve
"henüz bir bilgim yok ama bana sorarsan hatırlamazlar çünkü 5 yaşına kadar olan hafızaları sadece yerinde yani seni hatırlamıyorlar" dedi ve gitti bana bu minikler kalmıştı.
Denki bacağımda bana sarılıyordu uraraka yanıma gelip kıyafetimi çekiştirdi ve "sen kimsin?" diye sordu
"Benn şey heh evet ben sizin bakıcınızım yani arkadaşınız olucam bugünü birlikte geçiricez" dedim gülümseyerek uraraka mutlu gözüküyordu izukuya baktım bakugounun yanındaydı onunla konuşmaya çalışıyordu ama bakugou ona kızıyordu kirishima mina ile koltukta zıplamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou