O günün akşamı hiç uyuyamadım resmen yarın UA ya gidicektim!
yatağımda tepinip duruyordum çığlık atmak istiyordum sevinçten. Acaba izuku ordamıydı başka kahramanlar görücektim hayallerim gerçek oluyordu kafamda bu sorular dolanırken bir baktım sabah olmuş gerçekten hiç uyuyamamıştım.
Hemen kalktım ve dolabımdan dün verilen formamı giydim aynaya baktım üstüme çok yakışmıştı (ego azcık kfjfkgk).
üstümü giyip çantamı alıp mutfağa gittim babaannem bana baktı "çok yakışmış" dedi ve gözleri doldu ona sarıldım.
"yumi benimle gel" dedi ve beni kendi odasına götürdü neden buraya gelmiştik derken babannem küçük bir kutu çıkardı ve içinde bir küpe vardı ama ikinci eşi yoktu sadece bir teki vardı.
Bana uzattı ve delik olan sağ kulağıma taktı.
Babaannem "bu bizim aile yadigarımızdır diğerinide kardeşine vermek için saklıyorum ama şuan o yurt dışında" dedi babanneme sarıldım ve teşekkür ederim dedim.küpe biraz uzundu ucunda sarı bir elmas vardı aslında tam elmas değildi ama çok güzel olduğu kesindi yanağını öptüm ve çıkmam lazım diuyrek evden çıktım.
Okulun yolunu biliyordum dün öğrenmiştim hafif hızlı adımlarla okula yürüdüm 15 dakka kadar yürüdüm ve okulun önüne geldim bana dün verilen kartla içeri girdim
sınıfımın 1a olduğunu ve aizawa senseinin hocam olduğunu biliyordum ama okulu tam bilmiyordum birine sormaya karar verdim.
Mavi saçlı bir kız gördüm ona sormaya karar verdim yanına gittim ve omzuna dokundum
(Y:yumi K:kız)
Y: şey pardon burada yeniyimde 1a sınıfına nasıl gidebilirim acaba?
K: ah şu koridordan sola dön kapısında kocaman 1a yazıyor görmemen imkansız dedi.
ikimizde kıkırdadık Ve teşekkür edip tarif ettiği yere gittim.
gerçekten kapıda kocaman 1a yazıyordu sanırım senseiyi beklemek daha doğru olur dedim ve bekledim aizawa sensei yanıma geldi çok garipti sarı tulum giyiyordu bana döndü ve
"Ben girebilirsin dediğim zaman içeri girersin" dedi başımı onaylama anlamında salladım içeri girdi ve bende kapıda bekliyordum, birden "girebilirsinn" diye ses geldi kapıyı açtım ve içeri girdim sadece önüme baktım biraz utanmıştım.
Sensei kendini tanıt demesiyle sarı tulumuna çekildi ve uyudu gerçekten uyudu. Önümde beni şaşkınlıkla karşılayan öğrencilere baktım.
ve konuşmaya başladım "Ben yumi suzuki dün UA ya transfer oldum umarım iyi anlaşırız" dedim ve kafamı öne eğdim.
kafamı kaldırdım ve etrafımdaki öğrencilere baktım herkes bana bakıyordu bende onlara.
Boş bir sıra aramaya başladım arkadaki sıra boştu önümde pembe saçlı bir kız vardı "buraya oturabilirmiyim" dedim kızda "tabikiii" dedi.(sıra düzenini kafadan attım)
oturdum ve etrafıma bakındım önümdeki kız arkasına döndü "selam yumi chan ben mina ashido arkadaş olalım" dedi kocaman bir gülümsemeyle kızçok tatlıydı, bende gülümseyerek "memnun oldum mina chan dedim ve minaya gülümsedim"
biraz etrafıma bakındım yeşil saçlı birini gördüm ve anında tanıdım b-bu i-izukuydu
bana bakmıyordu arkalarda oturmama rağmen onun o olduğundan emindim hem mutlu oldum hemde üzüldüm ua ya girmişti ama aramız kötüydü ve şimdi sınıf arkadaşımı olmuştuk?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou