Işıldaklı hikaye💫
özet
işte hayatlarında ne olup ne bittiğini falan anlatmıştım10 ay sonra (biraz daha zaman atlaması yapmam lazımdı)
Bakugounun bakış açısı
Şuan eijirou bizim eve geldi ve mina ve yumide alılşverişe gittiler bizde konuşuyoruz
"Sakatmısın niye öyle oturuyorsun?" Diye sordum çünkü gerçekten çok garip oturuyordu
"şey..."
"ne şey?"
"Şey işte..."
diye cevap verdi ilk anlamadım ama sonra aklıma dank etti ve gülmeye başladım kendimi tutamadım
"LDHRLFJRKJRKRJDKD GERÇEKTENMİ EİJİROU DKJRKEJRKRKJJKR"
"Dostum gülme senide görücem!"
"Yakın zamanda göremezsin yumi evlenmeden olmaz diyo..."
"eee evlenin o zaman"
"Bilmiyorum yumi daha 21 yaşında belki erken olabilir..."
"ahh hadi ama dostum eminim yumide seninle evlenmek istiyordur ama teklif etmeni bekliyor"
"hah bana tavsiye verene bak sanki sen teklif ettin de"
"hmm haklısın galiba..."
Gerçekten teklifi edip etmeme konusunda kararsızdım işlerimizde zaten yoğunduk bir de evlilik telaşı? bunları geçtim yuminin evlenip evlenmeme isteğinide bilmiyordum kendimi hazır hissetmiyorum diyip reddederse o zaman afallardım...
"hey katsuki sizde galaya davetlimisiniz?"
"ciddimisin? 2 numaralı kahraman ve 6 numaralı kahramanız eijirou tabikide davet edildik!"
dememle gülümsedi ve birden ayağa kalktı
"tamamdır o zaman galada ikimizde teklifi yapıcaz hatta çifte düğünde yaparız sonra aynı anda çocuğumuzda olursa arkadaş bile olabilir sonra onlarıda evlendiririz ama dur birinin erkek olması birinin kız olması lazım ama ya eşcinsel olurlarsa seçenekler çoğalıyor o zama-"
"LAN Bİ DUR" Dememle sözünü kestim birden fazla heycanlanmıştı
Biraz sakinleyince söze devam ettim
"son kısımları atlıyorum çünkü iyiyce saçmaladın ama galada teklif fena değil gibi yinede bir sorun var yumiye galaya gitmek istemediğimi söyledim eğer fikrimi değiştirirsem şüphelenebilir"
"o zaman eijirou ısrar etti dersin"
"öyle dersem bana trip atar çünkü yumide gelmem için çok ısrar etti"
"dostum orasını da sen düşün"
haklıydı bir şeyler bulmam lazımdı
"tamam sen şu teklif işinden biraz daha bahset"
dememle gülümsedi ve koltuğa tekrar oturdu
"galada bir sürü kahraman olucağı için arkadaşlarımızdan da yardım alabiliriz arka bahçede bir mekan ayarlarız gala sonunda yumi ve minayı oraya yönlendiririz böylece teklifi orda yaparız!"
"hmm bilmiyorum kızlar bu fikri sence severmi?"
"kızlardan pek anlamıyorum ama seviceklerine şüphem yok!"
"o zaman yüzük almamız lazım gala 2 hafta sonra"
(gala bu arada yılda 1 kere kahraman sıralamasından sonra yapılır yani haftaya kahraman sıralaması güncellenicek diğer haftada resmi bir gala olucak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou