24.B-Kaçış𓂸

2.2K 193 562
                                    

Yumi anlatım

akşam olmuştu saati tam kestiremiyordum ama hava kararmıştı ren henüz gelmemişti işaret bekliyorduk ben sabahtan beri o delikten gelen ışığı içime toplamıştım ve şuan 3 belkide 4 tane silah yapabilecek kadar içimde ışık vardı.

todorokiye seslendim "hazırmısın" bana ses verdi "hiç olmadığım kadar" demesiyle motive oldum .

burdan çıkıcaktık!

Kurogiri kapılarımızdaydı, ışık gelen delikten bir salkım çıktı bu işaretti ren planı devreye sokmuştu planın başladığını todorokiye haber vermek için 3 kere öksürdüm.

Ren in ayak seslerini duydum kurogirinin yanına geliyordu.

Geldiği zaman telaşla "kurogiri! Shigaraki nerde?" Diye sordu kurogiri olayı anlamamış gibi yaptı ve "ne sorun ne?" Diye sordu

ren de "acil konuşmam lazım onunla çabuk bir portal yap sende gel zaten yumi ve todoroki kaçamaz" demesiyle kurogiri bir portal yaptı ren tam içine giricektiki ben devreye girdim

yaptığım yakıcı bıçakla ren kurogiriyi oyalarken bende kapıyı eriterek çıkmıştım ve todorokinin kapısını da yakmıştım o sırada ren hemen bitkileriyle kurogirinin etrafını sardı ve bende boynuna bıçak dayadım.

ren todorokiyi bitkileriyle taşımaya başladı ve kurogiriye bir çizik attım bayılmasını sağlamıştım (artık bi şekilde yaptı fazla takılmayın djjdkfkfk)

biz üst kata çıkış kapısına doğru giderken beklenmedik bir şey oldu kapıda bizi dabi toga ve shigaraki ve 2 tane daha adam karşıladı. Hayır bunlar olamazdı!

onların burda olmaması lazımdı değilmi? Shigaraki güldü ve "bizi aptalmı sandınız?" Dedi gülerek ve devam etti

"burdan kaçıcağınızı biliyorduk ve buna izin vermicem eğer şimdi pes etmezseniz sizi büyük acılar bekliyor" demesiyle öne çıktım ve

"hah kim kime acı çektiricek görelim" dedim ve tam onlara doğru koşarken birden duvar kırıldı elimle siper alıp geriye çekildim o sırada fark ettimki kahramanlar gelmişti?!!

kurtulmuştuk ve arkada bakugouyla diğer arkadaşlarımı görünce yüzüme gülümseme geldi.

bakugounun bakış açısı

kahramanlarla birlikte yumi ve yarım piçin nerde olduğunu öğrendikten sonra işe koyulduk gece saatlerinde baskın yaptık ve duvarları kırmamızla içeri daldık .

gözlerim yumiyi aradı onu gördüm bize bakıyordu ve bana gülümsedi yanında kırmızı saçlı bitkileriyle todorokiyi tutan biri vardı villianmıydı? Ama onlara yardım ediyor gibi gözüküyordu.

endeavor ve diğer kahramanlar shigaraki ve dabi ile uğraşıyordu ben ise koşup yumiye sarıldım biraz sarıldıktan sonra onu bıraktım ve elinden tutup

"şimdi olmaz! Burdan kaçmamız lazım" dedim bana kafasını onaylayarak salladı ve "ren bizimle gel" dedi.

Ren mi? Bi dakka ölen arkadaşımı?!! Ben şaşkınlık içerisindeyken şuan bunları düşünemezdim yuminin yaraları vardı ama todoroki daha kötü durumdaydı.

koşmaya başladık derken piskopat kız (toga yane) ve daha önce görmediğim bir adam karşımıza çıktı.

3.Şahıs anlatım

toga bakugouya doğru koşmaya başladı ve "sana vereceğim kesiklerle ne kadar yakışıklı durucaksınn" diyip bakugouya koştu ama bakugou bir patlama yaptı ve onu geri savurdu ren o sırada todorokiyi bir duvara yasladı ve oturttu todoroki kalkmaya çalıştı ama ren ona engel oldu yaraları kötüydü hareket etmemeliydi.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin