geldiğimiz günün akşamı yerleştikden sonra açık büfe lokantaya, tıkınmak için gittik.
bakugou her zamanki gibi baharatlı yiyecekker aldı ama menüsünde bir farklılık vardı tatlı reyonundan elmalı turta aldığını gördüm...
mina tabağını döşemişti ve denkiyle en çok kim yiyebilecek kapışması yapıyordu uraraka ve izuku yemekkerini alıp masaya geçmişti ve gelmem için bana işaret ettiler.
yanlarına gittim todoroki ve lida da ordaydı.
todoroki soğuk soba almıştı ve kimseyi takmadan sobasını yiyordu biraz zaman geçti ve ben yemeğimi bitirmiştim. izuku ve lida hala yiyordu uraraka da onlarla sohbet ediyordu.
"ben bi minaya bakayım size afiyet olsun" dedim ve kalktım mina ile denkiye baktım ikiside karnı şişmiş ve masaya kafalarını koymuş bir şekilde yatıyolardı kiriye döndüm ve
"eeee kim kazandı bakalım" dedim gülerek.
bana baktı ve "ikiside eşit gidiyordu ama biraz abarttılar ve sonradan bu hale geldiler"
dedi gülerek. Bakugou yemeğini bitirmişti ve masadan kalktı ben minayı, kiride denkiyi koluna alarak götürdük ve bakugouyu takip etmeye başladık.
konaklıyacağımız evlere kadar minayı taşımıştım ve kapının önüne gelince "mina o kadar yemeseydin şuan ikimizde acı çekiyor olmazdık" dedim minayı içeri soktum kirishimada denkiyle ilgileniyordu ben eve tam giricektim bakugou kulağıma bir şey dedi.
"Yediğim elmalı turta çok kötüydü ben seninkini yemek istiyorum"
Diyince gülümsedim ve "sana yapıcam bi ara, zaten sözüm var" dedim ve gülümseyerek eve girdim biz girdikten bir kaç dakika sonra uraraka geldi minayı yatağına yatırdık.
o sırada babannemle konuşmaya başladım.
babanne yaz tatili için arkadaşlarımla çok güzel bir yere geldik umarım sende iyisindir seni çok özledim
iyiyim yumi ve senin adına çok mutlu oldum burda hala işlerim var hatta açık konuşmak gerekirse burda bir ev tutmayı düşünüyorum ama söz veriyorum seni ziyarete gelirim
oh- işler demek o kadar iyi gidiyor ha- sorun değil burda iyiyim😊💕
yazdım ve gönderdim biraz üzülmüştüm babannenin gitmesine ama o mutluydu ve işleri gerçekten iyi gidiyordu onun adına sevindim ve günün verdiği yorgunlukla yatağımda gözlerimi kapattım.
ertesi gün sabah
"minaaa hayır o benim!"(u)
"ya lütfen uraraka🙏"(m)
"offf tamam ama bende kullanıcam"(u)
ikiside güneş kremi kavgası yaparken bende onları izliyordum bugün plaja gidicektik.
Çok heycanlıdık ben içime beyaz ve sarı çizgili bir mayo üstünede bol bir t-shirt ve altımada bir şort giymiştim.
Mina fosforlu yeşil bir bikini giymişti ve "mina bikinin yakıyor kiri sana tutulmazsa bana yumi demesinler"
mina kızardı ve "senin mayonda çok havalı ve fiziğin çok güzel saçlarında çok parlak offf yumi çok güzelsin"
bana iltifat eden yok hıh (u)
ayyy uraraka çok tatlı olmuşsun(m)
yaa evet sana pembe ve fırfır çok yakışıyor(y)
10 dakka sonra erkeklerde hazır olunca birlikte plaja gittik ve üstümüzü çıkarmaya başladık. Mayolarımızla kalınca mina hemen "gelin bombalama atlayalım" dedi ve elini tutarak denize doğru koştuk. Kiride arkamızdan geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou