15.B-Yaz tatili𓂸

2.9K 233 687
                                    

Aizawa sensei bu yılki yaz kampının zorunlu olmadığını ayrıca ağır eğitimler olmayacağını biraz rahatlamamız için yapılan daha çok bir gezi ve tatil gibi olucağını söyledi.

yaz tatiline girmiştik yarın gezi yerine gidecektik mitsuki san beni evine davet etmişti ama reddetmek zorunda kaldım valiz hazırlıcaktım.

dolabımdan yazlık kıyafetlerimi seçip valizime yerleştirmeye başladım, sahil olucağından dolayı mayolarımı ve güneş kremi vb şeylerde almayı ihmal etmemiştim.

Ertesi sabah bizi kampın (kamp olmuyo gezi dicem veya tatil) yapılacağı alana götürmek için bir otobüs tutulmuştu öğrenciler okulun önünde valizlerle bekliyordu bende yeni gelmiştim.

doğum günümden sonra yaz tatili başladığı için arkadaşlarımla görüşme fırsatım olmamıştı valizimi hazırlarken akşam 1a grubunda kimin gelip gelmiyeceği konuşuluyordu.

özelden bakugouya yazmıştım.

-hey geliyorsun değilmi

-gelmemi mi istersin? (b)

-sonuçta bu bir tatil gelmelisin eğlenceli olucaktır ^^

-bakarız (b)

-bakarız değil! yarın yola çıkıyoruz valizini hazırla gelmelisin.

-sanane aq ister gelirim ister gelmem karışma bana (b)

-...

aptal Işıldak çevrim dışı...

şimdiki zaman;

akşam bana öyle davrandığı için ona kızmıştım düzgün cevap verse olmuyormuydu.

minayı gördüm ve valizimle yanına gittim

"minaa" dedim el sallayarak bana

"yumi sonunda bizim sınıftan biri" dedi gülümseyerek.

biraz konuştuk ve birden kolyemi fark etti tabi dururmu hemen sordu.

"Uuuu bu pahalı kokyeyi kim verdi bakım sana" dedi imalı tavırla.

"he bumu ba- bu şey ya hediye evet!" Ona bakugoudan geldiğini söyleyemezdim ship yapardı ve bakugou bundan hoşlanmayabilirdi.

"tamamda kimden? aynı gözlerin gibi sap sarı ve parlak" dedi aklıma bakugounun sözleri geldi oda aynısını demişti.

"alan kişide aynısını söyledi" dedim bana baktı ve "tamam anladım kim olduğunu😏" diyince kızardım ve daha bu konu hakkında  konuşmadık.

bizim sınıf toplanırken aizawa sensi geldi ve otobüse yerleşmemizi söyledi hala gelenler vardı gözüm bakugouyu aradı ama gelmemişti... gelmicekmiydi? Dün konuşmuştuk ama bana öyle kızınca ısrar etmedim.

aizawa sensei bizi koltuk numaralarına göre oturtmuştu, gelen öğrenciler hala olduğu için daha yola çıkmamıştık valizimi üste koymaya çalışıyordum ama başaramadım arkamda bir el hissettim.

Arkamı döndüm ve bu todorokiydi bana "yardım lazımmı?" Dedi bende kafamı onayladım ve valizi koltuğumun üstündeki bölmeye koydu.

"teşekkürler todoroki kun" dedim gülümseyerek oda hafif gülümsedi ve koltuğa geçti izukuyla aynı koltukta oturuyordu açıkçası onları shipliyordum ama urarakayla da yakışıyordu izuku.

ben bunları düşünmeyi bir kenara bıraktım ve koltuğuma yerleştim yanım boştu gelecek kişi daha gelmemişti bende önce gelmenim verdiği avantajla cam kenarına oturdum.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin