19.B-İtiraf ?𓂸

2.7K 195 606
                                    

3.şahıs anlatım

yumi ile bakuugou sarılarak uyumuşlardı ve bakugou gece saat 4 gibi normal haline dönmüştü.

sabah 10.42 ye kadar birlikte uyudular

42 ye kadar birlikte uyudular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şekil uyuyonuz👆

bakugou hafif kıpırtılarla uyanmaya başlamıştı gözlerini araladı ve ne olup bittiğini anlamaya çalıştı. Dün neler oldu? Bana noldu? Nerdeyim? Neden her tarafım ağrıyor? Bu düşüncelerle birlikte

sanki küçücük bir kutudan çıkmış gibi her tarafında kas ağrıları vardı.

Bakugounun bakış açısı

gözlerimi araladım ve hafızam tam net değildi neler olduğunu anlamaya çalıştım uyku sersemi halimle, sonradan yanımda birin olduğunu farkettim ve ani bir hareketle irkilerek geri çekildim.

Bu- bu aptal ışıldak yumiydi!!

Ellerimle kafamı tutup neler olduğunu hatırlamaya çalıştım ve birden kafama dank etti.

Dün biz çocuktuk?! Mısır patlatmıştık çizgi film izlemiştik!!??! Her şeyi hatırlıyordum.

yumiye sarıldığımı onunla akşam sarılarak uyuduğumuzu ve bana dediği her şeyi hatırlıyordum.

Ben bir bombaya aşık oldum~

Bana bomba çocuk diyordu!!!!!! Dün sarılarak uyuduk bunlar nasıl olabildi aslında kötü sayılmazdı, dur hayır-

onunla yaşadığım tüm şeyleri hatırlayınca yastığı alıp yüzüme vurdum ve yanımda yatan hala uyuyan yumiye baktım.

dün onu çok yormuştuk ciddi anlamda.

şuan uyumasına izin vericektim ama sonra onunla bu "bomba ve aşk" konusunu konuşacaktım.

Banamı aşıktı? Bu olsa aslında fena olmazdı yumiye karşı bende farklı hissediyordum ona değer veriyordum ama aşk bumuydu?

Onu sürekli korumak istiyorum yanımda olsun istiyorum ona bir şey olunca çok korkuyorum-

kimi kandırıyorum Ben ona gerçekten aşık olmuştum.

yumi hala uyuyordu ellerimi, yüzüne gelen saçlarına attım. Ve ellerimle saçlarını geriye taradım , gerçekten uyurken çok güzeldi ve tatlıydı. Dün gerçekten çok eğlenmiştim.

yuminin yatağından kalkacakken kas ağrılarımdan biraz duraksadım diğerleride büyük ihtimal ağrılıdır diye düşündüm.

Yuminin üstünü örttüm ve kapıdan çıkıcakken yuminin sesini duydum "günaydın" dedi hala uykulu sesiyle ve gözlerini ovuştutrarak oturur pozisyona geldi yatakta.

ona bir şey demedim yaşadığımız şeyleri hatırladıkça utanıyordum. Ona baktım ve "günaydın" dedim kısık sesimle hala uyku sersemiydi ve galiba dün yaşananlar olmamış gibi davranıyordu.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin