10.B-Tatlı𓂸

3.2K 280 671
                                    

Ertesi gün

Yatağımda huzurla yatıyordum derken alarm sesiyle uyandım. O kadar güzel rüyalar görmüştümki alarm çaldığı ve beni uyandırdığı için onu kırmak istedim.

Yatağımdan kalktım ve üstüme bir spor takımı giydim (tayt ve uzun bir t-şört) kulaklıklarımı taktım yanıma bir su aldım ve evden çıktım sabah koşusu yapıyordum.

Hafta sonları kim normalde sabahın 8 inde kalkıp sahile koşu yapmaya giderki...

kahraman olmak için ve ren e verdiğim sözü tutmak için bunu yapmam lazımdı.

1 saat kadar koştuktan sonra çok yorulmuştum nefes nefese kaldım ve sahile bakan bir banka oturdum suyumun içine buz katmıştım ve hala soğuktu, çok susamıştım ve soğuk suyumu güzelce iştim biraz dişim üşümüştü ama iyi gelmişti.

telefonumu çıkardım ve gelen mesaj sesleriyle whatsapp'a girdim bay mitsukiye dün telefon numaramı vermiştim ve babaannemin evde olmadığını onunla yaşadığımı ve daha bir çok şey anlatmıştım gerçekten çok konuşmuştuk ve onunla sohbet etmeyi çok sevmiştim.

gelen mesaja tıkladım mitsuki san dan gelmişti.

Bugün bize yemeğe eşlik et lütfen istediğin zaman gelebilirsin birazda laflarız mutlaka bekliyorum.

telefonumu cebime koydum ve eve doğru koşmaya başladım ama aklıma tatlı almak geldi veya benmi yapsaydım. Sonuçta mitsuki san bana çok şeyler ikram etmişti bende tatlı yaparak borcumu ödemek istiyordum.

marketten ihtiyacım olan malzemeleri aldım ve eve gittim ilk bir duş aldım üstümü giyindim saçlarım ıslaktı gerçekten hasta olucaktım ama zamanım fazla yoktu hemen mutfağa koştum ve malzemeleri gözden geçirdim ve hepsini bir kapta buluşturdum.

1 saat sonra tatlı pişmişti ve ben üstüme bunları giydim (isteyen başka bişe giysin)

 tatlının üstüne bir şey örttüm ve güzel bir poşete koyup evden çıktım mitsuki sana yolda olduğumu ileten bir mesaj yazdım ve bakugounun evine doğru yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tatlının üstüne bir şey örttüm ve güzel bir poşete koyup evden çıktım mitsuki sana yolda olduğumu ileten bir mesaj yazdım ve bakugounun evine doğru yürümeye başladım.

Geldiğimde zile bastım ve kapıyı mitsuki san açttı.

"Yumii! Hoşgeldin tatlım içeri geç" dedi "hoşbuldum mitsuki san" dedim gülümseyerek ve içeri geçtim.

"Tatlım benim mutfakta bir az işim var sen istersen katsukinin odasına git burda sıkılırsın" dedi bakugounun odasına gitmekmi?

Şakamı bu gidersem sağ çıkabileceğimden bile emin değildim. Tahminen;

"Senin Burda ne işin var lan çık odamda" dicekti. Mitsuki sanın yanına gittim ve "bunu size ufak bir hediye olarak yaptım umarım seversiniz" dedim ve tezgaha bıraktım tatlıyı mitsuki san cevap verdi.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin