medyayla aşk yaşıyorummmm💥💖
Okulda
Okula geldiğimde sırama çantamı koydum biraz erken gelmiştim kiriye dün mesaj atmıştım okula biraz erken gelebilirmisin diye oda tamam demişti
Kiriyi gördüğümde önce selam verdim
"Günaydın sivri diş" dedim gülümseyerek
"Günaydın Yumi" dedi oda bana.
Neden beni bu saatte çağırdın bir şeymi oldu? (k)
aslında şey Bakugou okulda olursa rahat konuşamayız diye seni biraz erken çağırdım (y)
bakugoumu, Bir sorunmu var? (k)
önce mina ve denkinin durumunu sorucam yaşıyorlar dimi (y)
ahahah, konu bumuydu bende endişelendim mina gayet iyi baku bro biraz patakladı sadece bugün okula gelicektir denki ise şey- bakugou çok sinirlenince bahçedeki direğe geçirmeye çalıştı ama denkiye elektrik çarpınca anlarsın *yey* lemeye başladı ...(k)
oh-anladım... konuşmak istediğim konu neydi bakugou bana kızgınmı? bilirsin siz iyi arkadaşsınız belki sana demiştir bir şey...(y)
Uuuu 😏 yoksa sana kızmasındanmı korktun ah hadi ama yumi itiraf et bakugouyu sevdiğin belli (k)
k-kim benmi yok daha neler ayrıca soruma cevap ver kızgınmı değilmi? (y)
Dün çok konuşmadık ama sana kızgın olduğunu sanmıyorum olanlar denki ve minanın suçuydu ayrıca şimdiden kolay gelsin minanın 1 numaralı shipi sizsiniz. (K)
"Korktuğum başıma geldi- neyse teşekkürler sivri diş" dedim ve hafifçene omzuna vurdum.
Yumi bence sen baku broyla kala kala ona benzedin takma adlar falan (k)
ona bi bakış attım ve "tamam tamam sustum" dedi ikimizde konuşmayı bitirirken sınıfa arkadaşlarımız gelmeye başlamıştı bile, günaydın deyip birbirimize sohbete daldık ve zilin çalmasıyla ders başladı aizawa sensei konuştu.
"Yaz geliyor okulun yaz kampı bu sefer *** yerinde olucak sahile yakın olucağımız için gerekli eşyalarınızı alabilirsiniz ben biraz kestiricem sorunuz yoksa sessizcene oturun" kimsenin sorusunu beklemeden tulumuna girdi ve uyumaya başladı.
ben o sırada önümdeki kağıda bir şeyler karalıyordum düşüncelere dalmıştım 2 gün sonra Renin ölüm yıldönümüydü ve bu beni çok üzüyordu...
bakugounun bakış açısı
o pembe uzaylı dünden beri telefonuma "BaKuYuMi" "Shİp" bilmemne yazıp duruyordu bu beni sinirlendiriyordu.
aizawa sensi uyumuştu herkes sessizcene fısıldaşıyordu arkamı döndüm yumiye baktım önündeki kağıda bir şeyler karalıyordu "napıyo bu" diyerek merakıma engel olamadan yanına gittim.
Çizdiği resime baktım bir çocuğun resmini çizmişti kırmızı saçları ve yeşil gözleri vardı gerçekten güzel çiziyordu ama kimdi bu sikik çocuk, yumi neden onu çizmişti ona döndüm ve "Oi bu sikik kim" dedim.
bana sinirle baktı ve "o sikik falan değil -o boşversene" dedi ve sinirle kapıdı alıp sınıftan çıktı zil çalmıştı ve onu sınıftan giderken izledim niye sinirlenmiştiki her zaaan böyle konulurdum ben?
hah niye umursuyorumki naparsa yapsın aq sanki umrumda.
Dedim ve sırama gittim sikik saçlı yanıma geldi "baku bro iyimisin garip gözüküyorsun" dedi ve elini omzuma koydu elini çektim ve "Ne diyorsun be ben iyiyim her zaman iyi oldum" dedim sinirle ve bahçeye çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou