4.B-Tehdit𓂸

3.4K 280 220
                                    

UA sınavına 5 ay kala
Dekuyla gerçekten iyi anlaşıyorduk bazenleri okul çıkışı bize gelirdi ve birlikte antrenman yapardık, çok çalışıyorduk.

Bir gün yine okula gidiyordum okula varmıştım sınıfıma gidiyordum ve birden biri beni omzumdan iterek yere attı. Popomun üstüne düşmüştüm ve canım çok acımıştı önüme baktığımda sinir hastası olan çocuğu gördüm
Bakugou yu.

Ona baktığımda yüzünde her zamankinden daha sinirli bir ifade vardı ayağa kalktım ve

"Napıyorsun!?" Dedim ve beni yakamdan tutarak kendine yaklaştırdı ve hafif kaldırdı ardından bağırmaya ve tehditkar bir ses tonuyla konuştu.

"Deku ile arkadaşlığını kesiceksin ve ona saçma ve asla gerçek olmıcak hayaller için umut vermiceksin!!!"

şaşırdım ne diyordu bu elini yakamdan çekip konuştum.

"KİMLE ARKADAŞ OLUCAĞIMI SANA SORMICAM AYRICA DURDUK YERE NE DİYORSUN SEN YİNE SAÇMALAMAYA BAŞLADIN"

diyerek üstüne yürüdüm beni ittirdi ve

"O LANET İNEK DÜN BANA UA LİSESİNE GİRECEĞİNİ SÖYLEDİ VE BUGÜN BANA KARŞI ÇIKTI ONUN GİBİ ÖZGÜNLÜKSÜZ BİR EZİK BANA NASIL KARŞI GELİR BUNLARI ONUN AKLINA SENİN SOKTUĞUNU BİLİYORUM"

dedi ve sinirlenmiştim "ya arkadaşlığımı kesmezsem, nolur?" Dedim imalı bir tavırla bana baktı yandan gülerek

"o çok değer verdiğin arkadaşının başına iyi şeyler gelmez" dedi ve gitti. Bu doğru olamazdı izukuya zarar vermezdi dimi,İzuku son zamanlarda güçlenmişti ama bakugou her şekilde onu yenerdi bu bir gerçekti izukuya bunu anlatamazdım yoksa bakugouya daha sert çıkışabilirdi.

renin ölümünden sonra tek arkadaşım izukuydu ve onu kaybetmek istemiyordum ama ona zarar gelsinde istemiyordum ne yapıcağımı bilmiyordum.

tenefüste izuku yanıma geldi ve "bugün de antrenman yapcakmıyız" diye sordu ona baktım ve "tabiki okul çıkışı bize gidip bahçede yaparız" dedim bunu derken bakugou bize bakıyordu onu umursamadım bir şey yapamazdı, değilmi? Öyle umdum ve okul çıkışı bizim eve gitmek için okul kapısında izukuyu beklemeye başladım.

normalde hemen gelirdi ama geç kalmıştı biraz stres oldum. İzuku hiç gecikmezdi tam okula giricektim ve bakugouyu gördüm ben izukuya bakmaya giderken kulağıma bakugou fısıldadı "seni uyarmıştım" diyince anlık kalp krizi geçirdim koşarak merdivenlerden çıktım izukunun sınıfına koşuyordum "nolur bişe yapmış olmasın nolur, nolur" diyerek sınıfa koştum.

izuku duvara doğru karnını tutup hafif yatar pozüsyonda oturuyordu ona doğru koşup hemen ona baktım

"izuku iyimisin!? Karnın, karnınmı acıyor noldu??? Bakugou o bir şeymi yaptı konuş lütfen-" dedim ve bana baktı yanakları ıslaktı bakugou anlaşılan dediğini yapmıştı hemen dekuya kolumu uzattım ve kalkmasını yardım ettim karnını tutarak hafif inlemeleriyle revire gittik. Canı yanıyordu-

yine benim yüzümden birinin canı yanmıştı hemen izukuyu revirdeki yatağa oturmasına yardım ettim. Hemşire yoktu işimi vardı? izukunun canı acıyordu telaşa kapılmıştım birden omzuma dokundu.

"Yumi b-ben iyiyim alışkınım" dedi ve ona bakarak ağlamaya başladım neden ağlıyordum ağlaması gereken, canı yanan izukuydu. Ama o bana gülümsüyordu neden ağlıyordumki? Sanırım aklıma eski anılarım ve ren geldi bunlar benim suçumdu Ren de bana hep öyle gülümserdi izukuya sarıldım ve kısık sesle "özür dilerim" dedim. Ondan sonra hiç konuşmadım izukuya baktım ve t-şörtünü kaldırmasını işaret ettim

t-şörtünü göğsünün biraz altına doğru çekti ve karnını gördüm morarmıştı... revirdeki dolaptan bazı ilaçlar (merhem vb) aldım ve izukuya baktım kızarmıştı ama şuan utanamazdım acı çekmişti benim yüzümden deku bana baktı ve "B-ben sürebilirim seni zaten yeterince yordum" dedi.

ona baktım ve "bakugou neden böyle bir şey yaptı" diye sordum izuku kafasını öne eğdi ve "ona biraz karşı çıktım sinirlendi galiba" dedi merhemi sürüyordu aynı zamanda, yanına oturdum hiç bir şey demedi bende konuşmadım aradan 5 dakika geçti hemşire gelmişti ve bende tam çantamı alıp çıkıcaktım ki kısık sesle

"Özür dilerim izuku" diyip çıktım. Eve giderken düşündüm belki benim hiç arkadaşım olamazdı lanetli gibiydim tek tek arkadaşlarımı kaybediyordum Renin ölümünden sonra tek dayanağım babaannem ve izukuydu, ve artık dayanaktan biri yoktu UA sınavına odaklanmalıydım. "Umarım izukuya daha fazla zarar gelmez" dedim kendi kendime ve eve gittim. Akşam olmuştu odamda yatağımda yatıyordum ve penceredeki bitkiye baktım.

bunu bana ren vermişti ama hala çiçek açmamıştı acaba yeterince sulamıyormuydum, gerekli sevgiyi verememişmiydim bitkiye bakınca aklıma Ren geliyordu bu sefer ağlamak yerine gülümsedim ve aşşağı yemeğe yardım etmek için babaannemin yanına gittim.

Bu bölümler üzücü oluyo yaa. Ama merak etmeyin çok eğlenceli bölümler sizi bekliyooo, oy kullanmayı unutmayın emek var 😌✌️🥦

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin