Katsuki ile sevgili olalı 2 hafta olmuştu ve gayet güzel bir ilişkimiz vardı hatta umduğumdan daha iyi gidiyordu.
sabahları odasına gidiyordum saçlarını okşayıp akşam film izliyorduk hatta birkere film izlerken omzunda uyuya kalmıştım birlikte noodle yaptık, katsuki kendinkinin içine bir sürü baharat tıkmıştı ve denememi söylemişti her ne kadar reddetsemde beni zorlayıp bir lokma yedikten sonra anında kızarmıştım ve "SU!" Diyebilmiştim sadece, katsukide çok eğleniyormuş gibi kahkaha atıyordu bense can çekişiyordum.
o gün ona çok kızmıştım çünkü resmen midem yanıyordu
Bu gün biricik sevgiliciğime söz verdiğim elmalı turtayı yapıcaktım.༼ つ ◕◡◕ ༽つ
yurtta fazla malzeme yoktu önce markete gitmeliydim.
üstüme bir şeyler giydim ve aizawa senseiye haber verdikten sonra markete gitmeye başladım. Markete gidip un şeker vb gibi malzemeler alıyordum ve tabiki elma🍏.
bu sefer biraz çok yapıcaktım hemde sınıftakilerede veririm diye düşündüm.
malzemeleri aldıktan sonra yurda doğru yol almaya başladım yolda giderken koluma omuz atan birini fark etmemle elimdeki torbaların verdiği ağırlıkla tökezledim.
Sarsılmamdan sonra yanımdan geçip giden biri diğerinden daha uzun olmak üzere 2 çocuk farketttim. Bana onlar çarpmıştı ama özür bile dilememişlerdi onlara dönüp
"hey dikkat etsenize!" Dememle ikiside bana döndü yüzlerini tam göremiyordum siyah kapşonlu üstler giymişlerdi. Açıkçası gözüme gerçekten şüpheli gelmiştiler.
boyu kısa olan çocuk bana döndü ve "özür dilerim" dedi ruhsuz sesle ama yanındaki çocuk onu biraz çekiştirerek zorla gittiler.
çok fazla takmadım ve yurda yürümeye devam ettim.
________
Turtayı yapmayı bitirmiştim o sırada başıma çok fazla olay gelmişti mineta gelip ne yaptığımı sormuştu flörtöz bir tavırla ve eteğimi kaldırmaya çalışınca onu bi güzel dövdüm haketmişti ve onu mutfaktan attım
ardından denki geldi oda naptığımı sormuştu aslında sınıfa süpriz yapmak istiyordum ama beni bi rahat bırakmamışlardı.
Denkiyi bir şekilde kovdum sonra yurt odalarından bağırma sesleri geldi. Katsuki ve izuku yine kavga ediyordu. Aslında bazen anlaşıyorlardı ama bildiğimiz katsuki işte...
ben elmalı turtayı fırına verdim daha önce yaptığımın aksine bu seferkini daha büyük yapmıştım. Katsukinin odasına yöneldim kapıyı tıklatmadan direk odaya daldım çünkü bugün onu hiç görmemiştim sabah aceleyle markete çıkmıştım sonrada işlerim olmuştu kısacası 1 günde bile onu özlüyordum içeri girdim aslında daldım.
beni ilk farketmedi yatağında manga okuyordu. Mangaları severdim hatta bir tanesini katsukiden ç(almış)tım.
yanına gidip yatağına oturunca beni anca fark etti "ne okuyorsun?" diye sordum gülümseyen suratımla. Bana baktı ve mangayı hemen kapatarak
"manga" diye cevap verdi
ama ben onun zaten manga okuduğunu biliyordum ne okuyorsun derken içeriğini kastetmiştim.
"onu anladım içerik olarak?" Dedim
"Of yumi manga işte"(b)
"sen bir şey mi saklıyorsun?~"(y)
dedim imalı sesimle
"Hayır ne saklayabilirim ayrıca sanane!"(b)
emindim bir şey saklıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou