45.B-başlık bulamadım𓂸

1.2K 132 533
                                    

⚠️Öncelikle artık bölümü yazmaya başlarken "ışıldaklı hikaye" diye başa yazıcam çünkü, bir sürü hikaye okuyorsunuz ve bazen karışabiliyor şahsen bende karıştırıyorum,

en son yangın olmuştu neyse devam ediyorum iyi okumalar 💕

3.Şahıs anlatım

Yumi, denkiyi çatıda bıraktıktan sonra yardım için yangının olduğu yere baku ve rene yardıma gitti

Elinde renin verdiği bitki vardı nefessiz kalınca onu kokluyordu etrafa baktı ama baku yada reni göremedi "çocuklarr!" Diye seslendi bir süre ses gelmeyince onları aramaktansa katı tahliye etmeye karar verdi.

Bir süre katta gezdi ama kimseyi görmemişti bakugou ve renin tahliye ettiğini düşündü ve denkinin yanına geri dönmesi gerektiğini anladı.

geldiği yere tekrar geri gitti ve denki hala bilinçsizdi üzerindeki kalkanı etkisiz hale getirdikten sonra renin verdiği bitkiyi tekrar kokladı.

Yumi anlatım

Şuan çatıda olsakta er yada geç yangın buraya kadar ulaşabilirdi aşşağı kata inemezdik yardım ekiplerinin ne zaman geleceğini bilmiyordum kendi kendime "düşün yumi! düşün!" Diye konuşuyordum

Aklıma bir fikir geldi denkiyi taşırken riskli olabilirdi ama bunu yapmam lazımdı belimdeki küçük çantadan bir halat çıkardım bu çanta aslında kostüm tasarımımda yoktu ama antrenman yaparken katsuki eşyalarını koyabileceğin bir şey olması iyi olur diyince bir çanta ekledim.

Halatı çıkardım ve denkiyi sırtıma aldım halatlada etrafıma sabitledim biraz zor oldu ama şuan sıkı ve sağlamdı çatıya yaklaştım ve aşşağı baktım gerçekten çok yüksekti.

Planım güneş ışınlarını katılaştırıp basamaklar yaparak aşşağı inmek ve yardım almaktı ama düşme riskimiz vardı düşsek aslında ışınlardan bir bariyer yapabilirdim ama denki yanardı ben artık ışınlara karşı bağışıklık kazanmıştım ama denki....

olabildiğince dikkat ederek bir basamak yaptım basamağa çıktım sıcaktı ama kostümüm yanmamaya özel yapılmıştı.

basamağa yerleştim sonra biraz altına ikinci basamak yaptım "aşşağı bakma aşşağı bakma!" Diyordum çünkü çok yüksekti

Bir kaç basamak daha koyarak devam ettim her şey iyiydi ama denki artık fazla ağır gelmeye başlamıştı dengemi sağlıyamadım ve aşşağı düşmeye başladık.

çığlık atıp yardım istedim bir anda altımda soğuk bir şey hissettim buz?

todoroki!? Bu todorokinin buzlarıydı bana buzdan bir yol yapmış kayarak aşşağı inmiştik todoroki yanıma geldi "iyimisiniz Kaminari? Ona ne oldu?!"

"iyiyiz todoroki hayatımızı kurtardın denki iyi sadece yangından dolayı bilincini kaybetti ama renin yaptığı bitkiyi koklattım sorun yok"

"oh- anladım yardım ekipleri şimdi içeriyi tahliye ediyor villianlar yangından sonra çekilmişler"

"Diğer öğrenciler nerde?"

"Çoğu arka tarafta tedavi görüyor veya hastaneye gönderildi bende tam gidicektim senin çığlığını duydum"

"çok teşekkürler neyse bende denkiyi götüriyim"

"sen dinlen ben götürürüm"

"teşekkürler " dedim gülümseyerek ve yere oturup soluklandım.

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin