yuminin bakış açısı
çok heycanlıyımmmmm!!!
resmen bugün bakugouyla randevuya çıkıcaz. Kızlar sabah 1 gibi odama geldiler ve beni hazırlamaya başladılar en az benim kadar onlarda heycanlıydı.
Duş aldım o sırada kızlar bana kıyafet seçmekle meşguldü
"bence bu çok güzel" (uraraka)
"Bencede" (hagakure)
"hayır kızlar en iyisi bu!" Diyerek çok açık bir kıyafet gösterdi mina.
o sırada duştan çıkmıştım ve
"mina benim böyle açık ve dekolteli bir kıyafetim yok nerden buldun bunu?" Dedim
"sen orasını boşver bunu bi dene!"
herkes minaya kızgın bir şekilde baktı ve minada "ne? Ne bakıyonuz... tamam belki biraz fazla oldu" demesiyle
"birazmı?" Dedim ona bakarak
o da "tamam tamam... o zaman sen söyle ne giymek istiyorsun?"
dolabıma yürüdüm ve bir kutunun içinden babannemin bana verdiği bir giysiyi çıkardım bunu benim için o tasaralamıştı ve geçen gün kargoyla yollamıştı.
"Bunu giymeyi düşündüm" dememle herkes bana baktı ve
"yaaa bu kıyafet çok güzel ayrıca gözlerin ve bakugounun verdiği kolyeyle çok uyumlu" dedi mina.
aradan 30 dakika geçti kızlar gitmişti aslında onları gitmeleri için ikna etmiştim. Burdan sonrasını ben hallederim gibi şeyler söyleyip onları odadan çıkardım.
saçlarımı açık bıraktım kıyafetimin üstüne bakugounun doğum günümde verdiği kolyeyi taktım hasır bir çantayla altıma beyaz spor bir ayakkabı giydim ve bileğime halhalımı taktım.
aynaya baktım ve bir yaz randevusu için uygun gözüktüğümü onayladım. O sırada saat 2 olmuştu bakugou ile bahçede buluşacaktık bahçeye doğru giderken izuku beni gördü ve "çok güzel olmuşsun yumi bakugou ile iyi şanslar" dedi bakugou ile buluşacağımı biliyordu çünkü dün akşam ona söylemiştim.
Sonuçta izuku benim en iyi arkadaşımdı.
"teşekkürler izuku" dedim ve gülümseyerek gitmeye başladım bahçenin önünde arkası dönük bakugouya baktım acaba beni beğenirmiydi? Umarım dedim ve bakugouya yaklaşıp
"pışt bomba çocuk ben geldim" dedim omzuna dokunarak.
"sonund-....." sözünü tamamlayamadı bana bakıyordu ve biraz kızarmışmıydı?!
bakugounun bakış açısı
yumi bana seslenince arkamı dönmemle sözüm yarım kaldı. Ona baktığım anda kilitlendim. Çok güzel olmuştu! Parlayan saçlarını açık bırakmış, gözleriyle uyumlu elbisesi ve kolyesi yüzüne yaptığı hafif makyaj, tam bir melek gibi gelmişti gözüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou