47.B-Dabi𓂸

1.2K 96 474
                                    

"Işıldaklı hikaye💫"

özet
en son bakugou kabus gördü ve yumi onu rahatlattı birlikte uyudular tabiki bal ve tarçın da (kedileri) onların üstüne yatıp uyudu dkjdkfjfkfkt

yumi anlatım

okul neredeyse bitti ama aklıma takılan bir şey var uzun zamandır kötüler birliğine raslamadık? Biraz garip geliyor hatta fazlasıyla garip

bunun yanı sıra todorokinin ölen abisinin dabi olduğunu kaçırıldığımızda öğrenmiştik ama bunun üzerine konuşulmadı belki todo konuşmak istemiyordur diye sormadım ama bugün onunla konuşucam.

Son dersimizi işledik ve zil çaldı yurtta konuşmanın daha uygun olacağını düşündüm bu yüzden yolda konuşmuyordum ama kafamda düşünceler vardı tabi.

Katsukinin bakış açısı

yumi yi bugün çok düşünceli gördüm şuan birlikte yurda yürüyoruz ama tek bir kelime etmiyor ara sırada yarım piçe bakıp duruyor yoksa onu rahatsızmı ediyor!? veya başka bir şey...

kolumu yuminin omzuna koydum ve "oi sorun ne?" Dedim

"ha- yok bir şey" diyerek gülümsedi

"bugün çok sessizsin..."

"ö-öylemi?"

"evet yumi bro iyimisin bugün nerdeyse hiç konuşmadın" dedi arkamızdan yürüyen kirishima

"çocuklar ben iyiyim sorun yok sadece biraz düşünceliyim" dedi yumi

"o yarım piçle bir alakası olabilirmi!?"

"Bro kaç defa dicem insanlara adlarıyla hitap et"

"soruma cevap ver yumi!"(baku)

"şuan bunun hakkında konuşmak istemiyorum"(yumi)

3.şahıs anlatım

yumi todorokiyle konuşmadan katsukiye bir şey anlatmak istemiyordu todoroki bundan rahatsız olabilirdi ama katsuki gittikçe daha meraklanıyordu ortamın gerildiğini anlayan mina arkadan yuminin omuzlarına bastırdı ve

"neden mevzuniyetimiz için alışverişe gitmiyoruz sınıfıda çağırırız!"

dedi yumi gülümsedi ve "bu çok iyi bir fikir benim elbisemi babaannem tasarlıyacak ama ayakkabı ve diğer aksesuarlarımı (nası yazılıyodu unuttum inş doğru yazdım)
alabilirim.

"bakugou sende geliceksin değilmi?" Dedi kirishima

"bilmiyorum herneyse-" diye geçiştirdi ve todorokiye arkadan ölümcül bakışlar attı.

bu olaylar olurken yurdun önüne gelmişlerdi bile içeri girdiler yumi katsukinin yanağını öptü ve "birazdan yanına gelirim" diyip odasına gitti.

üstüne rahat bir şeyler giydi ve todorokinin odasının önünde durdu kapıyı tıklattı bir kaç saniye sonra kulağında telefonla kapıda todoroki belirdi.

yumi telefonla konuştuğunu anlayınca "oh- müsait olunca gelebilirim" dedi tam gidicekken todoroki nazik bir şekilde kolunu tuttu ve diğer eliyle telefonu işaret ederek "ren ile konuşuyorum ama gelebilirsin" dedi her zamanki ifadesiyle.

yumi onayladı ve todorokinin odasına adım attı todoroki oturmasını söyledi ve kulağındaki telefona "tamam görüşürüz" dedi ve kapattı.

"her zamanki gibi ren ile yakınsın" diyip kıkırdadı todoroki elini boynuna götürdü ve "sanırım..." dedi

yumi yüzünü biraz ciddileştirdi ve "seninle bir şey konuşmalıyım todoroki"

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin