Bakugouların evinden döndükten sonra çok yorulmuştum ama mutluydum çok güzel zaman geçirmiştim ve mitsuki san bana yarın yine gelmemi söylemişti...
yorgunluğumla üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım bi anda üşüme geldi bu sıcaktamı? Diye düşünürken birden hapşurdum.
Evet terliyken soğuk su içmem ve ıslak saçla durmamın sonucuydu bu. Pek beklenmedik değildi ama bu hastalıkla uğraşmak istemiyordum saat 21.57 olmuştu dolabımdan bir hırka aldım ve üstüme geçirdim. Ateşim varmı diye kontrol ettim anlım sıcaktı bir ateş düşürücü içtim ve kendimi yatağa bıraktım.
ben hasta olunca kabus görüyordum. Çok mantıksız gelebilir ama öyleydi. Sabah gözlerimi zor açıtım akşamki üşüme yerine terleme gelmişti ve yanaklarıma ellerimi götürdüm ve ıslaktı ne rüya gördüğümü hatırlamıyordum ama beni ağlatmış olmalıydı.
Yataktan doğrulamadım çok halsizdim sanki bedenim 100kilo yük taşımış gibiydi saat 10.21 olmuştu telefonumu almak için komidine uzandım kolumu kaldırırken bile zorlanıyordum. Biraz zorlandım ama başarmdım telefonu elime alınca bildirimlerimi açıp baktım mitsuki san yazmıştı.
Günaydın Yumi
sana bir sürprizim var lütfen 13.00 da bize gelirmisin?mesajı okuduğumda biraz yüzüm düştü çünkü çok hastaydım elimi kıpırdatıcak halim yoktu ama mitsuki san benim için bir sürprizi olduğunu söylemişti gelmezsem gerçekten kırılırdı ve bu kaba olurdu.
telefonu tekrar elime aldım ve mesaj yazmaya başladım.
Günaydın mitsuki san
sürprizi çok merak ettim mutlaka gelicem😁diye mesaj attım, kendimi zorlayarak yataktan çıktım ve anlıma elimi koydum gerçekten çok sıcaktı umursamadım mutfağa doğru yöneldim bugün pazardı mutfak dolabından bir ateş düşürücü ve ağrı kesici aldım çünkü başım çok ağrıyordu bu ilaçların beni daha iyi yapmasını umarak odama gittim.
izuku bana mesaj atmıştı.
Günaydın yumi ^^
uraraka san, todoroki kun, iida kun, ve asui sanla bugün bir kafeye gidicez gelmek istermisin?normalde olsa seve seve gelirdim ama hem hastaydım hemde bakugouların evine gidicektim izukuya yazmaya başladım.
Günaydın izuku
Gelmek gerçekten çok isterdim ama bugün başka bir planım var daha sonra tekrarlarsak size seve seve katılırım (•̀ᴗ•́)وyazdım ve gönderdim saate baktım 13.00 a daha 2 saat vardı bildirim sesiyle telefonuma tekrar baktım izuku;
oh anladım bi ara tekrarlarız sana iyi eğlenceler (• ◡•) ...
yazdı teşekkür edip telefonumu 12.20 ye kurdum ve kendimi uykuya bıraktım.
zaman atlamasıığ
alarmın gür sesiyle uyandım. Sabahkinden daha iyiydim ama hala terliyor ve başım ağrıyordu sanki patlıcak gibi ağrıyordu bir tane daha ağrı kesici ve nolur nolmaz diye ateş düşürücü içtim ve hazırlanmaya başladım. Saçlarımı açık bıraktım ve bunları giydim👇
(isteyen başak bişe düşünsün ben bu sevdim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou