Sabah olmuştu ve erkenden ajansa gitmek için kahraman kostümlerimizi giymiştik şuanda ise bizi ajansa götüren aracın içindeydik okula ait bir araçtı.
15 dakikalık bir süreden sonra ajansa geldik ve ilk defa bu kadar büyük bir bina görmemle şaşırdım görevli konuşmaya başladı
"şuan gördüğünüz ajans amerikanın 1 numaralı kahramanı yani (sallıcam bişeler) Redsky'a aittir içeride kaybolmak mümkündür bu yüzden lütfen gruptan ayrılmayınız" diye uyarı yapmayıda ihmal etmedi.
biz yavaştan ajansa doğru ilerkerken içerideki kalabalığı farkettik büyük olmasının yanı sıra bir sürü kişi çalışıyordu
"Redsky ın özgünlüğü gökyüzünü istediği gibi kullanmasıdır şimşekten halat yapabilir veya güneşten bir kılıç bulutlardan ise bir sis ve daha fazlası"
katsuki ye döndüğümde etrafa büyülenmiş gibi bakıyordu çünkü her taraf çok ilginçti siyah kırmızı ve beyaz duvarlar dekoratif süsler ve bir sürü ödüllerle dolu dolaplar vardı.
Birden karşımızda saçları kızıl iri yarı bir adam geldi yüzü gülümsüyordu kahraman kıyafeti de çok güzeldi.
bize sıcak bir karşılama yaptı
"ajansıma hoşgeldiniz genç kahramanlar!" Dedi heycanla görevli redsky ın yanına geçti ve "görünüşünün aksine çok neşeli bir kahramandır kendisi" dedi.
biraz daha ortalığı gezdik ve büyük bir salonda durduk çok büyük ve sessiz bir yerdi oturaklar konulmuştu oturmamız istenince katsuki ile yanyana oturduk.
redsky gelip sahnede geçmişte yaptığı kahramanlıklardan bahsetti konferans gibiydi aynen, ona sorular ve taktikler soruyorduk oda gülümsemeyle cevap veriyordu.
bir anda redsky sustu ve bizede sessiz olmamız için işaret etriti katsukiyle bakıştık ve bir şeylerin yolunda gitmediğini anladık.
Redsky yanına bir yardımcı kahraman çağırdı ve kulağına bir şeyler fısıldadı kahraman bize döndü ve "beni takip edin" dedi herkes arasında fısıldaşırken kahramanı takip etmeye başladık
Sonra büyük bir ses duyduk ve etrafımıza baktık, pencereler kapılar kapanmıştı güvenlik sistemi devreye girmişti öğrenciler ve ajansta çalışan diğer kişiler paniğe kapılmıştı katsukiye baktım ve ikimizde ne yapcağımızı ve neler olduğunu bilmiyorduk.
Kahramanın kulağında bir iletişim cihazı vardı sonra bize döndü ve "Herkes sakin olsun! Alttaki konferans salonuna gidiyoruz!"
dedi ve bizi indirmeye başladı bir şeyler olduğu kesindi! Villianlarmı? Anlamıyorum aniden böyle bir şey olması garipti öğrenciler biraz sakinlemişti ama hala korkanlar vardı.
aşşağı kata indiğimizde kahraman burdan çıkmamamız gerektiğini söyledi ve ses yapmamız gerekiyomuş kapıya bir bariyer oluşturdu ve gitti.
"hey bizi burda yanlız bırakamazsın!"
"neler oluyor!?"
"korkuyorum"
gibi sesler vardı bizim sınıfı aradım sadece katsuki yanımdaydı dağılmış olmalıydık etrafıma bakınırken reni gördüm oda beni görmüş olmalı yanıma geldi
"yumi?"
"kesin bir şeyler oluyor!" Dedi katsuki
"Burdan çıkıp yardım etmeliyiz biz kahramanız?!" (ren)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou