49.B-Mezuniyet𓂸

1.2K 164 816
                                    

SELAMKEEEE öncelikle bu bölüm için baya beklediniz çünü yazarınız yazmaya üşendi

telafi olarak bi sürprizim var demiştim konuşma kısmında herkes evlilik teklifi demiş ama daha yeni mezun oluyolar dkjdldndkjj

ama evlilikle ilgili bir şey sonda görüceksiniz ztn neyse iyi okumalar💖

(gelecekten gelen yazar: göremiceksiniz çünkü resim sınırı doldu 20 resim koyabiliyomuşuz offf neyse bir sonraki bölüme artık)

"Hadi ama mina bu güzel işte"(momo)

"senin için söylemesi kolay her şey yakışıyo sana"(mina)

"mina inan bu çok güzel oldu ayrıca sende çok güzelsin"(yumi)

"evet yumi haklı *kero*"(tsuyu)

"off tamam bunu alalım o zaman"(mina)

"merak etme eminim kiri seni görünce burnu kanıyacak" dedim minaya göz kırparak

bana dirsek attı çünkü onu utandırmıştım şuan mezuniyet balosu için elbise almaya gelmiştik benim elbisem dün babaannem tarafından elime ulaştırılmıştı özel olarak benim için tasarladığı elbise...

Kızların aldıkları elbiseleri ödeyip mağazadan çıktık.

"kızlar bence şimdi ayrı takılalım herkes ihtiyaçlarını alınca yine burda buluşalım"(momo)

"tamamdır"(uraraka)

herkes ayrıldı bende ayakkabı almaya gittim takılarım fazlasıyla vardı ama elbiseme uygun bir ayakkabı almalıydım.

katsukinin bakış açısı

"hadi ama katsuki sende hiçbir şeyi beğenmiyorsun" (kiri)

"başlıcam takımınıza offf"(bakugou)

"bu güzel oldu kacchan ayrıca sana yakıştı bence bunu almalısın!"(deku)

"evet izuku haklı hadi bunu al artık"(denki)

"dostum eminim yumi seni beğenicektir" dedi kirishima kısık sesle

"tamam bunu alıyorum rahatlayabilirsiniz!" Dedim ve aldığımız takımları ödemek için kasaya gittik erkeklerin alabileceği başka bir şey yoktu bu yüzden kızları buluşma yerinde beklemeye başladık.

1 gün sonra akşam 7 gibi yuminin bakış açısı

elbisemi giydim ve aynanın karşısında son dokunuşları yapıyordum tabiki katsukinin verdiği kolyeyi çıkarmamıştım küpelerimi taktım ve aynada son kez kendime baktım

"hazırım!"

ortak alana gittim ve çoğu kişi ordaydı herkes gösterişli kıyafetleriyle diğerlerini bekliyordu mezuniyet alanına özel arabalarla gidicektik bir çok kahramanda geliceği için gerçekten tam bir balo havası vardı.

gözlerim katsukiyi aradı ama göremedim...

arkamdan dokunan bir elle arkamı döndüm ve karşımda katsukiyi gördüm

hiç bir şey diyemedim o kadar yakışıklı olmuştuki takımı, saçları, bakışları her şeyi çok etkileyiciydi hayır! hayır! şimdi kızaramam!!!

katsukinin bakış açısı

arkadan yumiyi gördüm ve yanına gittim etrafa bakıyordu sanırım beni arıyordu arkasından omzuna dokundum bana döndü ama ben ona baka kaldım...

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin