48.B-Abi𓂸

1.1K 92 364
                                    

"ışıldaklı hikaye💫"

özet
en son dabiyi kurtarmak için todorokiyle konuşan arkadaşları bir plan hazırladılar ren, mina ,kirishima, deku, yumi, todoroki ve katsukiden oluşan bu grup bakalım dabiyi kurtarabilecek mi?

Günlerden cuma olmuştu ve bugün gece saatlerinde yurttan ayrılıcaktık bu çok tehlikeliydi ama bunu yapmamız lazımdu yoksa başımıza daha kötü şeyler gelebilirdi.

Ren, todo, izuku, katsuki, mina, kirishima ve benden oluşan 7 kişilik grubumuzla dabiyi kurtarıp villianları haklayabileceğimizi düşünüyorduk.

gece saatleri geldiğinde çantalarımızla yurttan gizlice çıktık "ilk gizli görevimiz desenizee" dedi mina

"bunu ciddiye alın!" Dedi katsuki

"herkes iyi olucak" dedi ren

ren bizim önderimizdi nerde plan yaptuiıklarını ve saklanma yerlerini bilen tek oydu.

1saat sonra

Uzun bir yolculuktan sonra nihayet eski bir depoya gelmiştik deponun kapısı ile saklandığımız yer arasında çok mesafe yoktu planı devreye sokmak için benim işaretimi bekliyorlardı.

biraz depoya yaklaştım ve dinlemeye başladım azda olsa ses geliyordu

"aghhh planda bir kişi eksik!"(shigaraki)

Bir plandan bahsediyorlar tam düşündüğüm gibi!

"Dabinin plandan ayrılması kötü oldu o kadarda gitme dedim"(toga)

Bir dakika ne?! Dabi planda yoksa burdada yoktur yani boşunamı buraya geldik?!

kulağımdaki iletişim cihazına fısıldadım "planda bir eksiklik var dabi burda değilmiş..." (yumi)

"ne nasıl değilmiş!?"(katsuki)

"ne demek burda yok?"(todoroki)

"sakin olun birlikten ayrılmış sanırım- ayak sesleri geliyor burdan uzaklaşmamız lazım!"
(yumi)

yavaşça geri geri yürüdüm ve depodan uzaklaşmaya başladım.

önüme döndüğüm gibi "Yumi chan!! Uzun zaman olduu!!!"(toga)

"vay vay biz gelmeden siz gelmişsiniz bakıyorumda?"(shigaraki)

yakalandım ama hala etrafımda 6 kişi var sayıca çok üstünüz bir şey yapamazlar!

"evet özlettiniz kendinizi bizde bir bakalım dedik"(yumi)

çoktan elimde bir kılıç yapmıştım bile diğer elimle kulağımdaki iletişim cihazına fısıldadım "destek laz-"

derken katsuki çoktan elindeki patlamalarla shigarakiyi yere yapıştırmıştı

"HAH YAŞLANMISSIN SENİ ÇÜRÜK BUNAK!"

"yaşlanmakmı? Ahahhahah" dedi shigaraki ve katsukiyle dövüşmeye başladılar gerçekten paslanmıştı togaya döndüm ama o shigarakinin aksine güçlenmişti ve onu zar zor tutuyordum kılıcım onun bıçağını yakıp kesince üstüne atladım ve ters çevirip ellerini arkasında birleştirdim.

çıkamasın diye üstüne güneşten bir kalkan yaptım ,geceydi şuan ama sabahtan içime güneş ışınlarını yeterince depo etmiştim.

etrafıma baktım katsuki shigarakiyi çok kötü benzetmişti- yanına gittim ve onunda üstüne bir kalkan koydum

"bir dakika diğerleri nerde?!" Dedim etrafta yoklardı

"mina ren todoroki izuku cevap verin kirishima hey!"

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin