31.B-Hafıza𓂸

1.6K 144 643
                                    

Bizim bakış açımız

yarın pazardı sabah erken kalkmıltım ve bahçeye inmiştim çünkü uyku tutmamıştı ve nerdeyse uyuyamamıştım.

Katsuki hala gelmemişti umarım bugün gelir diye düşündüm be çizim defterime bir şeyler çizmeye başladım. Saat 08.13 tü her zamanki gibi katsukinin resmini çiziyordum saçlarından başladım en son resim bitince renklendirmeyi yaptım

gözleri yakut gibiydi kıpkırmızı bende kırmızının en güzel tonunu seçip boyadım ve resim bitmişti

gözleri yakut gibiydi kıpkırmızı bende kırmızının en güzel tonunu seçip boyadım ve resim bitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(renklendirme bana ait takılmayın fazla dkjdkfkf)

İçi nerdeyse katsuki ile dolu defterimi kapattım derin bir nefes verdim ve boylu boyunca bahçedeki çimlere uzandım.

yuna aklıma geldikçe çok kötü oluyordum ve bu meseleyi kesinlikle senseiyle konuşmam lazımdı.

sonuçta ortada yapılmış kasten bir suç vardı.

bakugounun bakış açısı

uyuyamamıştım uyku tutmamıştı annem o kızın sevgilim olduğunu söyledi yani yuminin.

ve ben ona çok kötü davranmıştım...

Heralde yüzü tanıdık gelen kişi yumiydi ama yunayla ikiz olduklarından karıştırdım ve farketmedim. Sevdiğim kızı tanıyamadım lanet olsun.

yurda gitmem lazımdı bir taksiye bindim sabah sabah taksi bulmak çok zor olmuştu yaşlı karı nedense sabah erken kalkardı bende

"yurda dönüyorum" demiştim ve evden çıkmıştım.

haber vermeseydim başımın etini yerdi. Telefonum bozuktu ve bunu o kız yapmıştı emindim. Zaten o kız bir süre sonra bana itici ve tiksinç gelmeye başladı.

yurda döndüğümüzde giriş kapısına baktım girmekle girmemek arasında gidip geldim kimseyi tanımıyordum ama onlar beni tanıyordu girmeye karar verdim ua öğrenci kartımı okuttum ve girdim.

sanırım herkes uyuyordu çok sessizdi

açıkçası odamın yerini hatırlamıyordum ve başkalarının odasınada dalamazdım ya bahçede durucaktım yada içerde beklicektim en azından birileri bana yardım edene kadar, yardım istemek benlik değildi bahçede beklemeye karar verdim belki özgünlüğümü geliştirebilirdim bir nevi antrenman.

bahçeye giderken yerde yatan birini gördüm

bu o kızdı yumi!

saklandım dur neden saklandımki içimden bir ses öyle demişti sanki.

sonra bu çok saçma geldi kız sadece yatıp gökyüzüne bakıyordu.

Yanına git (iç sesi bakunun)

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin