30.B-Unutamazsın!𓂸

1.6K 134 666
                                    

(öncelikle şunu söyliyim bu bölümü okurken sinir krizi geçirme olsalığınız çok yüksek yazarken ben geçirdim çünkü, bide kendimi çok iyi hissetmiyorum bölümde yazım hataları olursa lütfen affedin🙏 iyi okumalar 💖)

Bugün cumartesiydi ve sabah erkenden mina ben denki ve sero hastaneye gidicektik. Katsuki ve kiri bugün taburcu olabilirlerdi en azından doktor öyle söylemişti dün akşam mina ve kirinin konuşmalarına göre katsuki ve kirinin odalarını ayırmışlar nedeni bilmiyoruz.

hastaneye geldiğimizde mina sero ve denki kirinin yanına gittiler zaten mina, katsukinin yanına tek benim gitmemi söyledi onlar sonradan gelicekmiş.

odaya girdiğimde içerden kıkırtılar geliyordu kapıyı tıkladım ve gir sesini duyduğumda içeri girmemle küçük bir şok yaşadım

yuna sevgilimin ellerini tutuyordu ve onlar gülüşüyormuydu?!

o kadar şaşırıp sinirlendimki yunaya doğru yürüdüm ve ellerini sevgilimden çektim "sen ne yaptığını sanıyorsun!"

Yuna sarsılmasıyla tekrar düz durdu ve katsukiye bakarak "söyledim işte bizi kabullenemiyor!" dedi beni işaret ederek burda neler olduğunu anlamıyordum ve kafam çok karışmıştı sevgilime döndüm ve

"katsuki ne diyor bu orangutan kılıklı maymun"

dediğimde katsuki sinirle yerinden kalktı ve  beni ittirip yunanın kolundan tuttu bana baktı ve "sevgilime bir daha dokunma yoksa kötü olur şimdi git burdan istenmiyorsun!" Dedi onu bana karşı hiç böyle görmemiştim.

bu yuna ona ne yapmıştı beyninimi yıkamıştı sanki yuna ile rolleri değiştirmiş gibiydik "sevgilinmi? Gitmi? sen ne diyorsun katsuki?! ayrıca yuna sen katsukinin hastanede olduğunu nerden biliyorsun?!"

aklımda tonlarca soru varken yuna katsukinin koluna sarıldı ve "onu istemiyorum gitsin" dedi acındıran sesiyle katsuki bana baktı "hemen burdan git ayrıca sen bana nasıl katsuki dersin adımı ağzına alma bidaha yoksa karışmam!" Dedi bana sinirle bakarak

çok sinirlenmiştim ve katsukinin bana öyle bağırması tamamıyla kalbimi kırmıştı resmen beni hatırlamıyordu hemen doktoru bulmalıydım ve olanları öğrenmeliydim.

doktoru bulduğumda bilgi almaya başladım bana sabah kalktığında hafızasının yerinde olmadığını, adı, ailesi, özgünlüğü dışında hiç bir şey hatırlamadığını söyledi birde bana birinin yüzünü tarif etti açık kahve rengi saçlı bir kız olduğunu söyledi. Sonrada içerdeki bayan onu ziyarete geldi.

o kız yunaymış ve katsukiye kendini sevgilisi olarak tanıtımış  anlaşılan. katsukinin hatırladığı yüzde büyük ihtimal bendim ama yuna ile ikiz olduğumuzdan onu görünce heralde beni o sandı ve kim bilir yuna ben gelmeden benim hakkımda neler demiştir!

Yani şuan bakugou beni hatırlamıyor peki yuna nerden biliyor onun burda olduğunu? bir dakika TABİ YA kirishima bana ağaç düşerken bir ışık olduğunu söylemişti yunanın özgünlüğü gibi oda ay ışığını kullandığı için beyaz ışık saçıyor İŞTE ŞİMDİ O MAYMUN GÖTLÜ PİSLİĞE GÜNÜNÜ GÖSTERMEM LAZIM!

sinirle katsukinin kaldığı odaya yürüdüm ama yürüken minalara çarptım aldırmadım bana "yumi nereye ne zaman çıktın bakugounun odasından" gibi sorular sordular ama aldırmadım o kadar sinirliydimki resmen delirmiştim.

kapıyı hızla açtım katsuki "noluyor aq!" Dedi yuna beni görünce katsukinin arkasına geçti bende saçından tuttum ve "benimle geliyorsun HEMEN!" dedim hiç sesim bu kadar tehditkar çıkmamıştı katsuki tuttuğum saçlardan ellerimi ayırdı ve

 BAKUGOU X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin