bakugou ile gökyüzünü izlerken bir ses duydum
"ittirmesene denki"
"çekil göremiyorum!"
"şimdi fark edecekler susun"
"Midoriyah ayağıma basıyorsun"
"oh- üzgünüm todoroki kun"
sesleri bakugouda fark etmiş olmalıki çimenlerde yatar pozüsyondan oturur pozüsyona geçti bende seslerin geldiği yöne baktığımda arkadaşlarımızın bizi izlediğini gördüm. Ve gizlenmek konusunda hiç iyi değildiler.
bakugou "Oİ KİMİ GÖZETLİYONUZ SİZ?!"
"görüldük galiba"(d)
"yok yok bizi görmediniz siz devam edin"(u)
bi anda gülmeye başladım onların böyle komik tavırları beni güldürürdü yerimden kalkıcakken topalladım bakugou kolumdan tuttu ve bende onun koluna girdim,
"hadi erkeklerin evine gidelim orası daha büyük sonrada korku hikayeleri anlatalım" dedim heycanlı sesimle mina "evettt çok güzel bir fikir" dedi ve beni destekledi herkes onay verince erkeklerin evine doğru yürümeye başladık...
1 saat sonra
"sonrada gelip AAAAAA diye bağırmış" bunu dememle herkes yerinden sıçradı denki ve mina kirishimaya sarılmıştı todoroki galiba korkmamıştı ve hikayeler onu pek etkilemiyordu ama aynısını uraraka ve izuku için söyleyemezdim.
her hallerinden korktukları belliydi ben bakugounun yanındaydım bakugouda korkmamıştı fazla, ama ben bağırınca irkilmişti lida konuştu.
"geç oldu kızlar gitseniz iyi olucak aizawa sensei kızabilir"
kirishima "evet katılıyorum" demesiyle mina kiriye sarılarak "burda kalsak ya giderken yuminin anlattığı o korkunç kız gelirse" demesiyle gülmeye başladım ama denki,izuku,uraraka ve mina korkmuşlardı baya
"Ben seni korurum mina" dedim ve kızları tuttum "biz artık gidelim" dedim ve iki kız bana yapışmış şekilde kapıdan çıktık bizim kaldığımız eve doğru yürümeye başladık.
yakındı hemen bir kaç metre sonra bizim evdi ama yandaki yürüyüş ormanındaki çalılıktan bir ses geldi
"aaaaaa yumi koru beni" dedi mina ve uraraka "o-orda bişe var" dedi
"kızlar saçmalamayın en fazla kedidir" dedim ve kızlar gerçekten çok korkmuştu onları rahatlatmak için kedi veya küçük bir hayvan olduğunu kanıtlamak istedim ve çalılıklara doğru yürüdüm "bekleyin size göstericem" dedim ...
sesler git gide daha netleşiyordu artık çalı hışırtısından çok konuşma sesi gibi olduğunu fark ettim ve ben yaklaşınca sesler kesildi çalılara doğru ellerimi uzattım ve iki yana açarak arkasını görmemi sağladım
ben açar açmaz mavi ateşler görmemle kendimi geri atıcaktım ama ateşlerden dolayı kaçamadım ve minaların ağzından kocaman bir çığlık çıktı.
ben olayın hala şokundaydım bu alevlerde neyin nesiydi?! Derken biri beni tuttu ve ağzımı kağadı kurtulmaya çalıştım ama çok güçlüydü beni kollarıyla kavramıştı.
Özgünlüğümü güneş ışığından alıyordum ve şuan geceydi hiç bir şey yapamazdım sadece o kollardan kurtulmak istiyordum ağzımı kapayan kişi kulağıma fısıldadı "direnme canını yakarım" dedi.
korkmamalıydım ama sesi beni ürpertmişti minalara bakmaya çalışıyordum ama çoktan kaçmışlardı en azından öyle umuyordum.
ağzımı kapayan kişinin elini ıssırdım ve "ah vahşimisin?" Diye söyledi ve adamın kollarından kurtuldum "kimsiniz ne istiyorsunuz?!" dedim açık mavi saçlı, yüzünde el olan, garip bir adam geldi ve "sizi" dedi net sesiyle... bu- bu adam? Bu adam shigarakiydi onu haberlerde görmüştüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGOU X READER
RomanceAşk, bir bomba çocuğa yaklaşınca kalbinin çıkıcak gibi olmasıysa evet aşık oldumఌ︎ Başlarda biraz cringlik olabilir ehe (;'༎ຶٹ༎ຶ') aptal ışıldak ve bomba bir çocuğun hikayesi💥💫 # 1 - bakugo # 1 - midoriya # 1 - bnhaoc # 1 - katsukibakugou