55. fejezet

256 22 2
                                    

- Nem hittem, hogy ilyen hamar újra látlak. - mondta halkan a férfi.
- Én sem, hogy őszinte legyek. - válaszoltam suttogva. Bucky felállt, és kivette a kezemből a könyvet.
- Ne olvass olyat, aminek a fele sem igaz...
- Tudom, hogy nem az. - már felemeltem a fejem, és egyenesen a szemébe néztem. - Hazudtál nekem. Ezt nem tudom semmibe venni. - feszült volt a hangulat.
- Nem hazudtam, csak..
- Mi az, hogy "csak"? Megint csak a kifogások. Komolyan gondolod ezt?- kiabáltam rá a fiúra.
- Kérlek engedd, hogy végig mondjam. - bolintottam. - Nem minden sikerült úgy, ahogy azt elterveztem. Az információ, ami nem láthat napvilágot, az egy lista a megmaradt kettős ügynökök adataival. Ez egy széfben van elzárva, ami a te, vagy az öcséd szemének beszkennelésével nyílik csak ki. Az apád tudta, hogy a tettéért fizetni fog, ezért nem a sajátját állította nyitó kulcsnak. Érted már? Ezt nem mondhattam el, mert abból katasztrófa lett volna Amerikára nézve.
- Inkább feláldoztad a barátságunkat? És mi változott, hogy most már elmondhattad?
- Nem. Nem erről van szó. Semmi képpen nem akartam hogy elveszitselek. Viszont történt valami tegnap. Volt egy tartalék kód is a rendszerben. Nick Fura retina szkennere. Ezzel is nyílt a zár, és a listát végleg megsemmisítették.
- Tehát szabadok vagyunk? - kérdeztem reménykedve.
- Sajnos még közel sem. A nevek egy része szerepelt a Fekete Özvegy által nyilvánosságra hozott dokumentumok között.
- Amihez mindenki hozzá fér.
- Ahogy mondod. Ezek a nevek pedig eljutottak a Bosszúállókhoz és az elnökhöz is, aki parancsba adta, hogy minden, a nevek között szereplő személyt deaktiválni kell - a katona hangja remegett, és szemmel láthatóan félt.
- Azt ne mond, hogy ...
- Sajnos de. Az én nevem is szerepel ott.

"Time Stop"  | Marvel Ff. |Where stories live. Discover now