31. fejezet

359 27 3
                                    

  Lefagytam. Nem tudtam, vagy inkább nem mertem megmozdulni. De ő már engem nézett. Tudtam, hogy ki volt. Tudtam a nélkül is, hogy ránéztem volna. És hogy honnan? Éreztem.
  Felé fordultam, amikor már elég bátor lettem hozzá. És most már elárulom. Bucky volt az. De nem tudtam, hogy mit keresett pont itt. A nyomozás eddigi eredménye szerint ő ölte meg Ront. És e miatt legjobban féltem tőle, mint az egész előtt.
- Mit keresel itt? - kérdeztem halkan, de magabiztosan.
- Én csak... Csak el akartam mondani, hogy mennyire sajnálom, ami az öcséddel történt.
- Neked az meg mit számít? A te kódneved a Télapó. Ne hazudj! - sóhajtott.
- Igen. De nem én tettem.
- Hanem mégis ki a franc? - mondtam kiabálva.
- A HYDRA irányított. Nem tudtam befolyásolni, amit tettem. Sajnálom. - nem feleltem erre már semmit. Csak álltam csöndben. Banes sem beszélt többet.
- Szerintem nincs miről beszélni. - hátra fordultam, és elsétáltam. Ahogy néhány méterre értem már a fiútól, engedtem magamon, és könnyezni kezdtem. Jó. Sírtam.
  Bízni akartam Bucky-ban, mivel a Kapitány barátja volt. De most egyáltalán nem tudtam. És tisztában voltam azzal, hogy nem önszántából tette, de akkor is csak ő lőtte ki az a golyót.
  Felszálltam egy buszra, amivel visszamentem a rejtekhelyemre. Elmelyültem a gondolataimban. Nem érzékeltem a külvilágot. Csak ültem. Leszálltam, ahol kellet, és sietve sétáltam a tanya felém.
  Már csak néhány tíz méterre voltam, amikor hirtelen megállt mellettem egy motor. Egy régi, de nagyon komoly fajta. Tudtam, hogy kié, ezért megilyedtem. A járművet vezető férfi felém sétált. Önkéntelenül futni kezdtem. Volt egy olyan megérzésem, hogy megint a HYDRA által irányított Bucky van velem, nem az, aki barátkozni akart.
- Álj meg Paris. Kérlek. - a férfi megállt. Nem futott utánam, pedig simán utolért volna. - Nem akarlak bántani. Kérlek értsd meg. Sajnálom.
- Akkor mit akarsz tőlem? Mondd meg őszintén. - gyorsan vettem a levegőt. Nem mertem tovább futni.
- Segíteni.

"Time Stop"  | Marvel Ff. |Where stories live. Discover now