Két évvel később...
Pontosan 734 napja nem találkoztam senkivel a csapatból. Élveztem a magányt, de néha azért eszembe jutottak azok a délutánok, amikor spontán leültünk beszélgetni, és nevettünk egymás viccesebbnél viccesebb történetein. Sokat merengtem magamban. Fantáziáltam a jövőről. Hogy megoldom az ügyet, és boldog lehetek Steve-vel, és visszatérhetek a nagyvárosba.
Annak érdekében, hogy ne fedjem fel hollétem, tervet állítottam fel magamnak, amit szigorúan követtem. Heti egyszer jártam vásárolni. Fontos volt, hogy olyankor mindig legyen nálam egy sapka, és napszemüveg.
Nem engedtem magamnak semmi felé szórakozást. Nem jártam bulizni, sem barátokkal csak egy kávét inni. Teljesen anonim maradtam a világ előtt, olyan voltam, mint egy szellem, amióta kijöttem a Toronyból.
De minek is volt ez a rengeteg áldozat? Nem fogok hazudni. Semmire sem jutottam. Annyit derítettem ki, hogy a helikopter a SHIELD tulajdona volt, és Ron egy utcai lövöldözésben halt meg. Aggasztott, hogy talán kevés vagyok egyedül az egészhez. De segítséget nem mertem kérni, mert biztos voltam benne, hogy Tony csak leállítaná az egész nyomozást. És akkor tényleg a kukába dobhatom ezt a két szőrű évet.
Az egyetlen szál, amint tovább haladhattam, hogy annak a lövöldözésnek gyanúsak voltak a körülményei. Lehet, Ron tényleg véletlenül lett célpont, de akkor is. Nem tudtam, hogy ki lőtte ki a halálos golyót. És engem csak ez érdekelt. Nem tartotta fenn a figyelmem, hogy kit akartak megölni, vagy hogy pontosan mi is történt. Csak az volt a célom, hogy a gyilkos megkapja a méltó büntetését.
Egy lenyomozhatatlan telefonról néha felnéztem az internetre. Elolvastam a cikkeket. Követtem, hogy mi is történik a Csapattal mostanság. Érdekelt, hogy keresnek e még.
Ma találtam egy cikket, amiben Steve és Tony azt részletezi, hogy mennyire aggasztja őket, hogy nem tudják, hogy hol vagyok, és továbbra is feltett szándékuk, hogy előkerítsenek. A szöveg alatt felvétel is volt a két hős eredeti beszédéről. Rakattintottam, bár sejtettem, hogy nem lesz jó vége.
A videón kifejezetten Rogers viselkedését figyeltem. Hogy hogyan is cselekszik, miközben rólam beszél. Nagyot nyeltem, amikor szembesültem a ténnyel, hogy Steve emészti magát, amiért meghalt az öcsém, én pedig felszívódtam a világ folyton figyelő szemei elől. Egyértelmű volt ez számomra. Láttam a szemein, mert amikor elkezdett beszélni, könnyezni kezdett, az arca elvörösödött.
- Hogy tehettem ezt vele! - lecsaptam a telefont az asztalra, mert már nem tudtam tovább nézni, hogy mit is tettem azzal az emberrel, akit elvileg szerettem. Hónapokig tartott, mire valamennyire továbbléptem, és 110 százalékosan a nyomozásra tudtam koncentrálni. És mire is volt jó... Sehol sem tartok, és ez egyre jobban aggasztott. A teljes eltűnésemet mindössze 1, maximum 1,5 évre terveztem. Utána pedig vissza akartam térni a családomhoz, és a barátaimhoz. De még nem tehettem.
Teljes erőmmel folytatnom kellett, ha bármit is fel akartam mutatni. Bebizonyítani, hogy képes vagyok a feladatra.
YOU ARE READING
"Time Stop" | Marvel Ff. |
FanfictionEgy betegség, egy csapat, és egy probléma, ami fenekestül felforgatja Paris életét. A story a 6. fejezet körül kezd izgalmassá válni, de addig se hagyd ki, hogy értsd a teljes történetet! 🖤 Olvasd el ha érdekel! 😘 A story nem követi az MCU cs...