Neděste se, že vám ze začátku mnoho věcí nebude dávat smysl. Je to první díl, ale už s předstihem můžu říct, že bude i druhý, kde bude úplně všechno vysvětleno❤️
Užijte si příběh ❤️——————————
V Coloradu jsem začala žít nový život, po boku Jacksona a Ashley.Lepší nejlepší přátele jsem si ani nemohla přát. Jen díky nim jsem překonala všechno, co se nakupilo za poslední dobu.
Trvalo mi dlouho, než jsem si zvykla na jiný a nový život, tisíc kilometrů od LA.
Mamka mi každý týden poslala fotku malé Morgan. Už ji konečně měli doma, ale víc ji otec nedovolil.
Bylo to jako kdyby ji chtěli mít jen pro sebe, aby se jim neokoukala. Ani sestrou.
Táta na mě zanevřel a nechtěl se mnou prohodit ani slovo, ale nevadilo mi to.
Cítila jsem k němu stejnou nenávist, jako on ke mně a stačila k tomu jen malá chvilka.
Jako dítě jsem byla jeho holčička a najednou jsme se nenáviděli.
Mohla jsem si za to sama, ale bylo to jedině dobře. Aspoň se ukázal v pravém světle.
,,Caro pohni si, nebo přijdeme pozdě!" zakričela na mě Ashley od dveří.
Jackson už byl dávno ve škole a Ashley pro mě přišla, abychom šly spolu.
Bylo dobře, že jsem byla ještě na střední a ne na vysoký, jako Jackson, protože bych nestíhala přijít na čas.
,,jak vypadám?" předvedla jsem se Ashley jako modelka na módní přehlídce.
Neměla jsem na sobě nic nezvyklého. Jen jsem byla namalovaná, což jsem nikdy předtím nedělala a nevěděla jsem jak na to.
,,krásně, teď už pojď, nebo to budeš předvádět leda tak řediteli za pozdní příchod" vzala mě za paži a odtáhla z bytu.
Obě jsme se naposledy nadechly a vešly do dveří školy. Tohle zvládnu.
ČTEŠ
Vyvrhel ✔️
Teen Fiction❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ‼️štítky obsahují spoilery‼️ Každý má v životě tajemství, o kterém nechce nikomu říct. Tajemství, na které se nabalují lži, do kterých se po čase začnete zamotávat. Vymotáte se jedině pravdou, která by...