Šla jsem podle plánku školy do učebny 51, ale vůbec jsem se v tom nevyznala.
Ashley s Jamesem někam zmizeli už na začátku přestávky a nechtěla jsem si domýšlet kam a kvůli čemu.
Divila jsem se, že už spolu nebydlí, když bez sebe nevydrželi pomale ani deset minut.
,,proboha omlouvám se" udělala jsem dva kroky dozadu, když jsem vrazila do něčích zad.
Byla jsem tak zahleděná do nesmyslných čar na plánku, že jsem nedávala pozor.
Otočil se na mě kluk s delšími špinavě blond vlasy a pronikavě zelenýma očima.
Měl na sobě mikinu s logem naší školy, takže jsem usoudila, že bude z nějakého týmu.
,,to je v pohodě. Hezké holky do mě nevráží každý den. Jsem Daniel" představil jsem se mi.
Nakrčila jsem nos nad ohraným klišé o hezkých holkách a představení se.
,,Cara" přistoupila jsem na jeho hru a seznámila se s ním.
Vypadal jako milý kluk a hodil se mi někdo, kdo znal tuhle školu. Spojenectví taky neznělo špatně.
Díky Markovi, Maxovi a Jacksonovi jsem byla zvyklá se víc bavit s klukama.
Aspoň nějakou výhodu mělo mít bratra s nejlepším kamarádem a jeho bratra.
A taky jsem potřebovala někoho, s kým bych se mohla bavit, když Ashley s Jamesem zmizí.
,,jsi tu nová?" přidal se do našeho rozhovoru nějaký jeho kamarád.
Přikývla jsem a v prstech zvedla plánek školy. Doufala jsem, že si zahrají na gentlemany a poradí mi kam jít.
,,kam jdeš? Můžu ti pomoct. Mám před tréninkem čas" ujal se slova Daniel a odstrčil svého kamaráda.
Ten se i s dalšíma dvěma začal smát a s rozloučením od nás odešli.
Byla jsem trochu nervózní, protože po odjezdu Maxe na vysokou jsem pomalu kluka ani neviděla, natož abych s nějakým mluvila.
Mark se zatím o mém vztahu s Maxem nedozvěděl a s Jacksonem jsme o tom nemluvili.
Bylo to tak pro všechny lepší. I to, že jsem byla tak daleko od domova.
Stále jsem to snášela těžce, ale nezbývalo mi nic jiného než to přijmout.
,,nějaká učebna 51" znovu jsem si přečetla rozvrh.
On ukázal rukou cestou, kudy jsem přišla a oba jsme se rozešli. To jsem až tak blbá? Šla jsme úplně na druhou stranu!
,,promiň, nemohla jsem to najít a když ses nabídl, tak jsem toho musela využít" zasmála jsem se.
,,dobře, příště už to neudělám" zasmál se se mnou a pozdravil se s nějakou holkou.
Nejspíš to byl ten typický středoškolský kapitán týmu, co má kolem sebe sto holek, se kterýma spí.
Bylo to tak na každé škole a určitě i tady. To jsem si vybrala.
,,co hraješ? Jsem tu jen krátce, Colorado skoro neznám a netuším jaké jsou tu týmy" zvedla jsem k němu oči.
Koukal se před sebe a nejspíš měl zatnuté zuby, takže mu šly krásně vidět ostré hrany obličeje.
Nebyl svalnatý, ale byl celkem podobný Maxovi.
V poslední době jsem ho viděla všude, stejně jako Marka. Chyběli mi. Byli až moc daleko.
Colorado od Utahu sice bylo jen šest hodin, ale i tak to bylo moc.
Nemohli se jen tak sebrat a jet za mnou a Jacksonem. Museli do školy a do práce.
V životě jsem je neviděla mýt ani nádobí a najednou pracovali. Ani jsem nevěděla co dělají.
Vysvětlovali mi to, ale já jsem z toho nepobrala ani slovo.
,,ragby. Jediný školní tým, co za něco stojí" protože je v něm on?
Čekala jsem nějaké poznámky, kterými by si zvedl ego, ale nic nepřišlo. Nejspíš nebyl tak hrozný.
Udělala jsem si o něm v podstatě hnusný obrázek a přitom to nejspíš bylo jinak.
,,tady to je" zastavil u nějaké třídy ve chvíli, kdy mi zavibroval telefon v kapse.
Myslela jsem, že je to Ashley, takže jsem si ho s omluvou vytáhla a přečetla si zprávu. Od Maxe.
Co první den ve škole? Myslel jsem že mi budeš psát o každém tvém nádechu a ty nic. Mám to brát tak, že to jde dobře?
,,přítel?" vyzvídal Daniel, ale já hned začala vrtět hlavou a vrátila se nohama na zem.
I když to s Maxem skončilo tak, že jsme šli od sebe, tak jsme spolu měli krásný vztah.
Bylo to jako kdyby se nic nestalo. Chtěla jsem to tak, ale taky mě to mrzelo. Vypadalo to, že na to úplně zapomněl.
,,ne, kamarád. Vyrůstali jsme spolu, teď je na vysoké v Utahu. Děkuju, že jsi mě sem dovedl. Hodně mi to pomohlo" schovala jsem telefon do kapsy bez odpovědi.
Mohla jsem mu odepsat kdykoliv potom, teď byl hlavní Daniel.
On se uklonil jako nějaký princ, což mě rozesmálo. Můj první dojem byl stoprocentně mylný.
,,rád dělám bodyguarda. Doufám, že se nevidíme naposledy" udělal dva kroky dozadu a s úsměvem se otočil.
Daniel odešel a já vešla do třídy, kde bylo jen pár lidí.
Navzájem jsme se na sebe usmáli a já se posadila do lavice u okna. Kde je ta Ashley?
Měli jsme jen jednu hodinu, tak by ji měla stihnout.
Daniel vlastně říkal, že má do tréninku čas. Oni měli hned první den tréninky? To bych nechtěla.
Ashley přišla až se zvoněním. Měla pocuchané a trochu mokré vlasy a červené tváře.
Protočila jsem nad ní očima a zaposlouchala se do uvítacího proslovu učitelky.
Povídala jen o tom jak bude probíhat školní rok a co budeme dělat.
Otec mi zařídil obor design bytů. Nevěděla jsem jestli věděl že mě to zajímá, nebo to jen zkusil.
Pokud to zkusil, tak se trefil. Aspoň něco na tom bylo dobrého. I tak ho nemám ráda.
ČTEŠ
Vyvrhel ✔️
Teen Fiction❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ‼️štítky obsahují spoilery‼️ Každý má v životě tajemství, o kterém nechce nikomu říct. Tajemství, na které se nabalují lži, do kterých se po čase začnete zamotávat. Vymotáte se jedině pravdou, která by...