4.

144 5 0
                                    

S Ashley jsme se sešly až ráno před školou.

Byla jsem nevyspalá z Maxova nočního hovoru. Stále mi vrtalo hlavou to, co řekl.

Měla jsem ho ráda a chyběl mi, ale jen jako kamarád. Nechtěla jsem ani myslet na to, jestli za tím nehledal něco víc.

,,spala jsi vůbec?" utahovala si ze mě Ashley, takže jsem ji uhodila do ramene.

Nechtěla jsem ji říkat o Maxovi, aby si nedělala naděje, že se k sobě vrátíme, protože to jsem neměla v plánu.

,,uprostřed noci mi volal Max, protože nemohl spát. Možná trochu pil" protočila jsem očima.

S tím pitím jsem si nebyla tak jistá, ale musela jsem něco říct, aby za tím nehledala nic víc.

,,není Max brácha Jacksona?" objevil se mi po boku Ben.

Odskočila jsem stranou, protože jsem se lekla a malém srazila Ashley k zemi.

S Benem šel i Daniel, který byl trochu zmatený. Věděl o Jacksonovi? Věděl o tom, že je Ben gay?

,,je. Ahoj" potvrdila jsem Benovi a pozdravila se na Daniela. Dannyho vlastně.

On se na mě usmál a pozdrav mi oplatil. Byl roztomilý a zdálo se mi, že byl i nervózní.

Nechtěla jsem si něco namlouvat, ale bylo to snad ze mě?

Zvedlo mi to trochu ego, i když to pravděpodobně nebyla pravda.

Možná měla Ashley pravdu a měla bych si někoho najít. Aspoň na chvíli, pro zábavu, abych zapomněla na poslední měsíce.

,,byli jste spolu?" natáhl k nám Ben ruku, ve které měl nějakou sladkost.

Já odmítla, ale Ashley si s nadšením vzala, i když ještě před týdnem říkala, jak začne jíst zdravě.

,,chvíli. Nic vážného. Sám víš, že jsou daleko na střední. Tvoji kamarádi... ví o Jacksonovi?" zeptala jsem se opatrně.

Chtěla jsem převést řeč ze sebe na něj a taky mě to zajímalo.

Myslela jsem, že někdo jako on se tím spíš bude tajit, kvůli posměchu. Lidi na střední byli ještě jako děti.

,,jako o tom, že s ním chodí? Že je gay? To víme už od jeho deseti let" přidal se do našeho rozhovoru i Daniel.

,,možná jsme to věděli dřív jak on" drkl do něj ramenem, načež se Ben začervenal.

Museli být kamarádi dlouho, když už to na něm poznali v deseti letech. Proč jsem si ničeho nevšimla na Jacksonovi?

Určitě to musel věděl dlouho předtím, než mi to vůbec řekl. Jak bylo možné, že jsem si ničeho nevšimla?

,,bylo to vážné" zašeptala mi do ucha Ashley, ale já ji odstrčila.

Mezi námi to nebylo vážné, ale následky jsem z toho měla. Stalo se to a už jsem to nemohla vrátit zpátky.

Bylo lepší to neřešit, než rozehrát nebezpečnou hru a otevřít nezahojené rány.

,,máš dneska něco v plánu?" upoutal moji pozornost Daniel, který šel po mém boku, když jsme se rozešli do tříd.

Ben si začal povídat s Ashley, čímž ji upoutal a ona tak neměla šanci vyšilovat.

Naznačoval tím snad, že mě chtěl pozvat ven? Souhlasila bych, ale jen kvůli zábavě a novému přátelství.

Zatím jsem v Coloradu znala jen Jacksona, Ashley, Jamese a chvíli Bena.

Další člen do mého kruhu přátel nezněl tak špatně. Aspoň jsem mohla zabít nějaký čas.

,,nemám" skousla jsem si spodní ret. Tak už to vyklop.

,,a nechtěla bys zajít na oběd? Ben mi říkal, že jste včera byli v našem místním bistru, tak jestli bys chtěla..." nechal větu nedokončenou.

Nechala jsem si chvíli čas, abych mu na to nezačala kývat jako nějaká poblázněná holka, co na takovou nabídku čekala.

,,ráda" zastavila jsem se před třídou, kam mě den předtím dovedl.

Ashley se na nás zmateně podívala, ale neřekla ani slovo. To přijde až budeme samy.

,,tak fajn. V jednu před školou" usmál se na nás obě a s Benem odešli.

,,ty máš rande?" vyjela na mě Ashley hned jak byli z dohledu a zašly jsme do třídy.

Nepromluvila jsem do chvíle, co jsme si sedly do naší lavice a já si s jednou naší spolužačkou vyměnila úsměv.

Vypadala sympaticky, ale ještě jsme spolu neměly šanci mluvit. Ani jsem si nepamatovala její jméno.

,,není to rande. Jdeme jen na oběd. Nemám v plánu si ho vzít" protočila jsem očima.

Ona by byla schopná obvolat všechny kostely jen aby mám zařídila termín.

S Markem si mohli podat ruku. Byli v tomhle totiž úplně stejní.

Ať se na mě kluk ba i jen podíval, hned z toho dělali drama a plánovali mi s ním budoucnost.

Divila jsem se, že spolu nikdy nic neměli. Možná proto, že jsem je od sebe držela na sto honů.

Ve filmech vždy bývalo, že si nejlepší kamarádka začne s bratrem.

Byla jsem vděčná všem bohům, že mně se něco takového nestalo. Ale Markovi ano. Sice o tom nevěděl, ale i tak se to počítalo.

,,ale líbíš se mu. Má oči jen pro tebe" zasnila se a přitom si dala ruku na hruď.

Mohla jsem se mu líbit, ale jen proto, že ještě nepoznal, jaká doopravdy jsem.

Kdyby to věděl, už by vzal nohy na ramena a utíkal by tak rychle jako ještě nikdo.

Divila jsem se, že to se mnou moji nejbližší vydrželi tak dlouho.

Já nedokázala vyjít sama se sebou, natož ještě aby to měl zvládat někdo jiný.

Možná otec byl první, koho to přestalo bavit a tak se mě doslova zbavil a poslal mě tak daleko.

,,mluvili jsme spolu pár minut, když jsem do něj vrazila. Nic víc. Ono ho to přejde" obě jsme se rozesmály.

Nevadilo by mi, kdybych se mu vážně líbila. I on byl hezký, ale nic pro mě.

To ale nevadilo tomu si aspoň trochu povyrazit a odpoutat se od svého stereotypu.

V jednu jsem stepovala před školou. Už jsme měli víc jak jednu hodinu, takže jsem to stíhala jen taktak.

Byla jsem tam i trochu později, ale Daniela jsem nikde neviděla. Aspoň oba chodíme pozdě.

Přišel o čtvrt hodiny později, ale já dlouho nečekala.

To byla první věc, kterou jsme měli společnou. Chození pozdě. Jsem zvědavá na zbytek.

Vyvrhel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat