5.

119 2 0
                                    

Daniel mě vážně vzal do bistra, kde jsme seděli s partou předešlý večer.

Řeč nestála snad ani minutu. Už mě začínala bolet pusa, jak jsme se stále něčemu smáli.

,,mám jen bratra, ale teď si rodiče adoptovali malou holčičku, když jsme s Markem tak daleko. Ještě jsem ji neviděla osobně. Co ty a sourozenci?" stiskla jsem rty k sobě.

Vždycky mi dělalo problém lhát, ale bylo to pro dobro všech.

,,já jsem jedináček, díky bohu, ale kluci z týmu jsou pro mě jako bratři, takže jich mám vlastně třiadvacet" zasmál se.

Bylo hezké, že spolu měli tak hezké vztahy a brali se jako bratři.

Podobně jsem brala i Jacksona a Maxe, ale to jsem do toho radši nezatahovala.

Věděl o tom, že jsme byli s Maxem spolu a vytahovat to na, jak říkala Ashley, rande, se nehodilo.

Určitě by se začal ptát, nebo co hůř, naštval by se.

,,za týden hrajeme první zápas. Nechtěla bys přijít? Ben už to prý říkal Jacksonovi, tak byste mohli přijít spolu" jaká romantika.

Rugby jsem neviděla pomale ani v televizi a měla jsem ten masakr vidět naživo?

Nechtělo se mi tam, ale jako slušná holka jsem souhlasila. Nemám v plánu tam jít.

Sporty mě nikdy nebavily a nelákalo mě s tím začít kvůli někomu, jako byl Daniel.

S Danielem jsem byla až do večera. Ukázal mi pár jeho oblíbených míst, kam jsem chtěla chodit i nadále.

Colorado bylo hezké město, ale na LA to nemělo. Začalo mi chybět moře.

I o své poprvé jsem přišla na pláži a to nemohl říct jen tak někdo. Měla jsem k tomu osobní vztah.

,,Ben ti říká Danny, proč?" musela jsem se ho na to zeptat.

Přišlo mi to jako blbá přezdívka. Neměla jsem ráda zdrobněliny, i když mi kluci říkali Car. To mi jediné nevadilo.

,,říká mi tak máma už od narození. Nenávidím to a ona se to nedokáže ani po těch osmnácti letech odnaučit. Kluci mě tím jen serou" pokroutil hlavou.

I přesto se u toho ale usmíval. Dělal, že mu to hrozně vadí, ale nejspíš mu to zase tolik nevadilo.

,,asi ti tak začnu taky říkat, když ti to tak vadí" zazubila jsem se na něj, načež jsem si od něj vysloužila nemilý pohled spojený s úšklebkem.

,,děkuju. Bylo to vážně fajn" zastavila jsem před naším domem.

Ten čas s ním hrozně rychle utekl. Ani jsem si to neuvědomila a už bylo šest večer.

,,já taky. Doufám, že si to někdy zopakujeme" skousl si spodní ret a přejel mě očima.

Přísahala jsem, jestli by mě políbil, tak bych mu vlepila.

Byla to první schůzka, na té se nic takového nedělalo. Nebo dělalo? 

V životě jsem na rande nebyla. I když tohle jsem jako rande nebrala. Řekl oběd, ne rande.

,,nápodobně" nakonec jsem ho jen objala, ale on nic nezkusil.

Možná bych i sešla z toho, kdyby mě políbil. Třeba by to nebylo tak špatné.

,,jaké bylo rande?" ozvalo se z obýváku, když jsem zavřela dveře. Nestihla jsem si sundat ani boty!

Jak se o tom vůbec dozvěděl? Určitě v tom měl prsty Ben.

Ashley se s Jacksonem nebavila dobrovolně. Jen když jsem u toho byla já.

Měli se rádi, to ano, ale nevyhledávali spolu kontakt, když nemuseli a hlavně Ashley byla celý den s Jamesem.

Určitě by si nenechala ujít čas strávený s ním jen aby napsala Jacksonovi.

,,nebylo to rande" objala jsem ho a pak si všimla notebooku na stole.

Na obrazovce byly dva vysmáté obličeje našich milovaných bratrů. Mohla jsem přijít později.

Bylo mi trapné mluvit o tom, že jsem byla venku s klukem před Maxem.

Stále jsem k němu měla respekt a on taky nevykládal kolik měl holek, dokud o tom nezačal Mark.

Vždy se z toho ale rychle vykroutil a i když jsem byla ráda, že si někoho našel, žárlila jsem.

Nemilovala jsem ho, ale představa jiné holky po jeho boku byla odporná.

,,s kým jsi byla?" promluvil jako první Mark, když jsem si sedla vedle Jacksona na sedačku.

Už jsem se z toho nemohla vykroutit a utéct do pokoje.

Psali by mi jednu zprávu za druhou, jen abych jim řekla nějaké detaily. Byli horší jak ženy.

,,jmenuje se Daniel, je o dva roky výš, hraje rugby s Benem" pohodila jsem hlavou k Jacksonovi.

O Benovi věděli, jen jsem nevěděla jestli už se znají osobně.

Možná jsem trochu doufala v to, že se začnou bavit o něm, protože já už neměla co říct.

Sice jsem se toho o Danielovi hodně dozvěděla, ale nic co bych jim řekla.

A taky jsem ani nemusela, protože jsme spolu nic neměli. Zatím.

Nevadilo by mi si vyhodit z kopýtka, ani kdyby u toho byl zrovna Daniel. Jen jsem potřebovala odreagování.

,,zakusil aspoň něco?" vypadalo to, že to Marka spíš nudí.

Bral mě pořád jako dítě, které ani neví co s klukem dělat. Kdyby ale věděl, že nejsem panna skoro už rok, spadla by mu brada.

,,ne a i kdyby bylo, ty bys byl poslední co se to dozví" vyplázla jsem na něj jazyk.

Chápala jsem, že mě bere jako dítě, když jsem se tak chovala, ale to jen když jsem byla s ním. Jinak jsem byla nervózní.

,,znají Bena?" otočila jsem hlavu k Jacksonovi. On kývl ke dveřím, ve kterých stál Ben.

Ani jsem nepostřehla, že by u nás byl. Kde se schovával?

Sedl si vedle Jacksona z druhé strany, ale předklonil se, aby na mě viděl.

,,říkal ti Danny o tom zápase?" Danny. Držela jsem se, abych nezačala dělat dávicí zvuky.

Ta přezdívka mi naháněla až hrůzu. Měla jsem z ní dokonce i husinu.

,,říkal, ale neplánuju, že půjdu. Jen mu to neříkej, prosím. Nechtěla jsem být zlá a říct mu ne" nevinně jsem se usmála.

Nedělalo mi problém říkat, co jsem si myslela, ale tohle by ode mě bylo hnusné.

Byl tak nadšený, když mi o tom říkal, že jsem neměla to srdce na to ho odmítnout.

,,to teda půjdeš. Sám tam nejdu" rozhodl za mě Jackson. Nic jsem mu na to radši neříkala.

I tak jsem ale byla rozhodnutá, že nepůjdu, jen jsem nechtěla aby mě přemlouval celý týden.

Vyvrhel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat