EPILOG

119 2 4
                                    

,,proč jsi mi to neřekla?!" rozkřikl se a otočil se na mě.

Byla jsem v koncích. Nevěděla jsem co mu na to mám odpovědět. Měl pravdu. Proč jsem mu to neřekla?

Měla jsem tolik možností a já ani jednu nevyužila... mohla jsem mu to říct kdykoliv.

Ale nevěděl to ani otec Morgan. Věděli to jen rodiče a Ashley. Nikdo jiný.

Už tak to vědělo moc lidí, nechtěla jsem do toho zatahovat nikoho dalšího.

Ani jsem nevymýšlela scénář, kde by k nám Jeremy přijel a zjistil to. Byl to až slet událostí.

Hrozně jsem toho litovala, ale kdo to mohl vědět? Jaká byla pravděpodobnost?

,,víš o Carol a o tom co se jí stalo. Znáš Sheryl i Joshe. Jsi úplně ve stejné situaci a neřekla jsi ani slovo? Já jsem ti věřil, ve všem a tys mi ani nemohla říct, že máš kurva dítě?!" zakřičel na mě.

Plakala jsem jako malá holka a byla zticha. Nebylo na to co říct.

V životě jsem udělala hrozně moc blbostí, ale nechat si Morgan nebyla jedna z nich.

Ale to, že jsem mu to neřekla, blbost byla, ale neřekla jsem mu to právem. Nechtěla jsem ho tím zatěžovat.

Měl svých starostí dost a kdyby zjistil, že jeho přítelkyně už má dítě...

A taky to bylo mé tajemství, které neměl nikdo vědět. Nevěděl to ani Jackson a to jsem mu věřila ze všech nejvíc.

Bylo mnoho výmluv proč jsem mu to neřekla, ale ta pravá byla, že jsem nechtěla.

Kdyby se to dozvěděl, nechal by mě odejít? Přijal by to? To už se nedozvíš.

,,Jeremy prosím" vzlykla jsem, když si vzal tašku ze země a chtěl jít ke dveřím, takže jsem mu je zastoupila.

,,omlouvám se, ale nemohla jsem ti to říct. Nikdo to neměl vědět" hlas se mi třásl.

Nemohla jsem ho nechat odejít. Bylo by dost možné, že by mě už nechtěl vidět.

Chtěla jsem mu to celé vysvětlit, ale nenechal mě, odstrčil mě od dveří a sešel schody.

,,nedělej to, prosím" chytla jsem ho za ruku, když jsem ho zastihla v chodbě.

Už měl obuté boty a chystal se vzít za kliku. Takhle nemůže odejít.

Ještě nikdy jsme se nepohádali a tohle bylo až moc závažné na první hádku. Jak se takové věci řešily?!

,,nech mě být. Měla jsi zůstat s Danielem. Tohle byla blbost" vytrhl se mi.

Nechal mě tam opařenou stát a zabouchl za sebou dveře. Nedokázala jsem hnout ani prstem.

,,miluju tě" zašeptala jsem a jen zírala do dveří.

Tohle byl ten zlomový okamžik, co mi měl připomenout, že by to měli ostatní vědět?

Těžce se mi dýchalo a nedokázala jsem zastavit slzy. Tohle bylo ponaučení do konce života.

Už nikdy jsem nechtěla nic zatajit. Všichni si zasloužili pravdu. Hlavně Jeremy.

Musela jsem mu to vysvětlit. Celou situaci jak se to stalo a proč mě otec poslal pryč. Musí znát úplně celou pravdu.

❗️Druhý díl 'tajemství minulosti' na profilu❗️

Vyvrhel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat