,,vyřídím to, bude to v pohodě, jen se od něj drž na sto honů" poslala jsem ho pryč.
Oddělila jsem se od něj a zastavila Daniela dřív, než na něj stačil skočit. Byl jako pes!
,,ani slovo, Danieli, dobře? Vím, že ho nemáš rád a taky vím, co bys řekl. A taky se budeš muset smířit s tím, že se s ním bavím" přejela jsem mu rukou přes paži a zastavila se u dlaně.
On ke mně natáhl druhou ruku a přejel mi přes citlivou tvář.
,,brečela jsi. To kvůli němu?" skenoval můj obličej, jako kdyby na něm bylo něco k vidění.
,,proboha ne. Jen... už se nemusíš Bena ptát. Viděla jsem ho s jiným a dneska ráno jsem se s ním pohádala. To proto" ukázala jsem na svůj obličej.
On stiskl rty k sobě, ale sehl se ke mně a políbil mě na čelo. Jak romantické.
,,už to ví Jackson?" znovu mi přejel palcem po tváři, ale já zakroutila hlavou. Už to bylo na Benovi, ne na mně.
,,a je mi jedno, jestli se s ním bavíš. Je tvoje věc, s kým se zahazuješ" pokrčil rameny.
Protočila jsem očima. Už jsem měla naději, že ho začne brát jako rovnocenného člověka...
Daniel mávl na kluka na kapotě jeho auta, propletl si se mnou prsty a společně jsme šli do školy. Aspoň že je v pohodě.
Nejspíš Jeremyho neřešil jen kvůli tomu, že jsem mu řekla o Benovi. Měl o starost méně.
Byla jsem i ráda za to, že to tolik neřešil. Měla jsem toho po krk.
Chtěla jsem si nechat řešení až na to, kdy to Ben řekne Jacksonovi. On pro mě byl nejdůležitější.
Celý den jsem byla jako na trní. Ashley nebyla ve škole, takže jsem neměla ani s kým být.
S pár lidmi ze třídy jsem se bavila, ale Ashley nikdo nenahradil.
Zbytek dne jsem měla být s Danielem, abych mu vynahradila víkend, ale plány se mi změnily hned, jak jsem přišla domů.
Jackson seděl na sedačce, koukal do blba a na stole před ním byla flaška alkoholu.
Položila jsem si batoh na zem a podívala se na Daniela, který byl stejně vystrašený jako já.
,,Jackie?" zeptala jsem se opatrně. Čekala jsem, kdy se natáhne po flašce a hodí ji po mně.
On ke mně otočil hlavu, opřel si ji o opěrku sedačky a podíval se na mě.
Oči měl červené a unavené. Už to ví. Ben mu to musel říct, jiný důvod jsem v tom neviděla.
,,věděli jste to?" zachraptěl. Nevěděla jsem co říct. Lhát mu? Říct mu pravdu a přitížit mu?
,,mohl bys nás prosím nechat? Tohle je stav nouze. Promiň" otočila jsem se na Daniela.
Měl by to pochopit. Už dávno věděl, že je pro mě Jackson na prvním místě.
,,jasně, chápu. Dej mi pak vědět, jak je na tom" pousmál se, pustil mou ruku a odešel.
Byla jsem ráda, že mě nepolíbil. Vážně jsem nechtěla Jacksonovi ještě víc ublížit.
Sedla jsem si vedle něj, dala si hlavu na jeho rameno a objala ho kolem pasu.
,,dneska ráno jsem se s ním kvůli tomu pohádala. Včera jsem ho s ním viděla a chtěla jsem, abys to slyšel od něj" přiznala jsem se mu.
Kdybych to zapírala a on se dozvěděl, že jsem mu lhala, nemluvil by se mnou minimálně týden.
,,mrzí mě to" zašeptala jsem do ticha. On mi dal ruku kolem ramen a hlavu si opřel o tu mou.
,,mě ne. Aspoň to nehrál na dvě strany. Doufám, že bude šťastný" to vážně?!
On ho podvedl a Jackson mu to přál? Měl by za to shořet v pekle!
Zarazila jsem se nad svými vlastními myšlenkami. Byla jsem tak zlá a přitom jsem udělala Andymu to samé.
Dělalo to se mě úplně stejně hnusného člověka, jakým byl Ben. Tak takhle to Andy nesl?
,,nikoho lepšího nenajde. Ale jsem ráda, že už se o tebe nebudu muset dělit" snažila jsem se mu zvednout náladu.
Byla to i pravda. Kvůli Benovi a Danielovi jsme spolu netrávili moc času.
Jackson z toho nebyl tak špatný, jak jsem si myslela. Nejspíš to čekal a připravoval se na to celé dva týdny. Chudák.
Nedokázala jsem si ani představit, jak mu bylo. Doopravdy ho miloval. To jsem si taky nedokázala představit.
,,nečekala bych to od něj. Měla jsem chuť mu vrazit" zvedla jsem hlavu a normálně si sedla.
Chtěla jsem na něj vidět a ujistit se, že si jen nehraje na to, že to zvládá.
Jak to vůbec jen dokázal hrát? Myslela jsem, že se zahrabe do postele a už nikdy z ní nevyleze.
,,já taky ne, ale stalo se. Najde se někdo lepší" zvedla jsem obočí.
Nebyla jsem si jistá, jestli to vážně jen hraje. Byl až moc v klidu, i já z toho byla víc rozrušená!
,,kdo jsi a co jsi udělal s Jacksonem? Vypnul sis city nebo tak něco?" celého jsem si ho prohlédla.
Kam zmizel ten citlivý Jackson? Odešel s odchodem Bena?!
,,nic takového jsem neudělal, nejsem upír. Už to nebylo jako když jsme se potkali. Oba se musíme posunout, ale sami" pokrčil rameny.
Byla jsem ráda, že není tak na dně, ale nezdálo se mi to.
Aspoň měl ale Ben odvahu na to mu to říct a vyřešit to s ním. Nakonec to nedopadlo tak špatně.
Jackson byl relativně v pořádku, od Bena se odpoutal celkem rychle a už se nemusel trápit, protože nevěděl na čem je.
Sice to bylo mezi nimi, ale já se i tak nechtěla s Benem vídat.
Možná to bylo nemožné, kvůli Danielovi, ale zařekla jsem se, že se mu budu vyhýbat jak jen to půjde.
ČTEŠ
Vyvrhel ✔️
Fiksi Remaja❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ‼️štítky obsahují spoilery‼️ Každý má v životě tajemství, o kterém nechce nikomu říct. Tajemství, na které se nabalují lži, do kterých se po čase začnete zamotávat. Vymotáte se jedině pravdou, která by...