,,díky" věnovala jsem úsměv prodavači za pultem, vzala dvě kávy a sedla si k Ashley.
James byl někde s jeho bratrem, Erniem, takže si na mě udělala čas. Měl za námi přijít i Jackson, ale až později.
Řekla jsem ji o setkání s Danielem a o tom, jak to bylo divné.
,,to kvůli tomu, že jsi kromě debilního Andyho a zakázaného Maxe nikoho neměla. Konečně se tu objevil nějaký normální kluk, tak bys do něj měla jít" prosím?!
Andy nebyl debilní. Byl milý, ale nebyl pro mě.
Měla jsem představy o jiném klukovi, možná proto jsem ho nedokázala doopravdy milovat.
A Max nebyl zakázaný. Kdyby byl, nezačali bychom si spolu.
Jen to ublížilo Jacksonovi, proto jsme to ukončili. Kdyby se to dozvěděl Mark, už bychom byli mrtví.
,,zapomeň. Nechci si s nikým začínat po tom všem. Aspoň ne první týden na nové škole" protočila jsem očima.
Daniel nebyl můj typ. Měl blond vlasy, mně se líbily hnědé. Byl sportovec, což taky nebylo nic pro mě.
Dělalo mi problém i sejít schody, natož běhat. Ještě k tomu dobrovolně.
,,hele Jackson" drkla do mě, čímž ukončila náš rozhovor o Danielovi.
Otočila jsem se přes rameno, abych viděla ke dveřím, do kterých vešel Jackson, ale nebyl sám.
Šel s ním vysoký brunet s tmavýma očima. Nemohla jsem se zbavit pocitu, že už jsem ho viděla.
Pravděpodobně chodil na stejnou školu jako já, protože mi o něm už Jackson říkal. Možná tam jsem ho viděla.
Potkali se kousek od našeho bytu, kde měl školu, což znamenalo tu mou.
Chodili spolu tedy už pár měsíců. Dokonce možná že i půl roku, ale nikdy mi ho neukázal ani na fotce.
Dělal kvůli němu hrozné tajnosti, ale teď se nebránil nám ho představit.
Oba si objednali, sedli si k nám a Jackson nás hned představil, i když jsem věděla jak se jmenuje.
Ben z Floridy, přistěhoval se kvůli škole, jeho mamka byla zdravotní sestra a otec podnikatel.
Dokázala bych říct i kolikrát chodil na záchod, protože na něm byl Jackson doslova závislý. Věděl o něm všechno.
,,já... neviděli jsme se už náhodou? Dneska ve škole možná? Jackson mi o tobě hodně říkal a domyslela jsem si, že chodíme na tu stejnou" musela jsem se zeptat.
Vrtalo mi to hlavou a v mysli si přehrávala celý den, ale nikde jsem si ho nevybavila.
,,byl jsem na chodbě s Diegem, Samem a Dannym, když jsi do něj vrazila" Danny?
Nikdy jsem se nesmála přezdívkám, ale takhle byla opravdu hrozná. Vůbec se to k němu nehodilo.
I když už jsem věděla kde jsme se viděli, tak se mi to nevybavilo. Jak je to možné?
,,myslíš ten hezký Danny, co hraje rugby?" otočil se na něj Jackson a já malém vyprskla kávu.
Ben na něj hodil hrozně zvláštní pohled, jako kdyby ho chtěl zabít.
,,ne, že by se mi líbil, samozřejmě. K tobě by se hodil. Všechno lepší než Max" ironicky se na mě usmál.
Sjela jsem níž po sedačce. Stále mi to předhazoval, i když to bylo jen ze srandy.
Nedokázala jsem na to přestat myslet. Chtěla jsem, abychom s Maxem byli kamarádi, ale bylo to divné.
Úplně to všechno hodil za hlavu. Přála jsem si to, ale když jsem to prožívala, už se mi to nezdálo tak dobré.
,,Jackson mi o tobě hodně vyprávěl" vložil se do konverzace Ben.
Nejspíš viděl, že mi není příjemné o tom mluvit, protože mě to užíralo, i když jsem si to zavinila sama.
,,mně o tobě taky. Dalo by se říct, že nemluvil o ničem jiném" zasmála jsem se, načež Jackson zrudl.
Zamiloval se do něj na první pohled a já mu to hrozně záviděla.
Nedokázala jsem se zamilovat ani do jednoho z dvou kluků, co mi prošli životem.
Nevěděla jsem čím to bylo a byla jsem připravená se zamilovat, jen nebylo do koho.
Bavili jsme se ještě dlouho a nakonec se k nám připojil i James.
Cítila jsem se tam jako křen na dvojitém rande. Každý někoho měl a já byla na ocet.
Nevadilo mi to, aspoň jsem mohla sledovat štěstí mých nejlepších přátel.
,,ty hraješ taky? Promiň, nechci tě urazit, ale nevypadáš na někoho, kdo se mlátí hlava nehlava" zvedla jsem obočí.
Ben hrál v týmu s Danielem, ale ani jeden z nich nebyl kapitán, což jsem se divila.
Daniel byl takový vůdcovský typ. Už jen tím, že se mě ujal a dovedl mě až ke třídě, když jsem nevěděla kudy kam.
,,protože jsem gay?" rozesmál se a mě najednou přepadl pocit provinilosti.
I přesto jsem mu to ale odkývala, protože přesně takhle jsem to myslela.
Měla jsem zafixováno, že gayové jsou citliví, stejně jako Jackson. Ten byl spíš... jako žena.
,,není to tak surové, jak to vypadá. A mně k tomu hlavně dotlačil táta. Abych byl aspoň trochu chlap a pokračoval v jeho stopách. Chodil na naši školu a byl kapitán" protočil očima.
Jackson říkal něco o tom, že spolu ti dva nemají nejlepší vztahy. Soucítím s ním.
,,měli bychom založit klub blbých otců" navrhla Ashley, načež se všichni rozesmáli.
Jediný dobrý táta byl ten Jacksonův, Thomas. I jeho jsem brala víc jako otce než toho svého pravého.
,,neradi vás opouštíme, ale já už musím. Ty blbé školní ubytovny zamykají dveře v šest večer a už teď trochu nestíhám" zvedla se Ashley s Jamesem.
Litovala jsem ji, že tam musela bydlet. Kdyby to šlo, vzala bych ji k nám.
Byt, kde jsme ale bydleli s Jacksonem měl být původně jen pro něj, takže nebyl obzvlášť velký.
James na tom byl podobně s jeho bratrem.
A ani spolu nebyli dostatečně dlouho, aby se spolu sestěhovali, na to si museli počkat.
Rozloučili jsme se s nimi a ještě chvíli seděli v bistru, ale nakonec jsme šli i my domů.
Ben u nás spal a já se radši hned zavřela v pokoji, kdyby hodlali dělat něco soukromého.
Bylo ještě celkem brzo, tak jsem zavolala Markovi a Maxovi, kterému jsem ještě neodepsala. Stane se.
ČTEŠ
Vyvrhel ✔️
Novela Juvenil❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ‼️štítky obsahují spoilery‼️ Každý má v životě tajemství, o kterém nechce nikomu říct. Tajemství, na které se nabalují lži, do kterých se po čase začnete zamotávat. Vymotáte se jedině pravdou, která by...